Оқу пәні: қазақ тілі

Мұғалімі.

Сынып: 4

Тақырыбы: Менің отбасым

Оқыту мақсаты:  «Отбасы» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:  Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы  қарым-қатынасты көрсету.

Оқушы:

А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.

В.  Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.

С. Тақырып бойынша  әңгіме құрастыра  аламын.

Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин.

әріптер

Шаттық шеңбері: 1. Амандасады.

2. Психологиялық дайындық

Қайырлы таң достым!
Қайырлы күн құрбым!
Бейсенбінің сәті
Сәттілікке толсын!
Бүгінгі алған бағаң
Кілең бестік болсын

1. Амандасады.

2.Тренинг

Білу

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

1мин Сұрақтарға  жауап беріп сабақтың тақырыбын анықтайды.
Түсіну

Мағынаны тану

 

10 мин  Сөздер

бағдаршам

Топта ромбының ашылған беті бойынша түскен мерекесін атау керек.
Қолдану

 

 

15 мин  

1.Мәтін бойынша жаңа сөздерге тоқталу.

2. Мәтінді толық оқу

3. Топ бойынша бір адам әңгімелеп береді.

4. Өзге топтағылар сұрақ болса қояды.

            КЕСТЕНІ ТОЛТЫРАДЫ

1.Бұл қай жыл мезгілінің мерекесі?

 

Қай кай күн?

 қай айда?

Қандай мереке? Ерекшелігі
       
  Интерактивті тақта Сергіту сәті. «Көңіл күй»

Той

Жаттығуды  қайталайды
Талдау 5 мин Кілті Интерактивті тақтада Оқушыларға тапсырма береді.

Мектеп  сөзін үш шаққа қойып жекеше түрінде жіктеп жаз.

Тойланып жатыр   тойланады   тойланды.
Синтез 10мин «Дұрыс-бұрыс» әдісі Мәтін бойынша синквейн құрастырады.

Әр топтан оқушы шығып  оқиды.

Бағалау 2 мин Стикер Жетістік ағашы

 

 

Оқу пәні: қазақ тілі

Мұғалімі.

Сынып: 4

Тақырыбы:  Отбасы мүшелерінің сүйікті ісі

Оқыту мақсаты:  «Отбасы» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:  Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы  қарым-қатынасты көрсету.

Оқушы:

А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.

В.  Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.

С. Тақырып бойынша  әңгіме құрастыра  аламын.

Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин.

әріптер

Шаттық шеңбері: 1. Амандасады.

2. Психологиялық дайындық

Тренинг:

Амансың ба,алтын күн!

Амансың ба,көк аспан!

Амансын ба,достарым!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық

1. Амандасады.

2.Тренинг

3.  1,2,3,4 сандар арқылы топқа бөлінеді.

Білу

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

3мин өлең — Балалар, бұл өлең кім туралы.

Әр сөзімді жаттаған,

Жүрегімде сақтаған,

Анашым деп мақтанам,

айналайын ақ анам!

Отбасы күні қашан аталады?

Ең жақын адамын кім?

Сұрақтар жауап беріп сабақтың тақырыбын анықтайды.

 

 

 

Түсіну

Мағынаны тану

 

5 мин  Сөздер

бағдаршам

Мәтінді тыңдау, түсіну. Жаңа сөздерді қағып алу. Сөз тіркестерін құрастырады
Қолдану

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

Кілті тақтада

Джиксо

 

 

 

 

 

ЖИГСО.

 

1.     Мәтінді топпен оқиды.

2.     Талдайды

3.     Бір адам келеси топқа барып түсіндіреді

 

Жаңа сөздерді жаттап ал:

Алғашқыда – впервые

Саяси маңызы – политическое значение

Шешім қабылданды – принято решение

Ынтымақтастық – солидарность

Өткізіледі – проводится

 

1.  Топта талқылайды, 1 оқушы көрші 2 топқа барып білген өз тобының ақпаратын жеткізеді.  Жаңа сөздерге назар аударады.

2.  Әр топтан 1 оқушы шығып толық мәтінді логикалық ретімен баяндайды

 

Критериалды бағалаумен таныстырады

 

  Интерактивті тақта Сергіту сәті. «Көңіл күй» Жаттығуды қайталайды
Талдау 7мин Кілті Интерактивті тақтада Оқушыларға тапсырма береді.

Берілген сөйлемдерді  келер шаққа және нақ осы шаққа айналдырып  жаз.

 

1.Конференцияда 8 наурыз –әйелдер күні мерекесі ретінде шешім қабылданды.

2.Барлық елдерде әйелдер бұл күнді бейбітшілік пен ынтымақтастық күні ретінде өткізеді.

Синтез 10мин Мәтін «ұшақ » әдісінің  ережесін түсіндіру.

 

Топтар ұшақтарын бір-біріне ұшырады.
Бағалау 3 мин Стикер Алма ағашына  қызыл алма-түсінікті , ұнады, сары алма түсініксіз, ұнады. Жасыл алма түсініксіз, үнаған жоқ.  Осылай сабаққа қатысты көңіл күйін білдіреді. Үй жұмысы:  1.(Диалог)

2.Қалпына келтір, әңгімеле.

1.Алғашқыда бұл мерекенің … маңызы болды. 2.1910 жылы … халықаралық әйелдер конференциясы болды.

3.Конференцияда 8 наурыз –… … күні ретінде шешім қабылданды.

4.Барлық елдерде әйелдер бұл күнді …  пен …  күні ретінде өткізеді

 

 

Оқу пәні: қазақ тілі

Мұғалімі.

Сынып: 4

Тақырыбы:  Анамның сүйікті ісі

Оқыту мақсаты:  «сүйікті іс» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:  Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы  қарым-қатынасты көрсету.

Оқушы:

А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.

В.  Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.

С. Тақырып бойынша  әңгіме құрастыра  аламын.

Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин.

әріптер

Шаттық шеңбері: 1. Амандасады.

2. Психологиялық дайындық

Тренинг:

Амансың ба,алтын күн!

Амансың ба,көк аспан!

Амансын ба,достарым!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық

1. Амандасады.

2.Тренинг

3.  1,2,3,4 сандар арқылы топқа бөлінеді.

Білу

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

1мин Сен қай қалада тұрасың?

Қай көшеде тұрасың?

Үйін көпқабатты ма?

Сұрақтар жауап беріп сабақтың тақыбын анықтайды.

 

 

 

Түсіну

Мағынаны тану

 

10 мин  Сөздер

бағдаршам

Мәтінді тыңдау, түсіну. Жаңа сөздерді қағып алу.Жаңа сөздермен таныс. Берілген сөздермен сөз тіркесін құрсатыр:

Соғыс – война

созылды-растянулось (продлилось)

жеңіспен – с победой

мәңгілік – навсегда

ардагерлер – ветераны

ерлік – геройство

мейрам – праздник

тойлаймыз-празднуем

соғысты-воевал

Кеңес үкіметі-Советское государство

Сөз тіркестерін құрастырады
Қолдану

 

 

 

15 мин  

Кілті тақтада

Джиксо

 

 

 

 

ЖИГСО.

Мынау біздің үй. Мен Ақтау қаласында тұрамын. Біздің үй Абай көшесінде. Үй бес қабатты.Біздің пәтер үшінші қабатта.

 

1.  Топта талқылайды, 1 оқушы көрші 2 топқа барып білген өз тобының ақпаратын жеткізеді.  Жаңа сөздерге назар аударады.

2.  Әр топтан 1 оқушы шығып толық мәтінді логикалық ретімен баяндайды

 

Критериалды бағалаумен таныстырады

  Интерактивті тақта Сергіту сәті. «Көңіл күй» Жаттығуды  қайталайды
Талдау 5 мин Кілті Интерактивті тақтада Оқушыларға тапсырма береді.

Берілген сөйлемдерді  келер шаққа және нақ осы шаққа айналдырып  жаз.

 

Бұл мейрамды соғыс ардагерлері, жұмысшылар, ауыл адамдары тойлайды.
Синтез 10мин Мәтін «Қорап сұрағы? » әдісінің  ережесін түсіндіру.

 

Төмендегі сұрақтарға жауап бер.

Жеңіс күнін қай күні тойлаймыз?

Соғыс неше жылға созылды?

Кеңес үкіметі кімдермен соғысты?

Осы мейрамды кімдер тойлайды?

Ұлы Отан соғысының жеңіспен аяқталғанына неше  жыл өтті.

Бағалау 2 мин Стикер Жетістік ағашы Үй жұмысы:  1.(Диалог)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу пәні: қазақ тілі

Мұғалімі.

Сынып: 4

Тақырыбы: «Атамның сүйікті ісі»

Оқыту мақсаты:  «Атам» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:  Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы  қарым-қатынасты көрсету.

Оқушы:

А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.

В.  Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.

С. Тақырып бойынша  әңгіме құрастыра  аламын.

Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Модуль
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин.

әріптер

Шаттық шеңбері: 1. Амандасады.

2. Психологиялық дайындық

Тренинг:

Амансың ба,алтын күн!

Амансың ба,көк аспан!

Амансын ба,достарым!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық

1. Амандасады.

2.Тренинг

3.  1,2,3,4 сандар арқылы топқа бөлінеді.

Басбармақ Вербальды бағалау.  

 

ОЖТ

СТОү,ОЖЕСО

Білу

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

1мин Сұрақтар жауап беріп сабақтың тақыбын анықтайды.

 

 

 

Шапалақ соғу  
Түсіну

Мағынаны тану

 

10 мин  Сөздер

бағдаршам

Жаңа сөздермен таныс және әр сөзбен  сөзтіркестерін құрастыр:

Таңертең- утром

Тарадым- расчесал

Сөз тіркестерін құрастырады Бағдаршам

Топ бағалайды

1сөз тіркесі-1 фиш.

ОЖТ,

СТО, ОүБОБ

 

Қолдану

 

 

 

15 мин  

Кілті тақтада

 

 

 

 

 

Тыңдайды, естиді, сөйлейді, жылайды, ойнайды

 

1.  Топта талқылайды, 1 оқушы көрші 2 топқа барып білген өз тобының ақпаратын жеткізеді.  Жаңа сөздерге назар аударады.

2.  Әр топтан 1 оқушы шығып толық мәтінді логикалық ретімен баяндайды

 

Критериалды бағалаумен таныстырады

Топ атауы Ақпарат толық, түсінікті  баяндалды ( 3 ұпай)

Ақпарат толық емес, түсінікті баяндалды ( 2 ұпай)

Мәтін толық, логикалық реті сақталған ( 3 ұпай)

Мәтіннің логикалық реті сақталмаған, толық емес 2

3 ұпай-2 фишка, 2 ұпай – 1 фишка

 

3 сөйлем
 

ОЖТ,С ТО, ОүБОБ

ДжТБО

 

  Интерактивті тақта Сергіту сәті. «Көңіл күй» Жаттығуды  қайталайды  
Талдау 5 мин Кілті Интерактивті тақтада Оқушыларға тапсырма береді.

Берілген сөйлемдерді  келер шаққа және нақ осы шаққа айналдырып  жаз.

 

Таңертең тұрып не істейсің? Дұрыс жауабы -1 ТжДБ,СТО
Синтез 10мин Мәтін «Қорап сұрағы? » әдісінің  ережесін түсіндіру.

 

Сұрақтарға жауап бер:

 

 

 Дұрыс -1

Дұрыс -1

ТжДБО,СТО,

ОүБОБ

Бағалау 2 мин Стикер Жетістік ағашы Үй жұмысы:  1.(Диалог) СТО, ОүБОБ

 

 

Оқу пәні: қазақ тілі

Мұғалімі.

Сынып: 4

Тақырыбы: «әпкемнің сүйікті ісі»

Оқыту мақсаты:  «Әпкем» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:  Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы  қарым-қатынасты көрсету.

Оқушы:

А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.

В.  Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.

С. Тақырып бойынша  әңгіме құрастыра  аламын.

Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин.

әріптер

Шаттық шеңбері: 1. Амандасады.

2. Психологиялық дайындық

Тренинг:

Амансың ба,алтын күн!

Амансың ба,көк аспан!

Амансын ба,достарым!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық

1. Амандасады.

2.Тренинг

3.  1,2,3,4 сандар арқылы топқа бөлінеді.

Білу

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

1мин Жыл мезгіліне байланысты киінесің бе? Сұрақтар жауап беріп сабақтың тақыбын анықтайды.
Түсіну

Мағынаны тану

 

10 мин  Сөздер

бағдаршам

1. Жаңа сөздерді оқып, олардың әрқайсымен сөз тіркестерін құрастыр.

Жасаған сөз тіркестеріне 2 сөйлем құрастырыңыз.

Сырт киім-

Бас киім-

Аяқ киім-

Сөз тіркестерін құрастырады
Қолдану

 

 

 

15 мин  

Кілті тақтада

Джиксо

 

 

 

 

Не қайда сатылады?

Пальто-

Етік-

Көйлек-

 

1.  Топта талқылайды, 1 оқушы көрші 2 топқа барып білген өз тобының ақпаратын жеткізеді.  Жаңа сөздерге назар аударады.

2.  Әр топтан 1 оқушы шығып толық мәтінді логикалық  ретімен баяндайды

 

Критериалды бағалаумен таныстырады

  Интерактивті тақта Сергіту сәті. «Көңіл күй» Жаттығуды  қайталайды
Талдау 5 мин Кілті Интерактивті тақтада Оқушыларға тапсырма береді.

Берілген сөздерді жекеше, көпше түрінде жікте.

 

Ітоп Есептелу

ІІ топ Қабылдану

ІІ топ Жариялау

Синтез 10мин Қоржын «Қоржын -сұрақты қағып ал» әдісінің  ережесін түсіндіру.

 

Сұрақтарға жауап бер:

 

Конституция ел заңына жата ма?

Ата Заң қай жылы қабылданды?

Конституция күні қай күн?

Ата Заң мереке күні болып санала ма?

Бағалау 2 мин Стикер Жетістік ағашы Үй жұмысы:  1. Ыстық орындыққа  дайындалу.сұрақтар дайындау.

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code