«Қазақ тілі мен әдебиеті»  пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар

 

Пән мұғалімі:

Сыныбы:      10

Жылдық сағат саны — 170 сағат

Апталық сағат саны  — 5 сағат

Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны:  І тоқсан- 2; ІІ тоқсан- 2; ІІІ тоқсан- 2;  ІV тоқсан- 2.

                  Тоқсан бойынша жиынтық бағалау саны: І тоқсан- 1; ІІ тоқсан- 1;  ІІІ тоқсан- 1; ІV тоқсан- 1.

         5-8 сыныптарда оқу процесі ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2017жылғы 25қазандағы №545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада№ 15982 тіркелген) бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі »пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады

Оқулық:   Алматы:  Мектеп, 2019 ж.

Оқулық авторлары: Г.Косымова,Ш.Ерғожина , Г.Каримова «Мектеп»2019 ж.

 

2019-2020 оқу жылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 10-сынып

 

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2019-2020 оқу жылында қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа, «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 12 наурызда № 18382 болып тіркелді) бекітілген оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып құрылды.

Жылдық жүктеме 170 сағат, аптасына 5 сағат.

Оқулық авторлары:, Г.Косымова,Ш.Ерғожина ,Г.Каримова.  «Мектеп» 2019 –жыл

 

 

 

Жалпы сабақ реті Тоқсан

дық

сабақ реті

Сабақтың тақырыбы Сағат саны Күні Оқу мақсаттары
І тоқсан 40 сағат
І.Еңбек нарығы және сұраныс
1-2. 1-2. Еңбек нарығы 2 10.​1.​1.​1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.​1.​3.​1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну

10.​2.​2.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

3-4. 3-4. Еңбек нарығы және сұраныс 2 10.​3.​2.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

10.​4.​1.​1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу;

10.​4.​6.​1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

5-6. 5-6. Мамандық таңдау- болашақты таңдау 2 10.​4.​1.​1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу;

10.​4.​6.​1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

7-8. 7-8. Б.Қыдырбекұлы «Теміржолшы» әңгімесі 2 10. 3. 3. 1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені

талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

10. 5. 1. 1 тәуелдік жалғауды (оңаша және ортақ тәуелдеу) дұрыс қол-

дану

9-10. 9-10. Еңбек ер атандырады 2 10.​4.​1.​1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу;
11-12. 11-12. Түріксіб теміржолы 2 10.​1.​1.​1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.​1.​3.​1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну

13 13. Нәтиже сабақ 1 .

 

10.​3.​2.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;
ІІ. Отандық өнеркәсіп өнімі
14-15 14-15 Отандық өнім-ұлт мақтанышы 2 10.​1.​6.​1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу

10.​4.​4.​1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация)

10. 5. 1. 1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата та-

нып, дұрыс қолдану

16-17 16-17 Еліміздегі өнеркәсіптің дамуы 2 10.​2.​6.​1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру

10.​3.​1.​1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау

10. 5. 1. 1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата та-

нып, дұрыс қолдану

18 18 Қарағанды-өнеркәсіптік аймақ 1 10.​1.​6.​1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу

10.​2.​6.​1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру

19-20 19-20 Ғ.Мұстафин «Қарағанды»романы 2 10.​3.​1.​1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау

10.​4.​1.​1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу;

21-22 21-22 Еңбек адамдары 2 10.​2.​1.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін-

дердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және

тілдік ерекшеліктерін талдау;

10.​4.​4.​1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация)

23-24 23-24 Қарағанды шахтасы 2 10.​1.​4.​1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.​2.​1.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

25 25 Қарағандыға көмек 1 10.​3.​1.​1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау

10.​4.​4.​1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация)

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *