Қазақ тілі» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 2 сағат, оқу жылына 66 сағатты құрайды.

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

 Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Сәлем!Сенің атың кім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.1.2 сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

1.2.9.1 Сұраққа дұрыс жауап беріп, жолдасының атын дұрыс сұрай білуге үйрету.

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Түйе-верблюд
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы  дегенді қалай түсінесіңдер?

Суретке қарап әңгіме жүргізу

 

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету.

1 Балалар, ребустың шешуі – «Қазақ тілі сабағында».

— Ал, бізде қазір қандай сабақ?

— Қазақ тілі сабағы.

— Қазақ тілі нешінші сабақ?

— Қазақ тілі 2-сабақ.

— Біздің топта неше оқушы оқиды?

— Біздің топта 13 оқушы оқиды.

— Біздің топта неше ұл бар?

— Біздің топта 8 ұл топ бар.

— Біздің топта неше қыз бар?

— Біздің топта 5 қыз бар.

— Сабақта біз қандай жұмыстар атқарамыз?

— Біз мәтін оқимыз, аударамыз, жаттығу жазамыз.

Сәлем, сенің атың кім?

— Сәлем, менің атым – Нұржан. Сенің атың кім?

— Менің атым – Айжан.

— Айжан сен нешінші сыныпта оқисың?

— Мен төртінші сыныпта оқимын.

— Сенің сүйікті пәндерің бар ма?

— Иә, маған математика, қазақ тілі пәндері ұнайды.

— Қазақ тілі сабағында не істейсіңдер?

— Қазақ тілі сабағында мәтін аударамыз, оқимыз, қызықты тапсырмалар орындаймыз.

(Оқушыларға сөз беріледі. Оқушылар ойы.)

— Сонымен, балалар, біз қандай жұмыстар атқардық?

— Біз сөйлестік, диалог тыңдадық.

Тапсырма (сөйлеп үйрен)

 

1.      Сәлем!

2.      Сәлем, менің атым — … .

3.      Сенің атың кім?

 4.Менің атым — … .

1 тапсырма (жаңа дыбыс және оның әріпімен таныс)

«Әә» әріпі.

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

Топтарға шығармашылық тапсырма:

Диалог І топ

— Қандай сабақ басталды?

— ________________________

— Мұғалім не істеді?

— ________________________

— Тақтаға кім шықты?

— ________________________

— Диана не істеді?

— ________________________

— Біз не істедік?

— _______________________

 

Диалог ІІ топ

— Қандай _______ басталды?

— Қазақ тілі сабағы басталды.

— Кім сұрақтар _________ ?

— Мұғалім сұрақтар қойды.

— Кім __________ шықты?

— Арман мен Жалғас тақтаға шықты.

— ________ не істеді?

— Диана мәтін оқып, аударды.

— Біз қандай тапсырмалаp-?

— Біз қызықты тапсырмалар орындадық.

 

Диалог ІІІ топ

— Не соғылды?

— ________соғылды.

— Қандай ______ басталды?

— __________ басталды.

— Кім __________ қойды?

— ______________ қойды.

— Диана нені ___________ ?

— Диана мәтін __________ .

— Біз не __________ ?

— Біз _________ жаздық.

 

 

(Белсенді балаларға смайлдар беру)

— Балалар, құрылған диалогтар мен мәт

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

Бас бармақтар

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Бұл кім?    Сабақ 2

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру

1.9 Танысу кезінде қолданылатын дара танысу формасы «Менің атым …» — мен таныстыру және үйрету

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты  түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Табиғатқа саяхат. .
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Он саусақтың саласындай,

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Бiр адамның баласындай.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Тақырыпқа кіріспе.

1.      Оқушылармен сәлемдесу

Утром солнышко в окошко

Протянуло мне ладошку:

«Здравствуй, друг! Пора вставать!

День с зарядки начинать!

Мяч, скакалка и гантели

Ждут давно уж у постели!

И воды холодной лейка!

Поскорей себя облей-ка!»

Вмиг вскочил с постели я:

«Сәлеметсіз бе, друзья!»

 

2.      Оқушылармен танысу.

А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна.

Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым …» жауабын аламын.

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма.

1 тапсырма:  Оқушылар «Сәлем!»  және «Сәлеметсіз бе!» деген амандасу үлгілерімен танысады.

Мұғалім сөйлемдерді оқиды. Оқушылар тыңдайды.

Мұғалім сөйлемдерді айтады, оқушылар қайталайды.

Оқушылар тізбектеп айтып шығады.

2 – тапсырма.

Мұғалім тапсырманы оқып береді. Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қойып, сөйлемдер құрастыруға үйретеді.

3 – тапсырма.

 

Мұғалім тапсырма бойынша сөйлеп үйренуге үйретеді.

Мұғалім оқиды, оқушылар қайталады.

Мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды.

Ой өріс

 

Суретке қара. Үлгі бойынша сөйле.

Жазу дәптерімен жұмыс жасау

«Бұл кім? – Бұл …» структурасын жаңа лексикамен (ата, әже, әке, ана) бекіту

Это мой любимый ДЕД.

Деду – 80 лет.

Любит маленьких ребят,

Водит их в свой старый сад,

Угощает сливой, грушей …

Я схожу его послушать,

О здоровье расспросить

И на чай к нам пригласить.

Чай с малиной – красота!

Приходи скорей, АТА!

        * * *

Нет, не знают скуки

Бабушкины руки,

Не сидят без дела:

Варят, парят, ткут,

А уж как умело

Блинчики пекут!

Удивлен кот Тимофей

Славной бабушкой моей:

Дремлет старая ӘЖЕ,

А носок готов уже!

* * *

Самый сильный и умелый,

Самый добрый, самый смелый,

Самый умный, наконец!

Ну, конечно, наш ОТЕЦ!

Ходим с папой и с Егоркой

Летом в парк, зимой на горку.

Дружно в ногу мы щагаем,

 

Громко вывески читаем.

С братом мы не ссоримся,

И работа спорится!

Замок чудный на песке,

Если рядом наш ӘКЕ!

* * *

Самая добрая в мире она –

Милая мамочка, мама —  ана!

«Бұл кім? – Бұл ата (әже, әке, ана)»

 

«Қонақта» ойыны

Предлагаю детям поработать с карточками в парах. От имени каждого персонажа надо сказать соседу: Сәлеметсіңдер ме! Менің атым …

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

 

 

№3 Мақалды оқы. Мағынасын бір-біріңе түсіндір.

Оқу-инемен құдық қазғандай.

№4Ойлан,тап.

Түзу ағаш. Таза жейде. Аз жапырақ.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім      Сұрағым бар        Түсіндім

 

 

 

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Бұл не?  Сабақ 3.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.3.3.1  Өзі туралы және  оның мағыналары  жайында түсініктерін еске түсіріп,   пысықтайды

1.3.4.1 дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіреді

 

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, түсінеді, біледі және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады;

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Қар-снег
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Оқушылардан өзі туралы ойларын ортаға салып баяндап бероедіу

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу.

Қосымша тапсырма.

1 тапсырма:  сурет бойынша кітап, дәптер, қалам, қарындаш, күнделік деген сөздерді тыңдап, қайталады.

Мұғалім сөйлемдерді оқиды. Оқушылар тыңдайды.

Мұғалім сөйлемдерді айтады, оқушылар қайталайды.

Оқушылар тізбектеп айтып шығады.

 

2 – тапсырма.

 

Оқушылар суреке қарап,  «Бұл не?» деген сұрақты қоя алуды және оған жауап бере алуды үйрену. «Бұл»  сілтеу есімдігінің қолданысы түсіндіріледі.

 

3 тапсырма.

 

Сұраққа жауап бер «Бұл  не?» Сұлбасы бойынша ата

Мұғалім оқиды, оқушылар қайталады.

Мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды.

Топтық жұмыс

 

Ойын «Бұл кім?»

 

Кім?                  Не?

 

Ата                  нан

 

Ана                 бор

 

Әже                піл

 

Іні                  ит

 

 

Сұрақ-жауап

 

-Бұл не?

 

-Ол не?

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

 

Өзі туралы қағазға жаза отырып баяндап беру

Бұл не?

Не? деген сұрақ кімге қойылады?

Ойын «Жалғастыр»

 

«Не істеуге болмайды?» Осы сөз үлкен етіп жазылып көрсетіледі.Мұғалім басқы сөзін айтады, оқушы ойланып жалғастырып айтуы керек.

— Үлкендердің алдынан…… (кесіп өтуге болмайды.)

— Кішкене баланы…………….(жылатуға болмайды.)

— Құстарды ………………………(атуға болмайды.)

— Қыз баланы……………………(ренжітуге болмайды.)

— Сабақтан………………………..(кешігуге болмайды.)

— Сыныпта………………………..(айғайлауға болмайды.)

«Не істеу керек?» (бұл да сол сияқты жүргізіледі)

— Үлкен кісіні…………………..(сыйлау керек.)

— Үлкеннің тілін……………….(алу керек..)

— Үлкендерге……………………..(сәлем беру керек.)

— Кішілерді…………………………(қамқорлау керек.)

— Оқу құралдарын……………… (күтіп ұстау керек.)

«Құпия хаттарға» жауап беру

Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі.Жауабын әр топ ойланып , ақылдаса отырып айтады.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі  бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.

Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

 

 

Микрафон

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

 Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Қандай доп?   Сабақ 4
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Оқушыларды   жаңа  тақырыппен таныстыру,білімдерін толықтыру

1.8 Жаңа  лексикалық  тақырыпты  неше? нешінші?  сұрағымен  байланыстыра отырып сұрақтарға дұрыс жауап бере білуге машықтандыру, жаңа  тақырыпқа қатысты сөздік қорларын  кеңейту.

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Табиғатқа саяхат. Дыбыстар мен әрпі туралы жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты  түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Ата,дедушка
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Аққу болып ұшамыз

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз

Қайта самғап ұшамыз.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Оқушылар,бос уақыттарыңда немен айналысқанды ұнатасыңдар?

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Оқушыларға сұрақтар қою.

— Мына партаның үстінде  нелер тұр?

 

Ойыншықтар тұр.

 

Иә,дұрыс партаның үстінде бір  қатарда  ойыншықтар тұр.

 

Ал, енді осы ойыншықтарды атап жіберейікші.Бұл не? Бұл аю,күшік, қоян,бұзау, жолбарыс,мысық.Жақсы атауларын есімізге түсірдік.

 

Келесі сендерге қоятын сұрағым мынадай.

 

Күшік қатарда нешінші тұр?Үлгігі қарап толық жауап берейік иә, Күшік қатарда екінші тұр. кәнеки балалар дұрыс па? бұрыс па? сендер айта отырыңдар.

 

Сендер қатардағы ойыншықтар нешінші тұр? деген сұраққа дұрыс жауап бердіңдер

 

 

 

Ал енді осы сыныбымыздың ішінде сендерден тұғылып жатқан тағы бір неше ойыншықтарымыз бар, соларды табып сұраққа жауап берейікші  балалар.

 

Мираслав ойыншық сенде ме?   менде жоқ.

 

Ангелина  ойыншық сенде ме?   менде жоқ.

 

Максим ойыншық сенде ме?   иә менде.

 

Максимде қандай ойыншық?  Максимде мәшине.

 

Максимнің мәшинесі нешінші жолда жүріп келеді?  бірінші жолда жүріп келеді.

 

Ритада қандай ойынщық?  Ритада қуыршақ.

 

Ританың қуыршағы өзімен бірге нешінші партада отыр?  екінші партада отыр.

 

Димада қандай ойыншық? Димада асықтар.

 

Диманың қызыл түсті асығы нешінші тұр?  Диманың қызыл түсті асығы үшінші тұр.

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Әппақ болып таң атты,

Түтiн тiке шығады.

Қарлығаштар қанатын

Самғап биiк ұшады.

Топ-топ, топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса, жаса алтын күн

Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады)

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

 

Жаңа тақырыбымызға байланысты  жақсы жұмыс істедіңдер, білімдеріңді жан –жақты көрсете білдіңдер.

 

Балалар сендер бірінші сынып болғандықтан, балалық сәттерің мәнді де, сәңді болу үшін сендермен  бақытты сәт ойынын ойнатайын деп тұрмын, қазыр бірнеше сұрақ болады,сұраққа дұрыс жауап берген оқушы ойыншықтардың суретін  ұтады.

 

1) Ойыншық сөзі қалай аударылады.   (Қоян)бұл сөзде қандай тән дыбыс бар Қ

 

2)  Нешінші? сұрағы қалай аударылады?

 

3) Сен нешінші мектепте оқисың?

 

4) Сен нешінші сыныпта оқисың?

 

5) Сенде неше ойыншық бар?

 

6) «Доп» сөзі қалай аударылады?

Жұмбақты оқып,шешуін тап.

Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады.

Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады?

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

Топ жұмысын бағалау кестесі

 

Топ мүшелері Өз идеяларымды ұсындым Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым Идеялардың дербестігі Сұрақ қою Сұрақтарға жауап бердім Белсенді тыңдады Жалпы балл
Мұрат
Қаламқас
Маруна
Бақытгүл
Самат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Неше доп?  Сабақ 5

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Өтілген сандарды қайталау арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Жалау-флаг
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.

Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.

Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,

Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.

Алға, артқа қарадық та – үш дедік.

Тағы жаңа жаттығулар істедік.

Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,

Отырайық көңілді енді марқайтып.

/– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Үй жұмысын тексеру

 

—       Сыныпта неше гүл бар?

 

—       Сыныпта неше терезе бар?

 

—       Сыныптанеше парта бар?

 

—       Сыныпта неше оқушы бар?

 

—       Сыныпта неше қыз бар?

 

—       Сыныпта неше бала бар?

 

 

 

 

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Схема бойынша сөйлем құрастыр

 

 

4

 

 

Менде                7               доп бар.

18

 

 

 

8

 

 

Сенде                16               алма жоқ.

 

 

11

 

—       Менде қандай доп бар?

—       Менде төрт қызыл дол бар.

.Сандардың көршілеін ата

 

…2…

 

…5…

 

…8…

 

……

Сұрақ қойып үйрен, жолдасыңмен орында

Үлгі: — Жания, неше кітап?

— Сегіз кітап

7. Жазбаша

12 қызыл алма.

15 сары алмұрт.

 

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Оңға түзу тұр,

Солға түзу тұр.

Алға бір адым

Артқа бір адым.

Оңға бұрылып,

Солға үңіліп

Жоғары, төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

 

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут

 

Cөйлем құрастыру

1.      Доп.

2.      ____  ____

3.      ____  ____  ____

4.      ____  ____  ____  ____

5.      ____ 16   ____  ____  ____  ____

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия  

Кеменің суреттері

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Киімдер  сабақ 6 Мектебі
Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні: 
1-сынып Д Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.1.1.1. Оқушыларс өйлеу мәдениетін  ажырата білуге,  сауатты жазуға үйренеді,  ауызша сөйлеу тілін, сөздік қорын дамытады 1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.

1.2.3.1.Сұхбаттасуының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.2.1.Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.

1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:

Амандасу,танысу үлгілерінің қарапайым түрлерін қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

 

Кейбір оқушылар:

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

                                                                      Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Сабақтың басы(2-5 минут) (Қандай достаынды? Әңгіме жүргізу.

Жазу үлгісі. Таяқшалар.Әрбір суретке сөйлем құрап жазады сызықша арқылы буынға   бөледі..Санау.

Сұрақтарға жауап беріңдер:

1. Ауа райы қандай?

2. Қар қандай түсті?

3. Саған қандай киім ұнайды? Маған көйлек ұнайды.

4. Мектепке сен не киесің? Мен мектепке көйлек, шалбар киемін.

5. Күн суық саған қандай киім керек? Маған күн суық болса жылы киім керек.

6. Саған джинсы ұнай ма? Иә, маған джинсы ұнайды.

— Балалар кәне, тақтадағы тапсырманы тексереміз.

Қараңдар, дұрыс па?

Иә, дұрыс. Жоқ бұл түс, киім емес.

 

Сабақтың ортасы (6-40 минут) (МК,Ұ) Балалар, ал мынау не? Киім дүкені туралы әңгімелесейік.

— Сәлем Марина!

— Сәлем Настя!

— Сен қайдан келе жатырсың?

— Мен дүкеннен келе жатырмын.

— Сен не сатып алдың?

— Мен көйлек, қалпақ, сатып алдым.

— Қандай көйлек, көрсет.

— Жазғы, әдемі көйлек.

— Көйлегің ұзын ба?

— Жоқ, қысқа.

— Иә, әдемі көйлек.

Қандай қалпақ? Көрсет!

— Міне! Бұл қалпақ әдемі ме?

— Иә, бұл әдемі қалпақ.

Сау бол Марина!

— Сау бол Настя!

 

— Дұрыс, жарайсыңдар қыздар, отырыңдар.

— Балалар, бүгінгі бұл сөздер керек . Мен қазақша айтамын. Сендер қазақ сөзін менен кейін қайталайсыңдар, орыс сөзін көзбен оқисыңдар.

Жаға- воротник

Түйме – пуговица

Қалта – карман

 

Балалар, мен үш жейде сатып аламын. Бірақ жейдеде түймелер, қалталар, жаға жоқ. Сендер маған көмектесіңдер.

Кәне, ойнайық!

Ойын атауы «Түйме тігу»

( балалар үш топқа бөленеді, оларға жейде, желім, түймелер, жаға, қалта беріледі)

— Мен сендерге жейде, желім, түймелер, жаға, қалта беремін. Маған үш топ керек.

Кім тез, дұрыс тігеді?

(Бір оқушы өлен оқиды.)

 

« Жейдемде қанша түйме бар?»

Үстімдегі жейдеме

Көз саламын кей- кейде.

Түймелерге қараймын

Қайта- қайта санаймын:

Бес түйме бар өңірде,

Екі түйме – жеңімде

Төс қалтаны түймелер

Қос оған бір түймені

Жапсырылған қиықша

Екі пагон иықта

Апам бұған жаңалдан

Екі түйме қадаған

Қанша болды түймелер?

Жауабын тез кім берер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

Аудиодиск:                                                              1.1.1 :  1.1.2: 1.1.3:

 

 

 

А4 форматты ақ қағаз,қарындаштар

 

№1жұмыс дәптері

 

 

 

Қосымша тапсырма:1.1.

 

Сабақтың соңы( 41-45мин) (Қ) «Ыстық орындық» стр  бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша сөйлем құрау.

Балалар сұрақтарға жауап беріңдер.

1. Жейдеде неше түйме бар?

2. Жейдеде неше қалта бар?

3. Жейдеде неше жаға бар?

Бұл жейде әдемі ме?

Иә, бұл жейде әдемі.

9. Көзге арналған жаттығу. (оңға, солға, жоғары, төмен)

10. — Балалар, кәне тәуелдік жалғауларын қайталайық!

— Маған алты оқушы керек. Олар тақтаға шығады.

 

Ойын « Аралар және гүлдер»

Алты оқушы тақтаға шығады.

 

Екеу гүлдер, төртеу аралар

Гүлдер- «менің», «сенің»

Аралар — -ім,ым; -ің, ың.

 

— Аралар өз гүлін табу керек.

 

-Тақтаға қараңдар, дәптерлеріңді ашыңдар, бүгінгі күнді жазамыз.

 

Менің : көйлек – көйлегім

тон – тоным

көз – көзім

Сенің: қалпақ – қалпағың

етік – етігің

бас — басың

— Неге? Өйткені жуан\ жіңішке сөз.

— Балалар жалғауларын көрсетіңдер. Дұрыс. Жарайсың.

. — Балалар тақтаға қараңдар. Сендер мәтіңді оқисыңдар және карточкаларда дұрыс жауаптарыңды көрсетесіңдер.

«Кім не сатып алды?» Шешесі, әкесі, әжесі және Әсел қыз не сатып алды?

Әсел отбасымен дүкенге келді.

Киім дүкенінде өте көп киім бар.

Әжесі жасыл көйлек сатып алды.

Әкесі қара шалбар сатып алды.

Шешесі ақ тон сатып алды.

Әсел әдемі құлақшын сатып алды.

Олар рақмет айтты.

көйлек шалбар тон құлақшын

Шеше

Әке

Әже ˅

Әсел

                                                                Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Сен не киесің?

7-САБАҚ 1-БӨЛІМ:ӨЗІМ ТУРАЛЫ

Мектебі:№42 Хамза атындағы ЖОМ
Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні:  Бүркітбаева.Г.Қ.
1-сынып З Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.1.1.1. Оқу мен  жазуға үйрене отырып топпен тапсырмалар орындау арқылы , дұрыс жазу дағдыларын ,сөз байлығын жетілдіре отырып  сауатты жазуға үйренеді

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.

1.2.3.1.Сұхбаттасуының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.2.1.Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.

 

 

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:

Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу  машықтары дамиды.

 

Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген сөздер қатарын өзара тілдесу кезінде еркін қолдана алады,үйренген сөздерге сұрақты дұрыс қоя алады

 

Кейбір оқушылар:

Амандасу ,танысу,қоштасу үлгілерін өлірлік жағдаятта еркін қолдана алады,кім?сұрағына жауап беретін басқа да сөздер қатарын атай алады.

                                                                      Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Сабақтың басы(2-5 минут) (Сұрақтарға жауап беріңдер:

 

1.      Ауа райы қандай?

 

2.      Қар қандай түсті?

 

3.       Саған қандай киім ұнайды?     Маған көйлек ұнайды.

 

4.      Мектепке сен не киесің?           Мен мектепке көйлек, шалбар киемін.

 

5.      Күн суық саған қандай киім керек? Маған күн суық болса жылы киім керек.

 

6.      Саған джинсы ұнай ма?             Иә, маған джинсы ұнайды.

 

—          Балалар кәне, тақтадағы тапсырманы тексереміз.

 

Қараңдар, дұрыс па?

 

Иә, дұрыс. Жоқ бұл түс, киім емес.Сабақ мақсатымен таныстыру.

Сабақтың ортасы (6-40 минут) (МК,Ұ), Сөздікпен жұмыс

кию — одевать.

жылы — теплый (- ая, -ое )

құлақшын — шапка

күрте — куртка

етік — сапоги

тон — шуба

қолғап — варежки

жемпір — свитер

1-тапсырма. Суреттер бойынша сөйлемдер құра.

құлақшын

күрте көйлек

тон

костюм

етік жейде

Пальто

2-тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып айт.

Күздеа жылы кию керек

Диалогті досыңмен оқы.

— Бұл қай жыл мезгілі?

— Бұл  күз.

— Күз айлары қай айлар?

— Күз айлары: қыркүйек, қазан, қараша.

— Күз айының бірінші айы қай ай?

— Күз айының бірінші айы – қыркүйек.

— Күзде не жауады?

— Күзде жаңбыр көпр жауады.

— Жылдың ең суық мезгілін білесің бе?

— Жылдың ең суық мезгілі — қыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

Аудиодиск:                                                              1.2.1 :  1.2.3:

 

 

№1жұмыс дәптері

 

Қосымша тапсырма:1.2.

 

 

Сабақтың соңы( 41-45мин) Сөйлем құрап үйрен.

1.Тон.

2.Тон киемін.

3.Мен тон киемін.

4.Мен жылы тон киемін.

1.Қолғап.

2.Әдемі қолғап.

3.Әдемі, жылы қолғап.

4.Екі әдемі, жылы қолғап.Ойын: «Сиқырлы қалпақ» егер уақыт қалса бастарына кигізу арқылы а-ның ортасында, соңында, басында келетін сөздер айту.

Балалар, ал мынау не?  Киім дүкені туралы әңгімелесейік.

—          Сәлем Марина!

—          Сәлем Настя!

—          Сен қайдан келе жатырсың?

—          Мен дүкеннен келе жатырмын.

—          Сен не сатып алдың?

—          Мен көйлек, қалпақ, сатып алдым.

—          Қандай көйлек, көрсет.

Балалар, мен сендерге карточкалар беремін, мұнда берілген сөздерден сөйлем құрамдар.

Киім, бұл, дүкені.

Көйлек, жейде, бар, дүкенінде, киім.

Дүкенде, киім, әдемі, көп.

Шалбар, мен, аламын, сатып.

Сен, аласың, сатып, жейде, қызыл.

1) Көз жұма отырып киімдерді жаздырту
2) Тіл ұстарту. Киімдер жайлы өлеңдер мен тақпақтар айтқызу
3) Ермексаздан киім  жасау
Балаларға: тақия, шалбар, бас киім сөздерін анық және дұрыс айтқызу.
Топпен жұмыс
1 топ: Бас киімнің суретін салады
2 топ: Аяқ ким туралы сөздер жазғызып айтқызу
3 топ: Курткаға байланысты сөздер айтқызу. .

                                                                Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code