Оқу жылындағы барлық сағат саны — 66 сағат

    Сабақтың тақырыбы

Мақсаты

  Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
1 Өзім туралы 1 Сәлем!Сенің атың кім?

сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Сұраққа дұрыс жауап беріп, жолдасының атын дұрыс сұрай білуге үйрету

1 Миға шабуыл

Автор орындығы

Эссе

Рөлдік ойын

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Бұл кім?

 

Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру..

1 СТО технологисының стратегиялары. Топтастыру,Миға шабуыл, ББҮ кестесі,ЖИГСО Болжау кестесі,Сауаттылық хаты.. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты  түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 .Бұл не?

Өзі туралы және  оның мағыналары  жайында түсініктерін еске түсіріп,   пысықтайды, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіреді

 

 

1 Кім жылдам

Миға шабуыл

ЖИГСО әдісі

Стикердегі диалог

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, түсінеді, біледі және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады;

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Қандай доп?

 

Оқушыларды   жаңа  тақырыппен таныстыру,білімдерін толықтыру.Жаңа  лексикалық  тақырыпты  неше? нешінші?  сұрағымен  байланыстыра отырып сұрақтарға дұрыс жауап бере білуге машықтандыру

1 Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Тақырыпты  түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 .Неше доп?

 

Өтілген сандарды қайталау арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту

1 Жұптық , жаттығу жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 .Киімдер

 

Оқушыларс өйлеу мәдениетін  ажырата білуге,  сауатты жазуға үйренеді,  ауызша сөйлеу тілін, сөздік қорын дамытады

1 Тренинг,топтастыру, INSERT, есептер шығару. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7 Сен не киесің?

Оқу мен  жазуға үйрене отырып топпен тапсырмалар орындау арқылы , дұрыс жазу дағдыларын ,сөз байлығын жетілдіре отырып  сауатты жазуға үйренеді

 

1 Жұптық , жаттығу жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу  машықтары дамиды.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8 Кел,қайталайық!

 

Оқушылар мәтіннің белгілерімен,түрлерімен танысады , оларды тиісті дауыс ырғағымен оқыйды, мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады

 

1 Тренинг,топтастыру, INSERT, ішіне – сыртына,есептер шығару. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9 .Менің кітапшам

Оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту.

 

1 Топтастыру , ішіне-сыртына, жаттығу жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылығын, белсенділігін дамыту, сауатты жазуға баулу. : Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code