Қазақ тілі мен әдебиет қысқа мерзімді сабақ жоспар

Жылдық жүктеме 170 сағат, аптасына 5 сағат.

 

 (Казахский язык и литература 170 часов)

 

Мектеп
Мұғалімнің аты – жөні
Уақыты
Сынып: 10 Т2 Қатысқаноқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ  бөлімі мен тақырыбы Еңбек нарығы және сұраныс
Белгілі біроқытумақсаты 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;
Бағалау критерийі

 

Оқушылардың барлығы:

Оқылым мәтінінің мазмұнын түсінеді,негізгі ақпаратты анықтайды;

Оқушылардың көбісі:

Автор мақсатын айқындайды;

Оқушылардың кейбірі:

Экспресивті-эмоционалды сөзді тауып, қоланылу мақсатына талдау жасайды.

Құндылықтарды

игерту

«Мәңгілік ел» құндылығы:

Тіл және мәдениет

НЗМ құндылықтары:

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық;

Жауапкершілік;

Отбасы мүшелеріне, құндылықтарға деген құрмет.

Пәнаралық

байланыс

Тарих, география
АКТ –ны

қолдану

дағдылары

Таныстырылым
Тілдік

міндеттер

Пәндік лексика мен терминология:

Оқушылартүсінедіжәнесипаттайды…

Диалог жәнежазылымғапайдалытіркестер:

Меніңойымша,…  Мен оған мынадай дәлелдер кетіре аламын,…

Алдыңғыбілім

 

7,8-сыныптарда өтілген шешендік сөздер мен халық ауыз әдебиеті шығармаларын еске түсіру
Жоспар
Сабақкезеңдері Жоспарланғаніс — әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы

5 минут

 

 

Қызығушылықты ояту кезеңі.

Оқушыларға нақыл сөздер ұсынылады. Оқушылар нақыл сөдерге қатысты өзіндік көзқарасын білдіреді.

Еңбегің егіз болса, байлығың сегіз болады.

Еңбегің қатты болса, татқаның тәтті болады.

Еңбегің сайлы болса, ішің майлы болар.

Еңбегің өнімді болса, көңілің сенімді болар. Еңбек адамның екінші анасы.

https://www.zharar.com/kz/shygarma/6591-enbek_bereke.html

 

Сабақтың  ортасы

 

 

 

10  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

«Мағынаны тану» кезеңі

Оқылымалды тапсырмасы.

«Еңбекқорлық» сөзіне ассоциация жасайды.

Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс.

«Мәтінді кешенді талдау» стратегиясы.

1-оқушы: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселесін анықтайды;

Осы мәселенің қазіргі таңдағы өзектілігін талдайды;

2-оқушы Мәтіннің мақсатты аудиториясын және  автордың астарлы, тұспалды  ойын анықтайды;

3-оқушы:Шығарма кейіпкерлерінің бойындағы құндылыққа қатысты фактілер мен көзқарастарды ажыратады;

4-оқушы  Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды

 

Бағалау дескрипторы:

Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені 2,3 сөйлеммен анықтайды;

Осы мәселенің қазіргі таңдағы өзектілігін 3,4 сөйлеммен  талдайды;

Мәтіннің мақсатты аудиториясын және  автордың астарлы, тұспалды  ойын 4,5 сөйлеммен  анықтайды;

Шығарма кейіпкерлерінің бойындағы құндылыққа қатысты фактілер мен көзқарастарды 5,6 сөйлеммен  ажыратады;

Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып,

7,8 сөйлеммен бағалайды

 

Оқылымнан кейінгі тапсырма.

Оқушылар қазіргі таңдағы ең мықты еңбекқор адамның бойындағы қасиеттерді сипаттайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

5 минут

 

 

 

 

Кері байланыс «3-2-1»

1.      Мен үшін 3 жаңа ақпарат…

2.      Бұрыннан білетін ақпарат…

3.      1 қиындық келтірген тапсырма не сұрақ…

Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайміндеттерқоюдыжоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардыңбілімінқалайтексересіз? Пәнаралықбайланыс

Қауіпсіздікережелері

АКТ-нықолдану

Құндылықтарменбайланыс

(тәрбиеэлементі)

 

 

Рефлексия

 

Сабақмақсаты/оқумақсатықаншалықтыжүзегеасты? Бүгіноқушыларненіүйренді? Оқытуортасықандайболды? Дифференциациялапоқытуөзмәніндежүзегеастыма? Өзуақытымдыұтымдыпайдаланаалдымба? Жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?

 

Төмендеберілгенбосорындыөзсабағыңызғарефлексияжүргізуүшінпайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақбағандакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
Қорытындыбағалау

Қорытындыбағалау

Еңжақсыөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)

1:

 

2:

Қандайекінәрсенемесетапсырмасабақтыңодандажақсыөтуінеықпалынтигізеді (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)?

1:

 

2:

Осысабақтыңбарысындабарлықсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыкелесісабағымақажетболуымүмкінқандайақпараттыбілдім?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектеп
Мұғалімнің аты – жөні
Уақыты
Сынып: 10 Т2 Қатысқаноқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ  бөлімі мен тақырыбы Еңбек нарығы және сұраныс
Белгілі біроқытумақсаты 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;
Бағалау критерийі

 

Оқушылардың барлығы:

Оқылым мәтінінің мазмұнын түсінеді,негізгі ақпаратты анықтайды;

Оқушылардың көбісі:

Автор мақсатын айқындайды;

Оқушылардың кейбірі:

Экспресивті-эмоционалды сөзді тауып, қоланылу мақсатына талдау жасайды.

Құндылықтарды

игерту

«Мәңгілік ел» құндылығы:

Тіл және мәдениет

НЗМ құндылықтары:

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық;

Жауапкершілік;

Отбасы мүшелеріне, құндылықтарға деген құрмет.

Пәнаралық

байланыс

Тарих, география
АКТ –ны

қолдану

дағдылары

Таныстырылым
Тілдік

міндеттер

Пәндік лексика мен терминология:

Оқушылартүсінедіжәнесипаттайды…

Диалог жәнежазылымғапайдалытіркестер:

Меніңойымша,…  Мен оған мынадай дәлелдер кетіре аламын,…

Алдыңғыбілім

 

7,8-сыныптарда өтілген шешендік сөздер мен халық ауыз әдебиеті шығармаларын еске түсіру
Жоспар
Сабақкезеңдері Жоспарланғаніс — әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы

5 минут

 

 

Қызығушылықты ояту кезеңі.

Оқушыларға нақыл сөздер ұсынылады. Оқушылар нақыл сөдерге қатысты өзіндік көзқарасын білдіреді.

1)Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді.

Леонардо да Винчи

2)Адал еңбекпен мал іздемек — ол арлы адамның ісі.

Абай Құнанбаев

3) Өмір үшін тамақ қандай қажет болса, денсаулық үшін еңбек те соншалық керек, ал дырдумен күн кешіру түбінде адамға ауру болып жабысады… Еңбек өмірдің шырағына май құяды, ал қиял оны тұтандырады.

Джон Беллерс

 

https://www.zharar.com/kz/shygarma/6591-enbek_bereke.html

 

Сабақтың  ортасы

 

 

 

10  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мағынаны тану» кезеңі

Оқылымалды тапсырмасы.

Оқушылар «Теміржолшы» әңгімесінің екінші бөлігін оқып болған соң,  бас кейіпкердің атынан  басынан өткен оқиғаны сипаттап, кестені толтырады.

 

 

Оқылым тапсырмасы. Топтық жұмыс.

 

Талаптар Дәлел Қолданылу себебі
Көтерілген мәселе    
Мақсаты    
Стилі    
Жанры    
Экспресивті-эмоционалды сөздер    

Бағалау дескрипторы:

1.Оқылым   мазмұнын, мақсатын анықтайды;

2.Автордың тілдік қолданысына дәлел келтіре отырып, талдайды.

Оқылымнан кейінгі тапсырма.

Оқушылар арасында олардың еңбекқорлық қасиетін дамыту үшін қандай шаралар ұйымдастыруды ұсынар едің? Сұраққа жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

5 минут

 

 

 

 

Кері байланыс «3-2-1»

1.      Мен үшін 3 жаңа ақпарат…

2.      Бұрыннан білетін ақпарат…

3.      1 қиындық келтірген тапсырма не сұрақ…

Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайміндеттерқоюдыжоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардыңбілімінқалайтексересіз? Пәнаралықбайланыс

Қауіпсіздікережелері

АКТ-нықолдану

Құндылықтарменбайланыс

(тәрбиеэлементі)

 

 

Рефлексия

 

Сабақмақсаты/оқумақсатықаншалықтыжүзегеасты? Бүгіноқушыларненіүйренді? Оқытуортасықандайболды? Дифференциациялапоқытуөзмәніндежүзегеастыма? Өзуақытымдыұтымдыпайдаланаалдымба? Жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?

 

Төмендеберілгенбосорындыөзсабағыңызғарефлексияжүргізуүшінпайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақбағандакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
Қорытындыбағалау

Қорытындыбағалау

Еңжақсыөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)

1:

 

2:

Қандайекінәрсенемесетапсырмасабақтыңодандажақсыөтуінеықпалынтигізеді (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)?

1:

 

2:

Осысабақтыңбарысындабарлықсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыкелесісабағымақажетболуымүмкінқандайақпараттыбілдім?

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *