Күні 

Сынып 3

Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелері

Сілтеме: Оқыту орыс тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің  3-сыныбына арналған қосымша дидактикалық оқу құралы                                                                                   Мақсаты:Тақырып б/ша сөздік қорларын  толықтыру, оқылым,тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеу. Күтілетін нәтиже: Қазақстанның табиғаты туралы білімдерін толықтырады; 2.Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түседі; 3.Ынтымақтастық орнап, өзгені де өзін де бағалай алады.                                                                                                                                                                                                                                                     Сабақтың түрі: жаңа білім беру сабағы                                                                                                                                                                                                                            Қолданатын әдістер: ЖИГСО,   СТОү, диалогтік оқыту, АКТ,  ОүБОБ, ТжДО, ОЖЕСО                                                                                                                                               Керекті құрал – жабдықтар: Интербелсенді тақта, плакат,  үлестрмелі материалдар,  электронды мультимедиялық кешен, бағалау парағы

 

Ойлау деңгейі (Блум таксономиясы) Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Қолданылатын модуль
  2мин 1. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

2. Топқа бөледі: Журналдағы тізімді оқиды

 

 

1. Шеңбер құрып, әр адаммен әртүрлі амандасады                                                                    2. Журналдағы тізім бойынша топқа бөлінеді  Шаттық шеңбері, Оқушылардың тізімі

 

 

 

 

 

 

ЖИГСО, ОЖЕСО

 

 

Білу

 

 

 

 

 

Түсіну

3 мин

 

 

 

 

 

4мин

3. «Тақырыптық түйінді сөздер»

Слайд арқылы тақырыпқа қатысты сөздерді еске түсіру

 

Негізгі сөздер:Табиғат, теңіз, астана, көлдер, ауыл, тау,  қала, өзен , Отаным – сөйлем құрастыр

 

4. Слайд ұсынады, сұрақтар қояды:

 

3. Тақырыпқа қатысты сөздерді теріп жазады, сөздер банкісінен керекті сөздерді негізгі сөздерге ауыстырады

 

4. Әр топ 3 сөйлемнен құрастырады

Интерактивті тақта, слайд

 

Қазақстаның жері, қалалары, табиғаты бейнеленген суреттер

СТОү , АКТ,   ОүБОБ (бір -бірін  бағалау)

СТОү, ОмОЖТ (диалогтік оқыту), ОүБОБ

Шапалақ соғу

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

5мин

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

5.  Сөздікпен таныстырады: (қ, і дыбыстарына тоқталу)

7. Деңгейлік тапсырма: І деңгей: Сөз тіркестер;                ІІ д. Сөйлем құраст. ІІІ д: Сурет бойынша сөйлем құрастыру.                                                                                    8. Мәтінмен  жұмыс : «Көршіңмен сөйлес» стр.

Ертіс

Қазақстанның ірі өзені – Ертіс. Ол Алтай тауынан басталады. Өзен  Павлодар облысын екіге бөледі. Өзен алқабы өте бай. Ертіс балыққа бай. Павлодар өлкесінде барлығы бар: жазық дала, аққайың, тоғайлар, қарағай орман, таулар. Дала жазықтары облысымыздың көп жерін алып отыр.

 

5. Слайд бойынша мұғалімнің сұрағына жауап беріп, тақырыпқа шығады: Ертіс өзені. Қазақстандағы ең үлкен өзен. Ертісте «Ертіс-Қарағанды» каналы бар.

 

6. Мұғалімнің  соңынан жаңа сөздерді қайталайды:

8. Мәтінмен жұмыс: А) Мәтінді түсініп оқиды; Ә) Сұрақ- жауап арқылы сұхбаттасады

Ертіс қандай өзен?

Ол қайдан басталады?

Өзен алқабы қандай?

Павлодар өлкесінің табиғаты қандай?

Ертіс өзені слайд

 

 

 

 

Жаңа сөздер,

Суреттер

 

Бағалау парағы

СТОү,                   АКТ,

 

 

 

 

 

ОЖЕСО

ОмОЖТ

ОүБОБ (бір бірін

Топ атауы Ақпарат толық, түсінікті  баяндалды ( 3 ұпай)

Ақпарат толық емес, түсініксіз баяндалды ( 2 ұпай)

Мәтін толық, логикалық реті сақталған ( 3 ұпай)

Мәтіннің логикалық реті сақталмаған, толық емес 2

     
     
     
3 ұпай-2 фишка, 2 ұпай – 1 фишка

 

 

 

Талдау 8 мин 9. «Сөйлемді толықтыру» стр.

Қазақстанның ең ірі өзені — ….. . …. қаласы Ертіс өзенінің жағасында орналасқан.

10. «Ойландыру» стр. Дұрыс сөйлем құрастыр

 

10. Сөйлемдерді толықтырып жазады:

Қазақстанның ең ірі өзені — Ертіс . Павлодар қаласы Ертіс өзенінің жағасында орналасқан.

1. Тұрамын, облысында, мен, Павлодар.                   2. Мен, көремін, жақсы, туған, жерді. 3. Басталады, Алтай тауынан, Ертіс.

 

Жауап парағы, бағдаршамның түстер

Дәптер

 

Диалогтік оқыту, СТОү,

ОүБОБ (бағдаршам әдісі)

Сергіту сәті: 2мин «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.
Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім Ертіс суына шомылды?

Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады.   ОЖЕСО
Жинақтау 5 мин Өзіңізді тексеріңіз:

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Стр.

 

Тақырып бойынша 2 сөйлем (Шындық, жалған)  

 

СТОү

ОмОЖТ

ОүБОБ (басбармақ)

Бағалау

 

7мин ТжДО: «Синквейн» стр.  ТжДО: Ертіс өзені тақыр. Бес жолды өлең құрастырады Дәптер, керекті сөздер жазылған плакат. Толқиды, ағады, сарқырайды, СТОү

ОмОЖТ

ОүБОБ (Өзара бір-бірін бағалау)

  2мин Сөздік, 4 сөйлем құрастыру Күнделікке жазады   ОЖЕСО
           

 

Оқушылардың

аты жөні

Үй тапсырмасы

(Білу)

Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағасы
               
               
               
               

 

Күні                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Сынып 3

Сабақтың тақырыбы: ОтбасындаСілтеме: Оқулық Қазақ тілі 3-сынып. Қазақ тілі әдістемелік құрал  А.И. Қайырбекова   «Атамұра» 2014                                                                           Мақсаты:Қайталау арқылы оқушылардың алған білімдерін тексеру, кемшіліктерін анықтау Сабақтың түрі: қайталау, бекіту сабағы                                                                                                                                                                                                                            Қолданатын әдістер: ЖИГСО,   СТОү, диалогтік оқыту, АКТ,  ОүБОБ, ТжДО, ОЖЕСО                                                                                                                                               Керекті құрал – жабдықтар: Интербелсенді тақта, плакат,  үлестрмелі материалдар,  электронды мультимедиялық кешен, бағалау парағы

 

Ойлау деңгейі (Блум таксономиясы) Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Қолданылатын модуль
  3мин 1.Амандасу.  Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын туғызу. Тренинг: «Мен саған сенемін»

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.

2. Қағазда жасырынған сөздер арқылы топтарға бөлінеді

1. Тренинг «Мен саған сенемін»

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.

2) 1.Өзендер; 2.Көлдер; 3.Таулар

 Шаттық шеңбері:

Сөздер жасырынған қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 ОЖЕСО, ОмОЖТ

 

 

Білу

 

 

 

 

 

Түсіну

5 мин

 

 

 

 

 

5мин

3. «Ыстық орындық» стр.    Әр топтан бір оқушыдан шығады

4. Жадыны дамытуға арналған ойын

3. Тақырып бойынша сұрақ –жауап жүргізеді (3-4 сұрақ)                                                        4. Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет. Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз + жазу ережесін сақтау!                                Сөздер: мемлекет, елбасы, сүйемін, тұрады, астана, ауыл, қалалар, табиғат, биік, терең, ірі, бөледі.

 

Карточка

Күн тәртібі тақырыбы бойынша суреттер

Электр. оқулық

 

 

СТОү , ОмОЖТ, ТжДО, ОүБОБ (Бір-бірін бағалау)

СТОү, ОмОЖТ,

Өз-өзін бағалау

АКТ

Қолдану 5мин

 

6.  113-б. 1-тап. Отбасы  туралы жаз

 

6.  Сұрақтарға жауап беріп Астана туралы жазады.  Астана қандай қала? Астанада нелер бар? Сен Астанада болдың ба? Астана суреттер, Оқулық, дәптер СТОү

ОЖЕСО

ОмОЖТ

ОүБОБ (бір бірін бағалау)

Талдау 7мин 113-б. 3-тап. Сұраққа жауап жаз, (айт)  Кім қайда тұрады?

 

Мақсат +   Астанада
Атам   + Алматыда
Никита +   Ақтауда
әпкем   + Атырауда
Сайра +   Ақтөбеде
113-б. 3-тап. Сұраққа жауап жазады:

Мысалы: Мақсат Астанада тұрады.

Кесте СТОү

ОүБОБ (өзара бір- бірін бағалау

Сергіту сәті: 2мин  114-б. 5-тап. «Сергіту» Бір, екі, үш, Қарлығаштай ұш. Төрт, бес, алты. Қарлығаштай қалқы.                                      Жеті, сегіз, тоғыз, он, Өз орныңа қон Сергітуді, оқиды, түсінеді, жаттайды, жасайды   АКТ әуен
Жинақтау 6 мин 114-б. 4-тап. Сөйлемдерді толықтырып жаз Алатау, Қаратау, Алтай, Ұлытау -Қазақстанның …………..  . Каспий және Арал -Қазақстанның  …………………  . Іле, Ертіс, Есіл, Сырдария, Шу  — Қазақстанның  ………..    . Дәптер

Оқулық,

Жауап парағы

СТОү

ОмОЖТ

ОүБОБ (басбармақ)

Бағалау

 

10мин Өтілген тақырыптар бойынша постер Әр топ өз атауларына байланысты постер жасайды.                                        Өзендер; 2.Көлдер; 3.Таулар Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды. СТОү

ОмОЖТ

ОБжК

ОүБОБ «Басбармақ» әдісі

  2мин Отан туралы 3-4 мақал түсініп, жаттау.

«Менің Отбасым» тақырыбына шағын әңгіме құраст. (ТжДО)

Күнделікке жазады   ОЖЕСО, ТжДО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күні:                                                                                                                                                                                                                                                              Сынып:  3

Тақырыбы: Менің әкем

Сілтеме: Оқулық Қазақ тілі 3-сынып. Қайырбекова А. «Атамұра» 2014ж. Электронды мультимедиялық кешен «Атамұра» 2014ж.

Мақсаты:    Байланыстырып сөйлеу даңдыларын  дамыту, тәуелдік жалғау, сан есім, сұрау есімдігін тілдесімде дұрыс қолдана білуді меңгерту.                               Күтілетін нәтиже:1.Отбасы мүшелеріне байланысты сөздік қорын толықтырды .

  1. Отбасы мүшелерінің туған күндері туралы айтады.
  2. Өзгені де өзін де бағалай алады.Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы

Қолданатын әдістер:  АКТ, СТО, ЖЕ, ТжД, Диалогтік оқыту, көшбасшылық, бағалау

Керекті құрал – жабдықтар: Интербелсенді тақта, қима қағаздар, А- 3 қағазы,  карточкалар, жауап  парағы, бағалау парағы                                                                      Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.

Ойлау деңгейі (Блум таксономиясы) Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Қолданылатын модуль
  3мин 1.Шаттық шеңбері, алдындағы смайликтің бірі арқылы көңіл күйін білдіреді                                                                 2.Топқа бөледі: « Атомдар мен молекулалар »  1. Шаттық шеңберін құрады.

2. « Атомдар мен молекулалар »
Әр қатысушы- жеке атомдар . Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек .

 Шаттық шеңбері,

 

Смайликтер

 

 

 

 

 ОЖЕСО

 

 

Білу

 

 

 

 

 

Түсіну

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

7мин

3. Отан туралы мақал — мәтелдер

4. «Миға шабуыл» стр.  Отан отбасынан басталады мақалын қалай түсінесіңдер?

5. Слайд ұсынады:

Элект. оқулықты қолданып жаңа сөздермен таныстыру

Тәуелдік жалғауларының жалғану тәртібін еске түсіру

3. Мақал- мәтел айтады, мазмұн. түсіндіреді                                                  4. Өз ойларын білдіреді, Отан мен отбасын салыстырады

5. Суреттегі мерекелерді атап, тақырыпты ашады «Отбасы мерекелері»

Отбасындағы басты мерекені айқындайды, жаңа сөздермен танысады: туған күн- день рождения, мереке, мейрам – праздник

Интерактивті тапсырма, тиісті жалғау таңдап, түсіндір

 

Мақал- мәтелдер

 

Слайд,

Жаңа сөздер

Элект. Оқулық

 

 

Слайд

ОЖЕСО,

ОмОЖТ (диалогтік оқыту)

ОБжК

ОүБОБ (топ басшысы бағалайды)  АКТ

СТОү

Қолдану 6мин

 

6. 115-б. 1-тап. Тәуелдік жалғауларын  дұрыс қолдану, үлгі бойынша сөйле.

 

6.  1-тап. Әкемнің туған күні12 наурызда. Анамның туған күні 25 қаңтарда. Атамның туған күні 5 қазанда.  Оқулық, ай аттары, сызба СТОү

ОЖЕСО

ОмОЖТ

ОүБОБ (бір бірін бағалау)

Талдау 6мин 115-б. 2-тап. Сөйлемдерді толықтырып жаз 115-б. 2-тап: (Сегодня) — әкемнің туған күні. (Завтра) — әжемнің туған күні. (Вчера) -атамның туған күні болды. Жауап парағы СТОү

ОБжК

ОүБОБ (бір бірін бағалау)

Сергіту сәті: 2мин «Поезд» жаттығуы Ең алдымен, 1 мен 2-ге саналып аламыз. 1-номердегілер қолдарын 1 рет соғып, аяқтарымен еденді 2 рет тарсылдатады, ал 2-номердегілер 2 рет қолдарын соғып, 1 рет аяқтарын еденге тарсылдатады.   АКТ
Жинақтау 5 мин «Толықтыру» стр. Сөйлемдерді толықтыр:                                Атам    ……

Әжем …..

Әкем ….

Анам …..

Ағам …..                                               туған.

Қарындасым …..

Сіңлім ……

 

 

Әрбір отбасы мүшесінің туған күнін, айын айтып үйренеді: Мысалы: Әкем екінші наурызда туған. Дәптер

Интербелсенді тақта

СТОү

ОмОЖТ

ОүБОБ (басбармақ)

Бағалау

 

7мин ТжДО: Тақырып бойынша 2-3 сұрақ

 

«Ыстық орындық» стр.

ТжДО: сұрау есімдіктерінің бірін қолданып сұрақ құрастыру

 

Әр топтан бір оқушы шығып, сұраққа жауап береді

Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды. СТОү

ОмОЖТ

ОБжК

ОүБОБ (Өзара бір-бірін бағалау, бағдаршам)

  2мин 116-б. Ереже. Бір сөзді тәуелдеп, үш жақта сөйлем құрастыру. Күнделікке жазады    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code