Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы

23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында  – 102 сағат;

Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар  .Барлығы: 102  сағат, аптасына 3  сағат.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Тақырыптар/ Орта  мерзімді жоспардың мазмұны Оқу мақсаты Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат саны Мерзімі
І бөлім  Мәдениет: тіл және қарым-қатынас Тіл – қарым-қатынас құралы 5.О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер  арқылы  тану .

5.Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Ұйымдастыру. Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс

 

«Сабақтағы проблемалар» кестесі Таныстырылым, фильм, суреттер. 1
 

 

Ана тілінің қызметі 5.О2.    Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер  арқылы  тану

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Топқабөлу «Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1
Адамзат үшін тілдің маңызы 5.О2.     Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер  арқылы  тану

5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру Жұлдызша  арқылы бағалау

 

Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1
Біз қалай сөйлесеміз? 5.Ж1.  Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді  көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс» Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар. 1
Сұхбаттасу мәдениеті  5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша  өз ойын білдіру.

5.ӘТН4.1Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында  қолдану .

Бейнефильмкөрсету. АКТ «Жетістік баспалдағы» Музыкалық үзінділер, суреттер. 1
Сөйлеу этикеті 5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша  ақпаратты анықтау

5.ӘТН5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

Топ жұмысы, бірлескеноқу Рефлексия пирамидасы Ватман, түрлі түсті стикерлер, маркер. 1
Тілдік қарым-қатынас талаптары 5.О2.  Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдің айырмашылықтарын мәтіндер  арқылы  тану.

5.Ж1.  Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм; Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. 1
Дұрыс сөйлеу-әдептілік 5.Т\А5.   Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша  өз ойын білдіру .

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

АКТ; Кері байланыс ағашы Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. 1
«Жақсы сөз-жарым ырыс»   5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. ТВ шоу «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. 1

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *