Биология.

Сыныбы:8

Орта мерзімді жоспар          

Сабақтың тақырыбы. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын  әдіс -тәсілдер Жеті модульдің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі Бағалау Барлық оқушылардың  қамтылуы Негізгі дерек көздері мен пайдаланған ресурстар
1 Жүйке жүйесінің құрылымы, маңызы. Рефлекс, рефлекстік доға,

Жүйке жүйесінің құрылымы және рефлекстік доға туралы білу.

«Ыстық орындық» әдісі,  «Джигсо» әдісі, «БББстратегиясы» әдісі

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,  Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Жүйке жүйесі және рефлекстік доға ұғымына  анықтама бере алады Басбармақпен бағалау, смайликтер арқылы бағалау, Жиынтық бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру.«А»-жүйке жүйесі қандай қызмет атқарады?  «Б»-Нейрондар қандай топтарға бөлінеді? «С»-Рефлекстік доғаның бөлімдері? 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

З.У.Имжарова

Ақтөбе 2012ж. Стикер, маркер, флипчарт, кеспе қағаздар.

2 Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі. Жүйке жүйесінің бөлімдері және жұлын тұралы жалпы түсінік алу «Кластер»әдісі,Автор орындығы,

Екі жұлдыз бір тілек

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Жүйке жүйесінің қандай бөлімдерге бөлінетіндігін біледі Бағалау парағы, түрлі түсті стикерлер арқылы, Жыинтық бағалау, Деңгейлік тапсырмалар беру. «А»-жүйке жүйесі қандай бөлімдерге бөлінеді?  «Б»Жұлынның ақ заты неден құралған ? «С»-Жұлыннан неше жұп жүйкелер таралады? 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

Стикер, маркер, флипчарт, интернет

3 Мидың құрылысы, бөлімдері.

Мидың құрылысы мен бөлімдері туралы үйрену

«Ыстық орындық әдісі», «Ассоциация» әдісі, «ББҰ стратегиясы»

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Мидың бөлімдері мен атқаратын қызметтерін талдай алады Смйликтер арқылы, Бағдаршамарқылы,Жыинтық бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру. «А»-Мидың құрылысын талдаңдар ?  «Б»-Сопақша ми неліктен жұлынның жалғасы дейді ? «С»-Ми бөлімдерін атаңдар? 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

Интернет

З.У.Имжарова

Ақтөбе 2012ж

Стикер, маркер, флипчарт.

4 Алдынғы мидың үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы Алдынғы мидың үлкен ми сыңарларындағы аймақтары және олардың орналасқан орнын білу

 

«Досыма хат» әдісі,«Семантикалық  карта» әдісі,

«Ыстық орындық әдісі».

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Алдынғы мидың үлкен ми сыңарларындағы қандай аймақтарыбар екенін біледі Басбармақпен бағалау, смайликтер арқылы бағалау, Жиынтық бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру. «А»-Алдынғы мидың үлкен ми сыңарларында қанша бөлік баржәне қандай сыңарлардан тұрады?  «Б»-жүйке жүйесінің гигиенасын қалай сақтау керек ? «С»-Темекінің миға қандай әсері бар? 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

Интернет

Стикер, маркер, флипчарт.

      

Пәні: Биология. Сыныбы:8         Орта мерзімді жоспар          

Сабақтың тақырыбы. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын  әдіс –тәсілдер Жеті модульдің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі Бағалау Барлық оқушылардың  қамтылуы Негізгі дерек көздері мен пайдаланған ресурстар
1 Сүйектің құрылысы, құрамы, өсуі, байланысы. Буындар

Сүйектің құрамы, оның өсуі, байланысы және буындар туралы түсінік алу.

«Ыстық орындық» әдісі,  «Джигсо» әдісі, «БББстратегиясы» әдісі

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,  Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық Сүйектің қандай ұлпадан түзілгенін, байланысын және буындар туралы біледі Басбармақпен бағалау, смайликтер арқылы бағалау, Жиынтық бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

З.У.Имжарова

Ақтөбе 2012ж. Стикер, маркер, флипчарт, кеспе қағаздар.

2 Сіңір созылғанда, буын шыққанда, сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем. Сүйектің сынуы мен буынның шығуының  айырмашылығы туралы  білу Автор орындығы,«Кластер»әдісі,

Екі жұлдыз бір тілек

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,  Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Буын шыққанда, сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем туралыбіледі Бағалау парағы, түрлі түсті стикерлер арқылы, Жыинтық бағалау, Деңгейлік тапсырмалар беру. 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

Стикер, маркер, флипчарт, интернет

3 Бұлшықеттердің маңызы мен құрылысы.

Бұлшықеттердің маңызы мен құрылысытуралы үйрену

«Досыма хат» әдісі «Ассоциация» әдісі, «ББҰ стратегиясы»

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Қаңқа мен бұлшықеттердің өзара байланысын талдай алады Смйликтер арқылы, Бағдаршамарқылы,Жыинтық бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру. 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

Интернет

З.У.Имжарова

Ақтөбе 2012ж

Стикер, маркер, флипчарт.

4 Бұлшықеттердің топтары, қасиеті, қажуы, гигиенасы  Бұлшықеттердің топтарын және гигиенасын қалай сақтау туралы  білу

 

,«Семантикалық  карта» әдісі,

«Ыстық орындық әдісі».

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТОқушылырдың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық Бұлшықеттердің топтарын, қасиетін және гигиенасын қалай сақтау туралы  біледі Басбармақпен бағалау, смайликтер арқылы бағалау, Жиынтық бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру. 8-сынып. Алматы

«Атамұра» 2012ж

Р.Әлімкулова

Интернет

Стикер, маркер, флипчарт.