2 сынып

Сабақтың тақырыбы:Мен және менің отбасым

Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.

Интербелсенді тақта,түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері: Миға шабуыл,«Ой қозғау» әдісі

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

 

3 мин 1.   Амандасады.

2.   Психологиялықдайындық.

3.   Сыныптағыкезекшіменсұхбат

жүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады.

Амансын ба, Алтын күн!

Амансын ба, Көк аспан!

Сабағымызды бастаймыз,

Жалқулықты тастаймыз.

 

 

Оқулық. Қазақ тілі.2- сынып.

А.Қайырбекова

Алматы «Атамұра» 2013

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин Интербелсенді тақтада  «Думан» ойын-сауық орталығы туралы бейнебаян (жаңа тақырыпты ашу мақсатында)

—          Қалай ойлайсың, бұл қай жер?

– Қандай?

— Сені не таңғалдырды?

— Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

Интербелсенді тақта, презентация/

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

 

 

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

мұхитарал

сегізаяқ

ашылды

көреме алаңы

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

 

 

79-бет

Қолдану 18 мин   Миға шабуыл:

Оқушыларға мәтінді  береді,аудартады.

   Астанада «Думан» ойын-сауық орталығы бар. Ол 2003жылы ашылды. «Думанда» үлкен мұхитарал және 11 аквариум бар. 2көрме алаңы бар. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар, сегізаяқтар бар.

Сергіту сәті/ 80-бет 4-т-ма

Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

 

 

Мәтін таратылады

Бағалау парағы

Талдау 8 мин 1).80-бет 3-т-ма

Біліп алу

2).81-бет 4-т-ма

Сұраққа жауап жазу

3)Сөйлеп үйрену.

81-бет 5-т-ма

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

 

Жинақтау 5 мин Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін  постерге  түсіртеді. «Думан» ойын-сауық орталығы туралы түсініктерін  қағаз бетіне түсіреді. Әр оқушы  постер дайындайды,қорғайды.

 

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Бағалау 3 мин Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі.

 

стикер

 

 

 

 

2 сынып

Сабақтың тақырыбы:«Менің отбасым»

Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.

Жетістік критерийлері:

С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В.1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.

Интербелсенді тақта. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар

Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Карусель» әдісі, «Ой қозғау» әдісі

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

3        мин 1.Амандасады.

2.Психологиялықдайындық.

3.Сыныптағыкезекшіменсұхбатжүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин Карусель әдісі:

— Сен қалай демаласың?демалыс орындарын ата.

– Қандай?

— Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

Интербелсенді тақта ,презентация

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

ертегі қалашығы

дәмхана

қызық

 

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

 

Қолдану 8 мин   Оқушыларға мәтінді  береді,аудартады. /81-бет 1-т-ма

       Бүгін – жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алдық. Билет 500 теңге тұрады. «Думанда» қызық болды.

Сергіту сәті

Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

 

 

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Талдау 18 1).82-бет 2-т-ма. Біліп ал.

«Думанға» қалай баруға болады?

2).82-бет 3-т-ма

Сөйлеп үйрену, айту

3).Сұраққа жауап беру

82-бет 4-т-ма

4).Үлгі б/ша сөйлеп үйрену

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

 

Бағалау парағы
Жинақтау 5 мин Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін  постерге  түсіртеді. «Думанда» т/қа б/ты түсініктерін  қағаз бетіне түсіреді. Әр топ  постер дайындайды,қорғайды.

 

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Бағалау 3 мин Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі

Бармақтан шынтаққа дейін, стикерлер,бағалау парағы

«+», «-«, «қызық»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 сынып

Сабақтың тақырыбы:Өзім туралы

Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары  туралы әңгімелейді.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі. 2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.Интербелсенді тақта.Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері: «Қар үйіндісі», «Ыстық орындық»

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

 

 

 

3        мин 1.Амандасады.

2.Психологиялықдайындық.

3.Сыныптағыкезекшіменсұхбатжүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

«Ыстық орындық»:83-бет 6-т-ма

Сөзжұмбақты шешу

 

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

 

 

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

 

 

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин «Қар үйіндісі»:

«Думан»

«Думанда» мұхитарал бар. …

Презентация көру:Мұхитаралда/бейнебаян

Оқушылар тез  жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі:

Мен сұрақты …-ға қоямын.

Интербелсенді тақта презентация/«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

 

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин Сурет қиықтарын таратады.

Бейнебаян б/ша досыңы сұрақтар қою.

Топқа бөлінеді.

О ÷ О

 сурет қиықтары,

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

 

Қолдану 18 мин   1).  84-бет 1-т-ма

    Мұхитарал Қазақстанда жалғыз. Ол мұхиттан 3000км қашықтықта. Жыл сайын Қызыл теңізден 120 тонна тұз әкелінеді. Мұхитарал – Қазақстандағы ең  үлкен және әдемі кешен.

 

Формативті бағалау жүргізу.

Қолпаштау.

Сергіту сәті.

Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады.

 

2).84-бет 2-т-ма/орысшаға аудару

 

3). 85-бет 5-т-ма/сөзжұмбақты шешу

 

Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

Жұмыс дәптері б/ша жұмыс

Ең жоғары ұпай саны — 24

5 балдық шкаладағы бағаның сипаты

5 ұпай – үздік

4 ұпай – жақсы

3 ұпай – қанағаттандырылған

2 ұпай – қанағат

Критериалды бағалау

Ұпайды мектеп бағасына айналдыру шкаласы

 

Баға Балдар
2 0-12
3 13-17
4 18-21
5 22-24
Талдау 8  85-бет 4-т-ма /жұмбақ оқу

 

 

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

 

Жинақтау 5 мин Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін  постерге  түсіртеді. «Мұхитаралда» т/бы б/ша  түсініктерін  қағаз бетіне түсіреді.

 

Әр топ  постер дайындайды,қорғайды.

 

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары
Бағалау 3 мин Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі.

 

стикерлер

 

 

 

 

2 сынып

Сабақтың тақырыбы: Әкем мен шешем

Сабақтың мақсаты: Сөйлеу барысында сөйлемді дұрыс құра білуге үйрету.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.Интербелсенді тақта.Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері: «Синквейн», «Сауал алу» әдістері

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

 

 

 

3        мин 1.Амандасады.

2.Психологиялықдайындық.

3.Сыныптағыкезекшіменсұхбатжүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

Ыстық орындық: Мен …жақсы көремін.

 

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

 

 

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

 

 

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин —          Джунгли жануарларын білесіңдер ме? Ата.

—          Қалай ойлайсыңдар, біз оларды көре аламыз ба?

 

 

Оқушылар тез  жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі:

 Мен сұрақты …-ға қоямын.

Бұл не?

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты. Интербелсенді тақта /презентация

 

Мағынаны тану

Түсіну

2 мин Сурет қиықтарын таратады.

 

 

Топқа бөлінеді.

 

Топ ішіндегі міндеттерін бөліп алу

О ÷ О

 сурет қиықтары,

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

 

Қолдану 18 мин   1).Оқушыларға мәтінді  береді,аудартады. /85-бет 1-т-ма

       «Джунгли» 2008 жылы Астана күніне ашылған. Мұндай театр Америка мен Тайландта ғана бар. Театрдың жалпы аумағы 3мы шаршы метр. «Джунглиде» 12 аниматроник бар.

Сергіту сәті

 

2). 87-бет 4-т-ма/Жұмбақты оқу,шешу

3).87-бет 5-т-ма/ Суретке қарап, 10 айырмашылығын табу

    Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

Бейнероликтегі жаттығуды қайталайды

 

 

Синквейн схемасы:

5жолды:

1.Не?/1 сөз

2.Қандай?/2 сөз

3.Не істеймін?/3 сөз

4.Сөйлем/4 сөз

5. Ұқсас сөз

/синоним  сөз

Талдау 7 Тақта б/ша ережені сақтауды еске түсіру.

Сауал алу әдісі:

86-бет 2-т-ма/ Сөз тіркестерін жасап айту: «Джунглиде» нелер бар?

Формативті бағалау жүргізу.

 

 

Бір оқушы екінші оқушыға сұрақ қояды. Екінші оқушы жануарларды  еске түсіреді.Дұрыс жауап берсе,тақтаға шығып,жазады.

 

микрофон

Интербелсенді тақта

 

 

Жинақтау 9 мин Қалыптастырушы

(формативті  немесе  ағымдағы) бағалау

Синквейн жазу /Джунгли

 

Тақырып бойынша әр топ  постер дайындайды,қорғайды.

 

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары
Бағалау 3 мин Оқушыларға парақтар таратылады.

Білемін Білгім келеді Білдім

Мұғалім бағалау парақтарын таратады.

Бағдаршам арқылы қызыл – түсіндім, білдім

Сары – онша емес

Жасыл – түсінбедім, білмедім.Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі.

 

Түрлі-түсті карточка:

Көк –көңіл-күйім нашар,

жасыл — жақсы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  2 сынып

Сабақтың тақырыбы:Атам мен әжем

Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова.  «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.Интербелсенді тақта.Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері: «5 сұрақ» әдісі, Инсерт әдісі

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

3        мин 1.Амандасады.

2.Психологиялықдайындық.

3.Сыныптағыкезекшіменсұхбатжүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады.

Амансын ба, Алтын күн!

Амансын ба, Көк аспан!

Сабағымызды бастаймыз,

Жалқулықты тастаймыз.

 

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин Интербелсенді тақтада:

Аттракциондар

суреті көрсетіледі (жаңа тақырыпты ашу мақсатында)

-Сенің аулаң да балалар ойнайды ма?

– Қалай?

— Сені не таңғалдырды?

— Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру/ «Джунглидегі» ойын түрлері, аттракциондар

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

презентация

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

жақсы көремін

сүйікті

топтасып ойнау

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

 

 

 

Қолдану 18 мин   1).Инсерт әдісі.

Оқушыларға мәтінді  береді,тапсырмалармен таныстыру.

«Думанда» аттракциондар бар. Аттракционда балалар  ..,… ..

2).88-бет 2-т-ма/сұрақтарға жауап беру

3).89-бет 5-т-ма/сөзжұмбақты шешу

Сергіту сәті /88-бет 3-т-ма

Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

 

 

Мәтін таратылады

Бағалау парағы

Талдау 8 мин 5 сұрақ әдісі.

89-бет 4-т-ма

 

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

 

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

 

Жинақтау 5 мин Жиынтық (суммативті) бағалау

Тест жұмысы.

1-модуль.Менің демалыс күнім.Жүр, «Думанға» барайық!

Әр оқушы  тест сұрағына жауап береді. Жауаптармен алмасып, жұптарын тақтадағы кілт арқылы тексереді.

 

Интерактивті тақта.Тест сұрақтары.

Тақтада тест кілті /пердемен жабық болады

Бағалау 3 мин Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

Не  білдім? Не білгім келеді ?

Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі.

 

стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: қазақ тілі

Сынып: 2

Сабақтың тақырыбы: Менің қазақ достарым

Сабақтың мақсаты: Жаңа сөздерді күнделікті өмірдеорынды қолдана білу.

Жетістік критерийлер:Сөйлеу кезінде тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана білу.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері:«Ой қозғау», «Он сұрақ»

Сабақтың кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті Деректі көздер
 Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. 4 мин. Психологиалық ахуал туғызу. Сәлем саған ,Алтын күн

Сәлем саған ,Көк аспан

Сәлем саған ,Туған жер

Сәлем, менің достарым

 

Топқа бөліну 1 мин Сиқырлы сандық арқылы топқа бөліну.

Бағалау парақтарын таратады.

Әр оқушы сандықтың ішінен асық алып, сан бойынша топқа бөлінеді.Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады. Бағалау парақтары
І. Білу 5 мин «Ой қозғау» әдісі бойынша

Суретке қарап сұрақтарға жауап беру

— Суретте кімдер бейнеленген?

— Қалай ойлайсыңдар, олар қайда?

— Біздің қаламызда қандай кинотеатрлар бар?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

-Бұл ұл мен қыздар

-Олар кинотеатрда.

-Павлодарда көп кинотеатрлар бар.

Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.

ІІ.Түсіну 8мин Сөздікпен жұмыс

Балмұздақ – мороженное

Тәтті- сладкий

киноаттракцион

Сөздермен сөз тіркестерін құрастыру.

Жаңа сөздермен бірге басқа сөздерде аудармасымен тақтада жазылып тұрады.

Оқушылар дауыстап оқиды, сонан соң бір, екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздікті дәптерге жазады.

 

Әр топ  сөз тіркестерін құрастырады. Бір –біріне сөз тіркестерін оқиды.

Бағдаршам арқылы бағалайды.

Сөздіктер

Үш түсті бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті 2мин Дене қимылын көрсетіп, тақпақты айту. Оқушылар дене қимылын жасайды.
ІІІ. Қолдану 10мин Оқулық бойынша жұмыс істеу.

91 бет 2- тапсырма

1.Диалогті оқиды.

2.Орыс тіліне аударады.

3. Тақтаға шығып, көрініс көрсету.

91 бет, 3 –тапсырма

6 тапсырма 91 бет. Сөйлемдерді ретімен жазу.

Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.

 

Тақтаға шығып, 2 оқушы бір –біріне сұрақ қойып, жауап береді.

 

Дәптерлеріне жазады. Ауызша тексереді.Бағдаршам арқылы бағалайды.

ІV. Талдау 5мин Көрген,білген мәліметтеріңе байланысты флипчартқа постер дайындау. Топ бойынша ойланады,жазады,суретін салады,қорғайды

 

стикерлер
V. Жинақтау 5мин «Он сұрақ» арқылы тақырыпты жинақтау.

—          Киноаттракцион залында неше орын бар?

—          Зал неге ұқсайды?

—          Зал қандай?

—          Киноатракционда не істейсің?

—          Т.б.

Қолпаштау арқылы бағалайды.

Әр топта  бір оқушы шығып, сұрақтарға жауап береді.

 

VІ.Үй жұмысын беру.

Бағалау

5мин 5 тапсырма 91 бет

Қорытындылайды,бағалайды

Сабақ соңында стикер толтырады.

Сабақ ұнады ма?

Не ұнады?Неге? ОүБОБ

Не ұнамады?неге?

Өзіндік,жұптық,топтық бағалау

 

 

Пән: қазақ тілі

Сынып: 2

Сабақтың тақырыбы: Менің достарым

Сабақтың мақсаты: Тақырып бойынша сөздермен таныстыру,ойларын жүйелі түрде айтуға үйрету.

Жетістік критерийлер:Жаңа сөздерді біледі, өз ойларын бір-екі сөйлеммен айта алады;

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері:«Инсерт» әдісі,«Конверт» әдісі, сұрақ-жауап

Сабақтың кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті Деректі көздер
 Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. 4 мин. Оқушыларды шеңберге қойып қолмен, аяқпен, көзбен амандастыру .

 

Оқушылар шеңберге тұрып қолмен, аяқпен, көзбен амандасады.

Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы

 

Топқа бөліну 1 мин Топқа түрлі түстер кәмпит  арқылы бөлінеді.

Бағалау парақтарын таратады.

Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады. Бағалау парақтары
І. Білу 5мин «Инсерт » әдісі арқылы өткен сөздерді еске алып, қайталау.

Білемін Білгім келеді Білдім

Мұғалім АКТ-ны құрал ретінде қолданып сөзжұмбақ береді.

Сөзжұмбақ арқылы тақырыпқа шығады.

Сөзжұмбақтың сөзі — көше

Әр топ білген сөздерін доп арқылы қайталап шығады кім көп сөздерді аударса, сол топқа ұпай беріледі.

 

Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.

Доп

Интербелсенді тақта

ІІ.Түсіну 8мин АКТ –ны қолданып, берілген сөздердің, сөз тіркестердің аудармасын тауып,  тақтада көрсету.

 

 

 

 

 

92 бет. 2 –тапсырма мәтінді түсініп оқу.

 

 

Жаңа сөздермен жұмыс істейді.

Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 1 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. «Бармақтан шыңтаққа дейін».

 

Мәтіннің аудармасын айтады. Тізбектеп оқыту.

Сөздіктер

Үш түсті бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті 2мин «Қызыл өрік» әні арқылы дене қимылын көрсетеді Оқушылар дене қимылын жасайды.
ІІІ. Қолдану 8мин Әр топқа тапсырма беріледі.

Сызба бойынша сөйлем құрастыру.

93 бет, 5 тапсырма

1.———-

2.——   ——-.

3.——-   ———  ———  ———.

Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір –бірін

тексереді.

ІV. Талдау 7мин Көптік жалғаудың ережесін түсіндіреді. Жалғауларын көрсетіп, мысал ретінде жазады.

Постерге сөздерді көпше түрде жазу.

Оқулыққа сүйеніп, ережені жазады.Бір –біріне дауыстап оқиды.Постерге жазып, суретін салады. Мысалы: көше +лер, гул +дер, адам +дар. стикерлер
V. Жинақтау 5мин «Конверт» әдісі

Әр топқа бір –екі сұрақтар беріледі. Олар жауап беру керек.

—          Сен қай көшеде тұрасың?

—          Сенің көшең қандай?

—          Көшеде нелер бар?

—          Қаланың көшелерін ата.

Әр топ өз таңдаған сұрақтарына жауап береді.Дұрыс жауаптарға 5 ұпай алады.
VІ.Үй жұмысын беру.

Бағалау

5мин Ережені жаттау.Көше деген сөзге 3 сөз тіркесін құрастыру.

Оқушыларға парақтар таратылады.

Білемін Білгім келеді Білдім

Мұғалім бағалау парақтарын таратады.

Бағдаршам арқылы қызыл – түсіндім, білдім

Сары – онша емес

Жасыл – түсінбедім, білмедім.

Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды. Бағалау критерийлері

 

 

Пән: қазақ тілі

Сынып: 2

Сабақтың тақырыбы: Достық

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды диалогтік оқыту арқылы ауызекі сөйлеу білуге үйрету.

Жетістік критерийлер:Оқушылар бір – біріне сұрақтар қойып, жауап береді. 2-3 сөйлемнен қысқаша әңгіме құрастырады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері:««Себетке салу», «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

Сабақтың кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті Деректі көздер
 Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. 4 мин. Қайырлы күн, біз көңілді баламыз!

Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз!

Мақсатымыз –білім алу!

Міндетіміз –еңбектену.

Оқушылар үш қатарға тұрып, хормен бірге айтады.

 

Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы

 

Топқа бөліну 1 мин Топқа бағдаршам арқылы бөлінеді.

Бағалау парақтарын таратады.

Топ мүшелерін сайлайды.Бағалау парақтарын алады. Бағалау парақтары
І. Білу 5мин Сурет арқылы сұраққа дұрыс жауап беріңдер.

—          Бұл не?

—          Көшеде кімдер жүр?

—          Қандай ағаштар бар?

—          Жолда нелер жүр?

Сұрақтарға жауап береді.

-Үлкен ағаштар бар.

— Жолда маншина, троллейбус жүр

— Бұл –көше

— Көшеде адамдар жүр.

Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды.

Доп

Интербелсенді тақта

ІІ.Түсіну 8мин Берілген диалогті оқып, өзің туралы жазыңдар.

 

Сөздікпен танысады

Бағдаршам –светофор

Жол –дорога

Мектеп –школа

Кең –просторный

Түзу –ровный, прямой

 

Әр топ өзі туралы  дәптерге жазады.

Жаңа сөздермен жұмыс істейді.

Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 2 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін.

Сөздіктер

Үш түсті бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті 2мин «Қара жорға» әні арқылы дене қимылын көрсетеді Оқушылар дене қимылын жасайды.
ІІІ. Қолдану 8мин «Себетке салу» әдісі арқылы әр топ өз ойларын тақырып бойынша постерге салады.

96 бет, 5 тапсырма

Оқушылар әр топта тапсырмаларды орындайды.

Постерге жазып, суретін салады. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау бойынша бір –бірін бғалайды.

ІV. Талдау 7мин 96 бет, 4 –тапсырма

Қайда тұрасың? Сұраққа жауап бересіңдер,кесте бойынша сөйлем құрастырады. Әр сөзді буынға бөліп, түрлерін ажырату.

Оқулыққа сүйеніп, сөйлем құрастырады. Бір –біріне дауыстап оқиды.дәптерлерімен алмасып, бір –бірін тексереді. стикерлер
V. Жинақтау 5мин  

«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі бойынша жұмбақтарды шешеді.

Жұмбақтарды мұғалім оқиды, қай топ жауабын білсе сол топ ұпай алады.
VІ.Үй жұмысын беру.

Бағалау

5мин Мұғалім бағалау парақтарын таратады.

96 бет, 6 –тапсырма

1.    Қандай жаңа мәлімет алдың? Не үйрендің?

2.    Саған не ұнады?

3.    Саған ең оңай болды?

4.    Қандай қиындықтар болды?

5.    Проблеманы шешуге не көмектесті?

 

Топтың спикерлері бағалау критерийлерге сүйеніп бағалайды. Бағалау критерийлері

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Comments

  1. Гульнара Алимбаева

    Имеются ли у вас все краткосрочные планы по казахскому языку для 2 класса (русская школа). Автор учебника А.Қайырбекова. И сколько это будет стоить?

  2. Гульнара Алимбаева

    Есть ли у вас краткосрочные планы по казахскому языку для 5,7,9,10 классов (русская школа) 10 класс- направление ЕМЦ?

  3. Гульнара Алимбаева

    Я просмотрела образцы. краткосрочный план 10 класса не подходит по программе. Мне нужен по естествен-математич направлению . Автор учебника Адамбаева Ж., Оразбаева Ф. Издательство «Мектеп»2014г. То что вы отправили по 5 классу- планы КТЖ не соответствуют программе. нужен по издательству Атамура 2015год. В 7 классе краткоср планы очень короткие. В 9 классе планы не соответствуют программе ,нужны планы по учебнику изательства «Атамура»2013годАвторы Артыкова, Боранбай. Есть ли у вас еще какие варианты?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code