Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы

 

 Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Жүру

Мақсат- міндеттері: Балаларға дене шынықтыру жайлы түсінік беру.

Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Сапта түзу тұрып, жүруді үйрету.

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: 1. 2 қолды жоғары көтеру

2. 2 қолды алдына апару

3. 2 қолды жанына апару

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, оңға, солға бұрылу

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға аяқ ұшымен, сыртқы және ішкі жағымен жүруді, сапта жеке, жұппен, қолды жоғары, төмен жан- жаққа созып жүруді үйрету.

 

Ойын «Аққу- қаздар».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Бір бала түлкі, қалғандары аққу- қаздар болады. Аққу- қаздар далада жайылып жүреді, «түлкі келе жатыр»,- дегенде аққу- қаздар қашады. Түлкі аққу- қаздары ұстап алуы керек.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сапқа тұрып, түзу жүреді

 

 

 

 

 

Қорытынды Балалар сапта түзу тұрып жүруді үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар дене шынықтыру жайлы білуі керек
  • Сапта түзу тұрып, сапты бұзбай жүруі керек

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Жүгіру

Мақсат- міндеттері: Балаларға дене шынықтыру жайлы түсінік беру.

Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Сапта түзу тұрып, жүгіруді үйрету.

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: 1. 2 қолды жоғары көтеру

2. 2 қолды алдына апару

3. 2 қолды жанына апару

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, оңға, солға бұрылу

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, аяқты алшақ ашып, қол ұстасып жүгіру. Екпінің өзгертпей бір қалыпты жүгіруді үйрету.

 

Ойын «Аққу- қаздар».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Бір бала түлкі, қалғандары аққу- қаздар болады. Аққу- қаздар далада жайылып жүреді, «түлкі келе жатыр»,- дегенде аққу- қаздар қашады. Түлкі аққу- қаздары ұстап алуы керек.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сапқа тұрып, түзу жүгіреді

 

 

 

 

 

Қорытынды Балалар сапта түзу тұрып жүгіруді үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар дене шынықтыру жайлы білуі керек
  • Сапта түзу тұрып, сапты бұзбай жүгіруі керек

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Секіру

Мақсат- міндеттері: Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Сапта түзу тұрып, секіруді үйрету.

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: 1. 2 қолды жоғары көтеру

2. 2 қолды алдына апару

3. 2 қолды жанына апару

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, оңға, солға бұрылу

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға екі аяқпен бір орнында тұрып секіру, бір аяқпен секіруді, алға, артқа секіруді үйрету.

 

Ойын «Мысық пен тышқан».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Балалар қолдарынан ұстап, дөңгеленіп тұрады. Санамақ арқылы мысық пен тышқан шығарылады.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сапқа тұрып, түзу секіреді

 

 

 

 

 

Қорытынды Балалар сапта түзу тұрып секіруді үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар дене шынықтыру жайлы білуі керек
  • Сапта түзу тұрып, сапты бұзбай секіруі керек

 

 

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Лақтыру

Мақсат- міндеттері: Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Бір затты алысқа лақтыруды үйрету

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: «Қайшы» жаттығуы. 2 қолды алға қойып, кезек- кезек айқастыру.

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, алға, артқа иілу, шалқаю

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға допты зат арасынан өткізуді, допты жоғары лақтырып, оны қағып алуды, допты екі қолмен бастан асыра лақтыруға  үйрету.

 

Ойын «Мысық пен тышқан».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Балалар қолдарынан ұстап, дөңгеленіп тұрады. Санамақ арқылы мысық пен тышқан шығарылады.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затты лақтырады

Қорытынды Балалар затты алысқа лақтыруды үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар затты алысқа лақтыруды үйрену керек
  • Ойын шарттарын бұзбай ойнауы керек

 

 

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Өрмелеу

Мақсат- міндеттері: Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Сатының үстімен өрмелеуді үйрету

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: «Қайшы» жаттығуы. 2 қолды алға қойып, кезек- кезек айқастыру.

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, алға, артқа иілу, шалқаю

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға далада тұрған сатыларды көрсетіп, оның үстімен өрмелеуді үйрету.

 

Ойын «Мысық пен тышқан».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Балалар қолдарынан ұстап, дөңгеленіп тұрады. Санамақ арқылы мысық пен тышқан шығарылады.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сатымен өрмелейді

Қорытынды Балалар сатымен өрмелеуді  үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар сатымен өрмелеуді үйрену керек
  • Ойын шарттарын бұзбай ойнауы керек

 

 

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Жалпы дамыту жаттығулары

Мақсат- міндеттері: Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Ойын арқылы балалардың шапшандылығын дамыту

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: «Қайшы» жаттығуы. 2 қолды алға қойып, кезек- кезек айқастыру.

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, алға, артқа иілу, шалқаю

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға жалпы дамыту жаттығуларын үйрету.

 

Ойын «Аққу- қаздар».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Бір бала түлкі, қалғандары аққу- қаздар болады. Аққу- қаздар далада жайылып жүреді, «түлкі келе жатыр»,- дегенде аққу- қаздар қашады. Түлкі аққу- қаздары ұстап алуы керек.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды Балалар жалпы дамыту жаттығуларды жасауды  үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар жалпы дамыту жаттығуларды жасауды үйрену керек
  • Ойын шарттарын бұзбай ойнауы керек

 

 

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Тепе- теңдік

Мақсат- міндеттері: Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Балаларға тепе- теңдікті сақтап, жүруді үйрету

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: «Қайшы» жаттығуы. 2 қолды алға қойып, кезек- кезек айқастыру.

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, алға, артқа иілу, шалқаю

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

Балаларға қолды жоғары созып,бір сызық бойымен жүруді, қырлы тақтаймен жүруді, қолды екі жаққа созып, биік емес заттардан аяқтың ұшымен секіріп жүруді үйрету.

 

Ойын «Мысық пен тышқан».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Бір бала түлкі, қалғандары аққу- қаздар болады. Аққу- қаздар далада жайылып жүреді, «түлкі келе жатыр»,- дегенде аққу- қаздар қашады. Түлкі аққу- қаздары ұстап алуы керек.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды Балалар тепе- теңдікті сақтап жүрумен жүгіруді  үйренеді, сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар тепе- теңдікті сақтап жүрумен жүгіруді үйрену керек
  • Ойын шарттарын бұзбай ойнауы керек

 

 

 

 

Сағат саны:

Күні:

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Дене жаттығуы

Мақсат- міндеттері: Балалардың дене бітімдерін қалыптастыру.

Балаларға дене жаттығуларын жасауды үйрету

Құралдар: сабаққа қажетті заттар

 

Іс- әрекет кезендері Мұғалімнің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Ұйымдастыру Балаларды тынышталдырып, зейіндерін сабаққа аударту. Балаларды  далаға алып шығу Балалар далаға шығады
Негізгі Балаларды далаға алып шығып, сапқа тұрғызып жалпы дамытушы жаттығуларды жасату.

1.      Басқа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, басты оңға, солға бұру

2.      Иыққа арналған жаттығулар: қолдар белде, аяқтар бірге тұрады, иықты кезек- кезек көтеру

3.      Қолға арналған жаттығулар: «Қайшы» жаттығуы. 2 қолды алға қойып, кезек- кезек айқастыру.

4.      Белге арналған жаттығулар: 2 қол белде,аяқтар алшақ тұрады, алға, артқа иілу, шалқаю

5.      Аяққа арналған жаттығулар: оң аяқпен 5 рет, сол аяқпен 5 рет, екі аяқпен 5 рет секіру

6.      Терең дем алу

 

 

Ойын «Мысық пен тышқан».

Балаларға ойын шартын түсіндіру. Бір бала түлкі, қалғандары аққу- қаздар болады. Аққу- қаздар далада жайылып жүреді, «түлкі келе жатыр»,- дегенде аққу- қаздар қашады. Түлкі аққу- қаздары ұстап алуы керек.

Ойын осылайша жалғаса береді.

Балалар мұғалімге қарап жаттығуларды қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау

 

Күтілетін нәтиже:

  • Ойын шарттарын бұзбай ойнауы керек