Сабақ тақырыбы:

2-сыныпта өткенді қайталау

Мектеп:
Күні: Мұғалім есімі:
Сынып 3 «А» Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Дыбыстар және әріптер туралы 2-сыныпта алған білімін еске түсіру
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
2 сыныпта өткен  әріптерінің жазылуы туралы алған білім,біліктерін естеріне түсіреді
Оқушылардың басым бөлігі:
дыбыстардың түрлеріне,ерекшелігіне қарай қандай түрлерге бөлінетінін біледі
Кейбір оқушылар:
Сөздік қоры, көру зейіні және есте сақтауды дамиды
Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ….(істей алады)

Жалпы және қолдың білезігінің моторикасы шынығады

Негізгі сөздер мен тіркестер
Дыбыс, сөз.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған мақсаттар:
Дыбыс дегеніміз….?
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?
Сөз деген……?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Дыбыстар …..бөлінеді.
Дауысты дыбыстар деп…… айтамыз.
Дауыссыз дыбыстар деп ….айтамыз.
Қазақ тілінде…….әріп бар.
Алдыңғы оқу :  тест бойынша білімдерін тексеру.

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.

Жоспар
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар

 

Басталуы:

5 мин

Психологиялық ахуал «Күн сәулесін  төгеді»

 

Фонетикалық жаттығу.
— Еске түсіріп көрейік, үйрек ашуланғанда қандай дыбыс шығарады?
Ш-ш-ш, Ш-ш-ш, Ш-ш-ш, Ш-ш-ш

 
Ортасы.

 

2 мин

 

 

 

4 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

3 мин

—Жаңа сабақ.

Жеке жұмыс

Білемін Білгім келеді Білдім
+ +  

Топтық жұмыс

а/Сурет бойынша жұмыс.
ә/өлеңді оқу.Жуан және жіңішке айтылы тұрған сөздерді тап.

Оқулықтағы жаттығуларды орындау

Мектебіме арнаймын
Биыл ғана мектептің
Табалдырығын аттадым.
Әліппені қолға алып,
Әріптерді жаттадым.
Партаға алғаш отырдым,
Бұдан асқан бақыт жоқ.
Оқушы болдым, мінекей,
Ойнауға енді уақыт жоқ.
б/өлеңнің мағынасымен байланыстыры отырып,өз мектебің туралы

Сергіту сәті (есте сақтау және жылдамдықтарын арттыру мақсатында ойын «Жан-жануарлар»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Кеспе қағаздары

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

Аяқталуы.

8 мин

Қорытындылау.

Көңіл-күй смайликтеріне  сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі.

БББ парағын толтырады.

Өзін-өзі және сынптастарды бағалау.

Аты-жөні Үй жұмысын қайталау Топтағы белсенділік Кітаппен жұмыс Жаттығуларды орындау Қорытынды баға
           
           
           
           

 

Рефлексия.

Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ?

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Үй жұмысы:  ереже жаттау

 
 

Қосымша ақпарат

One-one was a race horse.
Two-two was one too.
One-one won one race.
Two-two won one too.
Одиннадцатая была скаковой лошадью.
Двадцать вторая тоже ей была.
Одиннадцатая выиграла один забег.
Двадцать вторая тоже один выиграла.
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау —  Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Бүгінгі сабақта оқушылар 2-сыныпта алған білімдерін қаталауға берілгенін түсінді. Сыныптағы ахуал белсенді болды. Сабақ өткізуге жоспарлаған тасырмалар өте тиімді болды. Сабаққа берілген уақытты тиімді қолдана алдым.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Топтық жұмыс

2: Оқулық бойынша түсіндіру

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1: Жеке жұмыс

2: Өздерін бағалауы

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Қосымша материалдар жинақтау.

 

 

Comments

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code