Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Тіл және сөйлеу

Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту 1-жаттығу  Суреттерге қара. Суретші сөздің  қандай түрін бейнелейді?
Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

2-жаттығу

Мәтінді оқып,көшіріп жаз.

3-жаттығу

Суретте берілген шартты  белгілердң нені білдіретінін жаз.

4-жаттығу

Мәтінді оқы

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма 5-жаттығу,5-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ауызша тіл жазбаша тіл

 

Ауызша  және жазбаша тіл туралы білімдерін тиянақтау.

Сөздерді сөз құрамына,мағынасына қарай талдай білуге үйрену.

Сауатты,көркем жазуға, салыстырулар жасауға дағдылану.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

-Салем достым! (амандасады)

-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Сен келдің! (қолдарын жаяды)

-Жақсы болды!(құшақтайды)

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Адамдарға сөйлеу не үшін қажет?

Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

1-жаттығу

Мақалдарды түсініп оқы және мағынасын түсіндір.

2-жаттығу

Мәтінді мәнерлеп оқы

3-жаттығу

Жұмбақты оқып,шешуін тап

4-жаттығу жеке жұмыс

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма 5-жаттығу Мәтінді түсініп оқы Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дыбыс және әріп туралы білімді еске түсіру

Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Топқа тапсырма

1,2,3-жаттығулар

10    20   30

40    50   60

Әр ұяшықтың соңында сұрақтар бар.

10. Сөйлеу не үшін қажет?

20. Сөйлеудің қандай түрлері бар?

30. Ауызша сөйлеудің қандай түрін білесің?

40.Жазбаша сөйлеудің қандай түрлері бар.

50. Тіл туралы мақал – мәтелдер айт.

60. Сөйлеу мәдиенеті деген не?

Сергіту сәті Оқушыларды  сабақтың  тақырыбы  мен  мақсатын  таныстыру. Білімді жан-жақты  тексеру кезеңі.

Әр топқа сұрақтар жазылған парақ беріледі.

Алма тобы —    Дыбыстар жайлы не білесіңдер?.

Алмұрт тобы- Әріп жайлы не білесіңдер?.

Жүзім  тобы —   Дыбыстар түрлері.

Шие тобы-Дыбыс пен әріптің ерекшелігі.

Мұғалім толықтырады .

Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

4-жаттығу  Мәтінді түсініп оқы

Ой толғаныс «Бес саусақ»

Қағазға алақандарын

басып салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу тапсырылады.

 

БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма 5-жаттығу 11-бетте  Тасымалдауға келмейтін сөзерді тап. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Буын үндестігі

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!

Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Буын үндестігі — сөз ішіндегі, сөз бен қосымша арасындағы дауыстылардың не бірыңғай жуан, не жіңішке болып айтылу заңдылығы. Буын үндестігін ғылымдасингармонизм заңы деп те атайды. Қазақ тілінде сөздер бірыңғай жуан, не бірыңғай жіңішке болып келеді. Кейбір жағдайларда жуан және жіңішке дыбыстар аралас келеді. Бұл мұндай жағдайларда:

  1. Басқа тілден енген сөздер(кітап, қадір, мұғалім т.б.)
  2. Біріккен сөздер(бойжеткен, баспасөз т.б.)
  3. Қос сөздер(қыз келіншек, жоғары-төмен т.б.)

1-жаттығу Сөздерді буынға бөліп көшіріп жаз.

2,3,4-жаттығулар топтарда бөлініп орындалады.

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма 5,6-жаттығу,14-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Буын үндестігі

Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Топқа тапсырма

Буын үндестігі

Постер қорғау

Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

1-жаттығу   Сөздерге тиісті жұрнақтар мен жалғауларды жалғап жаз.

Қала,көл,қаз,кітап,

бесік,жас,сәби,ата,

іні,қорық,іс

-лер,-лар,-дер,-тар,-тер,-сы,-сі,-кер,-шы.

2-жаттығу Жаңылтпашты жатқа жаз.

3,4,5-жаттығулар топтарда орындалады.

Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар мыналар :

   Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар : 1.көмектес септік жалғауы.Мысалы : баламен,қонақпен,күрекпен   2. –нілі (-ділі,-тілі ) –тай,-тал,-дар,-еке,-тар Мысалы : даланікі,әкетай,діндар,ағаеке,өсімтал ;   3. –бей,-би,-кер,-гер,-қор,-паз,-қой,-пеш,-хана Мысалы: бейшара,балгер,жемқор,әсемпаз,сәнқой,емхана,жұмыскер,зиянкес.   4. –ов,-ова,-ев,-ева,-ин,-ина.мысалы: Әуезов,Жұмабаев,Сейфуллин,Жұмағазина т.б.

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма 6-жаттығу,17-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дыбыс үндестігі

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!

Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Сөздік диктанты:

Қолғабы, қару-жарағы, еңбекші, қасқырлар, азаматтар, оқымысты, керегі, тарағы.

Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

1-жаттығу

Көп нүктенің орнына  жақша ішіндегі қосымшалардың тиістісін қойып жаз.

2,3,4-жаттығулар топтарда орындалады.

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма 5-жаттығу,18-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дыбыс үндестігі

Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Топқа тапсырма

Постер қорғау

Дыбыс үндестігі сөз бен қосымшаның арасындағы дауыссыз дыбыстардың бір-бірімен үндесе байланысуын қарастырады.

Басты ерекшелік:

Түбір қатаң дауыссызға аяқталса, қосымша қатаң дауыссыздан басталуы тиіс.

Ат+тар, жас+тар.

Түбір үнді дауыссызға, дауысты дыбысқа аяқталса, қосымша үнді не ұяң дауыссыздан басталуы тиіс.

Гүл+дер, бала+лар.

Түбір ұяң дауыссызға аяқталса, қосымша ұяң дауыссыздан басталуы тиіс.

Жаз+ғы, қарбыз+дар.

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады.

4-жаттығу

Сөздерді көшіріп жаз.

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма 5-жаттығу,20-бетте. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дыбыс үндестігі

 

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Сабақтың ұраны :

Қазақ тілім — өз тілім дана тілім.

Абай, Мұқтар сөйлеген дана тілім.

Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені

Болашағым,бақытым қазақ тілім

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ  Дыбыс үндестігі

 

ілгерінді                     тоғыспалы

кейінді

Дыбыс үндестігі: қаздар

ілгерінді  ықпал: тастан

кейінді ықпал: сабағы

тоғыспалы ықпал:  шайтанкөл (шайтаңгөл)

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

1,2,3-жаттығуларды топтарда орындау.

4-жаттығу Адам аттарын көшіріп жаз

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма 5-жаттығу,22-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дыбыс үндестігі

 

Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Топқа тапсырма

Постер қорғау

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

1,2,3-жаттығуларды топтарда орындау

4-жаттығу

Кемпірқосақ

Мәтінді түсініп оқы

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма 5-жаттығу,24-бетте. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Мәтін түрлері

 

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!

Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Әр түрлі сөйлемдердің ішінен керекті сөйлемдерді таңдап алып, мәтін құрастыру.

Мысалы: Теміржол маңында байқа! Рельстерге отыруға болмайды. Жалбыздан дәрі дәрмек жасалады. Жүріп келе жатқан поездан түсуге, мінуге болмайды.

-Қай сөйлем артық?

-Сол сөйлемді алып тастасақ, қандай өзгерісті байқаймыз?

-Мәтін деген не?

-Мәтін құрылымын ата?

-Мәтіннің басталуы, негізгі бөлімі, соңы болады.

Мәтін бөліктері

Басы

Негізгі бөлім

Соңы

Ереже шығару:

  1. Оқиғаны ретімен баяндайтын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады. Ол сөйлемдер іс-қимылды білдіреді. Сұрағы: Не істеді?
  2. Зат немесе құбылысты суреттеп, сипаттайтын мәтін сипаттау мәтіні деп аталады. Ол сөйлемдер заттың сынын білдіреді. Сұрағы: Қандай?
  3. Оқиға, құбылыстардың себебін дәлелдейтін мәтін пайымдау мәтіні деп аталады. Сөйлемдер себебін ашып көрсетеді. Сұрағы: Неліктен?
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

1,2,3-жаттығуларды топтарда орындау

4-жаттығу Мәтінді түсініп оқы

Рефлексия I-топII-топIII-топБүркітАқ аюЖолбарыс…    …..     ….   …..

Мысалы: Бүркіт жыртқыш құс. Оның денесі ірілеу, көзі қырағы болады. Ол қанатын кең жайып ұшады.

……     ….    ….    …..

 Ақ аюдың денесі ірі, терісі ақ түсті болады. Ақ аю жыртқыш аң.

…..     …..     ….    ….

 Жолбарыстың терісінде қара жолақтар болғандықтан солай атаған. Оның тістері мен тырнақтары өткір болады.

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Берілген тапсырманы түсіндіру Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

4-сынып «Алматыкітап» баспасы 2015 жыл

Авторлары: Б.А Тұрғынбаева, З.Муфтибекова

Қазақ тілі пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар. 4-сынып 136 сағат

 

Сабақтың тақырыбы Сағат саны Мерзімі Қайталу Әдебиеттер әдістемелік құралдар Енгізулер
1-тоқсан 36 сағат
1 Тіл және сөйлеу 1     Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
2 Ауызша тіл жазбаша тіл 1   Ауызша тіл жазбаша тіл Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
3 Дыбыс және әріп туралы білімді еске түсіру 1   Дыбыс және әріп туралы білімді еске түсіру Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
4 Буын үндестігі 1   Буын үндестігі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
5 Буын үндестігі 1   Буын үндестігі Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
6 Дыбыс үндестігі 1   Дыбыс үндестігі Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
7 Дыбыс үндестігі 1   Дыбыс үндестігі Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
8 Дыбыс үндестігі 1   Дыбыс үндестігі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
9 Дыбыс үндестігі 1   Дыбыс үндестігі Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
10 Диктант 1   Дыбыс үндестігі Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
11 Мәтін түрлері 1   Мәтін түрлері Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
12 Мәтін 1   Мәтін Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
13 Мәтін 1   Мәтін Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
14 Мәтін 1   Мәтін Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
15 Мәтін 1   Мәтін Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
16 Мәтін 1   Мәтін Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
17 Қабырға газетіне мақала жазу 1   Қабырға газетіне мақала жазу Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
18 Мазмұндама 1   Мәтін Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
19 Сөйлем және оның түрлерін еске түсіреміз 1   Сөйлем және оның түрлерін еске түсіреміз Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
20 Сөйлем мүшелерін еске түсіреміз 1   Сөйлем мүшелерін еске түсіреміз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
21 Сөйлем мүшелерін талдау 1   Сөйлем мүшелерін талдау Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
22 Сөз тіркесі 1   Сөз тіркесі Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
23 Сөз тіркесі 1   Сөз тіркесі Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
24 Сөз тіркесі 1   Сөз тіркесі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
25 Сөз тіркесі 1   Сөз тіркесі Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
26 Сөйлем 1   Сөйлем Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
27 Шығарма 1   Сөйлем Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
28 Жай сөйлем және құрмалас сөйлем 1   Жай сөйлем және құрмалас сөйлем Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
29 Жай сөйлем және құрмалас сөйлем 1   Жай сөйлем және құрмалас сөйлем Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
30 Құрмалас сөйлем 1   Құрмалас сөйлем Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
31 Құрмалас сөйлем 1   Құрмалас сөйлем Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
32 Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісі 1   Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
33 Сөйлем мүшелері 1   Сөйлем мүшелері Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
34 Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 1   Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
35 Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 1   Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
36 Диктант 1   Ауызша тіл жазбаша тіл Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
2-тоқсан 28 сағат
1 Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 1     Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
2 Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 1   Сөйлемнің бірыңғай мүшелері Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
3 Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі 1   Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
4 Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі 1   Бірыңғай мүшелердің тыныс белгісі Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
5 Қыстырма сөздер 1   Қыстырма сөздер Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
6 Қыстырма сөздердің тыныс белгісі 1   Қыстырма сөздердің тыныс белгісі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
7 Шығарма 1   Шығарма Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
8 Сөз мағынасын еске түсіреміз 1   Сөз мағынасын еске түсіреміз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
9 Сөз және оның мағынасы 1   Сөз және оның мағынасы Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
10 Сөз және оның мағынасы 1   Сөз және оның мағынасы Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
11 Сөз және оның мағынасы 1   Сөз және оның мағынасы Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
12 Сөз және оның мағынасы 1   Сөз және оның мағынасы Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
13 Күрделі сөздер туралы түсінік 1   Күрделі сөздер туралы түсінік Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
14 Біріккен сөздер 1   Біріккен сөздер Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
15 Біріккен сөздердің жазылуы 1   Біріккен сөздердің жазылуы Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
16 Біріккен сөздердің жазылуы 1   Біріккен сөздердің жазылуы Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
17 Қос сөздер 1   Қос сөздер Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
18 Диктант 1   Диктант Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
19 Қайталама қос сөздер 1   Қайталама қос сөздер Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
20 Қосарлама қос сөздер 1   Қосарлама қос сөздер Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
21 Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер 1   Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
22 Қысқарған сөздер 1   Қысқарған сөздер Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
23 Мазмұндама 1   Мазмұндама Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
24 Сөз таптарын еске түсіреміз 1   Сөз таптарын еске түсіреміз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
25 Зат есімнің септелуі 1   Зат есімнің септелуі Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
26 Атау септік 1   Атау септік Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
27 Орфографиялық сөздік 1   Орфографиялық сөздік Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
28 Диктант 1   Сөйлемнің бірыңғай мүшелері Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
3-тоқсан 40 сағат
1 Ілік септік 1     Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
2 Барыс септік 1   Ілік септік Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
3 Табыс септік 1   Барыс септік Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
4 Жатыс септік 1   Табыс септік Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
5 Шығыс септік 1   Жатыс септік Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
6 Көмектес септік 1   Шығыс септік Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
7 Тәуелдік жалғаулы  зат есімдердің септелуі 1   Көмектес септік Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
8 Диктант 1   Тәуелдік жалғаулы  зат есімдердің септелуі Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
9 Зат есімнің жіктелуі 1   Диктант Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
10 Зат есімнің жіктелуі 1   Зат есімнің жіктелуі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
11 Етістіктің жіктелуі 1   Зат есімнің жіктелуі Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
12 Етістіктің жіктелуі 1   Етістіктің жіктелуі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
13 Еістіктің шақтары 1   Етістіктің жіктелуі Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
14 Диктант 1   Еістіктің шақтары Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
15 Осы шақ 1   Диктант Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
16 Өткен шақ 1   Осы шақ Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
17 Келер шақ 1   Өткен шақ Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
18 Дара және күрделі сын есім 1   Келер шақ Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
19 Дара және күрделі сын есім 1   Дара және күрделі сын есім Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
20 Қарсы мәндес сын есім 1   Дара және күрделі сын есім Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
21 Қарсы мәндес сын есім 1   Қарсы мәндес сын есім Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
22 Дара және күрделі сан есім 1   Қарсы мәндес сын есім Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
23 Дара және күрделі сан есім 1   Дара және күрделі сан есім Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
24 Шығарма 1   Дара және күрделі сан есім Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
25 Есімдік 1   Шығарма Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
26 Жіктеу есімдіктері 1   Есімдік Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
27 Жіктеу есімдіктері 1   Жіктеу есімдіктері Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
28 Жіктеу есімдіктерінің септелуі 1   Жіктеу есімдіктері Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
29 Жіктеу есімдіктерінің септелуі 1   Жіктеу есімдіктерінің септелуі Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
30 Үстеу 1   Жіктеу есімдіктерінің септелуі Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
31 Мезгіл үстеу 1   Үстеу Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
32 Мезгіл үстеу 1   Мезгіл үстеу Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
33 Мазмұндама 1   Мезгіл үстеу Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
34 Мекен үстеу 1   Мазмұндама Қосымша үлестірмелі парақшалар Ереже, жаттығу жұмыстары
35 Мекен үстеу 1   Мекен үстеу Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
36 Сын-қимыл үстеуі 1   Мекен үстеу Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
37 Сын-қимыл үстеуі 1   Сын-қимыл үстеуі Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
38 Шылау 1   Сын-қимыл үстеуі Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
39 Мен (пен,бен) және шылаулары 1   Шылау Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
40 Диктант 1   Мен (пен,бен) және шылаулары Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
4-тоқсан 32 сағат
1 Да,де,та,те шылаулары 1     Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
2 Ма,ме,ба,бе шылаулары 1   Да,де,та,те шылаулары Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
3 Үшін,туралы,дейін,шейін шылаулары 1   Ма,ме,ба,бе шылаулары Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
4 Қой,ғой,қана,ғана шылаулары 1   Үшін,туралы,дейін,шейін шылаулары Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
5 Шылау мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы 1   Қой,ғой,қана,ғана шылаулары Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
6 Шылау мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы 1   Шылау мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
7 Одағай 1   Шылау мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
8 Шығарма 1   Одағай Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
9 Одағайдың тыныс белгілері 1   Шығарма Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
10 Еліктеуіш сөздер 1   Одағайдың тыныс белгілері Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
11 Еліктеуіш сөздер 1   Еліктеуіш сөздер Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
12 Сөйлеу мәдениеті 1   Еліктеуіш сөздер Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
13 Сөйлеу мәдениеті 1   Сөйлеу мәдениеті Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
14 Дыбыс,буын үндестіктерін қайталаймыз 1   Сөйлеу мәдениеті Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
15 Сөйлемнің дара,күрделі мүшелерін қайталаймыз 1   Дыбыс,буын үндестіктерін қайталаймыз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
16 Диктант 1   Сөйлемнің дара,күрделі мүшелерін қайталаймыз Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
17 Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін қайталаймыз 1   Диктант Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
18 Сөз тіркесін қайталаймыз 1   Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін қайталаймыз Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
19 Мазмұндама 1   Сөз тіркесін қайталаймыз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
20 Жай және құрмалас сөйлемді қайталаймыз 1   Мазмұндама Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
21 Күрделі сөздерді қайталаймыз 1   Жай және құрмалас сөйлемді қайталаймыз Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
22 Зат есімнің септелуін қайталаймыз 1   Күрделі сөздерді қайталаймыз Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
23 Зат есімнің жіктелуін қайталаймыз 1   Зат есімнің септелуін қайталаймыз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
24 Етістіктің шақтарын қайталаймыз 1   Зат есімнің жіктелуін қайталаймыз Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
25 Диктант 1   Етістіктің шақтарын қайталаймыз Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
26 Есімдікті қайталаймыз 1   Диктант Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
27 Үстеуді қайталаймыз 1   Есімдікті қайталаймыз Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
28 Шылауды қайталаймыз 1   Үстеуді қайталаймыз Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
29 Одағайды қайталау 1   Шылауды қайталаймыз Қазақ тілін оқыту әдістемесі Ереже, жаттығу жұмыстары
30 Еліктеуіш сөздерді қайталау 1   Одағайды қайталау Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары
31 Орфографиялық сөздік 1   Еліктеуіш сөздерді қайталау Оқушы анықтамалығы Ереже, жаттығу жұмыстары
32 Диктант 1   Орфографиялық сөздік Дидактикалық материалдар Ереже, жаттығу жұмыстары

 

Comments

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *