Авторлары: Б.Қалназаров,И.Рахметова, А.Сманова

(барлығы 68 сағат)

Еңбекке баулу

Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақ: Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік. Қағаздан бұйым жасау технологиясы: материалды жинақтау, сұлбаны сызу. Мектеп:
Күні: Мұғалім:
Сынып: Қатысқан: Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

 Оқушыларға қағаз туралы және оның адам өмірінде алатын орны жайлы түсінік беру.
 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Қағаз түрлерінің ерекшеліктерімен және қауіпсіздік ережелерімен танысады.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:                Қағаздан бұйымдар жасау жолдарын үйренеді.
Кейбір оқушылар білуге тиіс:                

Қағаз және қатырма қағаздардан ашық хат жасауды..

Бұрыннан бар білімдері Қағазбен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі.
Жоспар
Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
0-3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 минут

Қауіпсіздік ережелерді еске түсірейік:

1.Қайшыны лақтырма, сермеме. Қайшының ашасын ашық тастама.

2. Қайшыны партаның оң жақ жоғарғы шетіне қой.

3. Қайшыны ұсынғанда өзің жүзінен ұстап алушыға сабын бер.

4. Желіммен жұмыс кезінде партаның бетіне төсеніш төсе.

5. Желімді аузыңа, көзіңе тигізбе.

6. Желіммен жұмыс соңында қолыңды жу.

Қауіпсіздік ережелерді түсіндіретін парақшалар.
 

 

7 – 10 минут

 

 

 

 

 

 

10- 20 минут

 

 

Жаңа сабақ.

— қатырма қағаз – қағазға қарағанда берік те тығыз материал. Одан ащық хат жасауға болады.

— Мереке күндері ашық хат жолдап құттықтау – бұрыннан келе жатқан дәстүр. Ашық хаттардың түрі мен өлшемдері әр алуан. Оларды өзіміз жасап үйренеміз.

V. Мәтінмен жұмыс:

Оқулықтағы мәтінді оқу: мұғалім, оқушылар: іштей, тізбектей.

VI. Сарамандық жұмыс:

Көгілдір түсті қатырма қағазға желімдейміз.

Бүктейміз. Бүктелген кезде ашық хаттың ені фотосуреттен 5-10мм артық болуы керек. Оның ені мен ұзындығы фотосуреттің көлеміне байланысты.

Ашық хатты ашқан кезде фотосурет көрінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлгілерге қарап, өз фотосуретіңмен ашық хат жаса. Ең алдымен кімге сыйлайтыныңды анықтап ал.

 

20-35 минут Қатырма қағаз деген қандай материал?

Одан не жасауға болады?

Ашық хат деген не?

Ашық хатты қалай жасауға болады?

«Автор орындығы»
Соңы

35-40   минут

Кестені толтыр:

Қатырма қағаздан жасалған заттар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.

 

Үйге  тапсырма: Қағаздан бұйым жасау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?          

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

 

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Кері байланыс

Топ_________

Оқушының аты-жөні_____________________________________

 

1. Топта жұмыс істеген оңай ма? ___________

2. Кім өзін еркін сезінбеді, неге? _____________

3. Бірлескен жұмыстан не алдың? ___________

Қорытынды баға

1.      Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

2.      Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

3.      Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?

 

 

 

Comments

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code