8 cынып бойынша химия  пәнінен орта мерзімді жоспар. 

Оқулық: Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина.  Алматы «Мектеп» 2012

 Аптасына — 2 сағат. Жылына – 68 сағат.

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқушылардың оқып үйрену барысын бағалау Негізгі дереккөздері, құралжабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
18 Тақырыбы:

«Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар» Мақсаты:

Химия пәні туралы алғашқы ұғымды қалыптастыра отырып, химия зертханасымен және ондағы құрал-жабдықтармен таныстыру, химиялық құбылыстарды басқа құбылыстардан ажырата білуді үйрену.

 

 

 

А)Химия пәні туралы алғашқы ұғымдар мен терминдерді, құрал-жабдықтарды жатқа айта алады, сипаттайды.

В)Таза заттар мен қоспалардығ жай заттар мен күрделі заттарды, атомджар мен молекулаларды және химиялық формулаларды ерекшелігін анықтайды,  практикада қолданады. орындайды.

С)Химиялық реакция теңдеулерін құрып, сандық есептерді шешеді, өз тұжырымына дәлелдер келтіреді.

 

 

 

 

 

 

Жаңа тәсілдер:

«Ойлан/жұптас/талқыла»

түрткі сұрақ, кері бағыттау,  сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, рөлдік, диалогтік оқыту,

 

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: «Автобус аялдамасы», «Эссе», «Еркін талқылау», «Кезбе тілші». «Стикердегі 10 сұрақ», «ДЖИКСО»,

«Әліпби желісі», «Блум таксономиясы»,  «Маршруттық карта», «Стоп кадр», «Өкіл»

«Ойлаудың алты қалпағы», «Лездеме», «детальдарын қосу», «Мозайка»,

«Тақырыптық теннис», «Автобус аялдамасы», «Еркін талқылау», «Құпия зат»

«Формуланы толықтыр», «Тақырыптық түйінді сөздер», «балалар филасофиясы», «Көршіңе әңгімелеп бер»

«Жадыны дамытуға арналған ойын», «Еркін талқылау», «Шындық па жалған ба?»

«Серпілген сауал», «Детальдарын қосу», «Жұптасып ойлан-бөліс»,

«Ыстық орындық», «қар үйіндісі», «Айналмалы бекеттер», «бірге ойлаймыз»

«Ыстық орындық», «қар үйіндісі», «Айналмалы бекеттер», «бірге ойлаймыз»

«ТВ шоу»

«Сұрақты ұстап ал», «Сұрақтар шеңбері»

«Ойлаудың алты қалпағы»

 

АКТ-ны қолдану: белсенді тақтада формативті бағалауға сәйкес бағалауды көрсету

 

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық,  жеке, жаппай.

 

 

Барлық оқушыға:

Сергіту жаттығулары, топқа бөлу,

постер дайындау, мәтін-

мен жұмыс, тілші

рөлінде ойнау; «Маршруттық карта»,

Кеңейтілген  тапсырма:

Есептер шығару, заңдылықтарды түсіндіру

Әзірге кедергісі бар балаларға:

Формула жаттау

Формативті бағалау:

«Бағдаршам», «Смайликтер»

Ынталандыру мақса-

тында қолдау көрсету.

«Қолпаштау»,

«2 жұлдыз, 1 тілек»

«Талқылау бойынша серіктестер»,

Критериалды бағалау

«Пост-ит»

«Басбармақ»

Суммативті бағалау:

Сарамандық жұмыс, сандық есептер, бақылау жұмысы

 

 

Кері байланыс:

«Блоб сынып бөлмесі»«Блоб ағашы»

«З:2:1»

«Мадақтау сэндвичі»

«Пост-ит»

«2 жұлдыз, 1 тілек»

«Блоб ойын алаңы»

«Сұрақтары бар қорап»

«Смайлик»

«Бағдаршам»

«Блоб ағашы»

 

 

 

 

 

 

Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, орта мектептің 8-11 сынып оқушыларына арналған оқу құралы Химия есептері мен жаттығуларының жинағы Алматы «Рауан» 1997 Я.Л.Гольдфорб, Ю.В.Ходаков, Ю.Б.Додонов, Химия жұмыс дәптері, Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, Н.А.Заграничная, К.А.Сарманова, Химия мектепте журналы, Химик анықтамалығы республикалық ғылыми журналдар,

Белсенді тақтада көрсетілетін пре-

зентациялар,баға

лау парақтары,

флипчарт, маркер,

ресурстар,видео, стикерлер,аудио,

смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,қуыршақтар,желім,суреттер. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі, Ерігіштік кестесі.

Маршруттық карта

1 Тақырыбы:  «Химия-заттар туралы жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызы туралы қысқаша тарихи мәліметтер. ТҚ ережесі бойынша кіріспе»

Мақсаты: Химия ғылымы туралы алғашқы ұғым қалыптастыру, химия тарихын оқып үйрену.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) Химия  пәнін оқулықтан оқып сипаттайды.

В)Химия тарихына шолу жасап, химия пәні ерекшеліктерін анықтайды.

С) Өмірде кездесетін химиялық құбылыстарды мысалға келтіріп, салыстырады.

 

Жаңа тәсілдер: «Ойлан/жұптас/талқыла»

түрткі сұрақ, кері бағыттау,  сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме.

 

АКТ-ны қолдану: белсенді тақтада химия тарихына байланысты символарды көрсету.

 

Сыни тұрғыдан ойлау әдісі:

«Автобус аялдамасы», «Галереяға саяхат», «Еркін талқылау», «Кезбе тілші»,

 

 

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке, жаппай.

Барлық оқушыға:

Сергіту жаттығулары «Жарға сурет салу, 1,2,3,4 Ха,Хи», топқа бөлу «Кәмтиттер»,

Эссе жазу, мәтін-

мен жұмыс,

рөлдерде ойнау;

 

Кеңейтілген тап:

химия тарихын интернеттен қарау

 

Әзірге кедергісі бар балаларға:

Химия пәнін өмірмен байланыстыру

Формативті бағалау:

Ынталандыру мақса-

тында қолдау көрсету.

«Қолпаштау»,

«Бағдаршам»

 

Кері байланыс:

«Блоб ағашы»

Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, орта мектептің 8-11 сынып оқушыларына арналған оқу құралы Химия есептері мен жаттығуларының жинағы Алматы «Рауан» 1997 Я.Л.Гольдфорб, Ю.В.Ходаков, Ю.Б.Додонов, Химия жұмыс дәптері, Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, Н.А.Заграничная, К.А.Сарманова, Химия мектепте журналы, Химик анықтамалығы республикалық ғылыми журналдар,

Белсенді тақтада көрсетілетін пре-

зентациялар,баға

лау парақтары,

флипчарт, маркер,

ресурстар,видео, стикерлер,аудио,

смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,қуыршақтар,желім,суреттер. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі, Ерігіштік кестесі.

 

1 Тақырыбы:   «Сарамандық жұмыс №1»

«Химия кабинетінде жұмыс жасаудың техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Зертханалық құралдармен жұмыс»

Мақсаты: Химия кабинетіндегі ТҚ ережесімен танысып, құрал жабдықтармен жұмыс жасау ережесін үйрену.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ТҚ ережесін жаттайды

В) ТҚ ережесін өз сөзімен айтады, құрал-жабдықтарды сипаттайды.

С) Құрал-жабдықтарды салыстырады, оларды ретімен қойып білімдерін тиянақтайды.

 

 Жаңа тәсілдер:

«Ойлан/жұптас/талқыла»  «Бірге ойлаймыз», түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме.

 

Сыни тұрғыдан ойлау:

«Блум таксономиясы»

 

АКТ-ны қолдану: белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар,

(сергіту сәтін ұйымдастыру),

 

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке,  жаппай.

 

 Барлық оқушыға: топқа бөлу «суреттер бойынша», психология-

-лық тренингтер «Менің атым …, мен …..», сергіту жұмыстар,

оқулықпен  жұмыс

 

Кеңейтілген тапсырма:

«Блум таксономиясы»

Әзірге кедергісі бар балаларға:

Оқулықтағы суретті салу

 

 

Суммативті бағалау:

 

Сарамандық жұмыс

 

Кері байланыс:

«З:2:1»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, орта мектептің 8-11 сынып оқушыларына арналған оқу құралы Химия есептері мен жаттығуларының жинағы Алматы «Рауан» 1997 Я.Л.Гольдфорб, Ю.В.Ходаков, Ю.Б.Додонов, Химия жұмыс дәптері, Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, Н.А.Заграничная, К.А.Сарманова, Химия мектепте журналы, Химик анықтамалығы республикалық ғылыми журналдар,

Белсенді тақтада көрсетілетін пре-

зентациялар,баға

лау парақтары,

флипчарт, маркер,

ресурстар,видео, стикерлер,аудио,

смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,қуыршақтар,желім,суреттер. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі, Ерігіштік кестесі.

 

1 Тақырыбы:

«Заттар және олардың физикалық қасиеттері. Таза заттар және қоспалар. Заттарды тазарту әдістері»

Мақсаты:

Таза заттар және қоспаларды бір-бірінен ажыратып, заттарды тазарту әдістерін үйрену.

 

 

 

 

 

 

 

 

А) таза заттар мен қоспаларды анықтайды

В) таза заттар мен қоспаларды бір-бірінен ажыратып, оларды тазарту әдістерін   тұжырымдайды .

С) өмірмен байланыстырады, заттарды тазарту әдістеріне тәжірибе жасайды.

 

 

Жаңа тәсілдер:

«Ойлан/

жұптас/талқыла,»

топтық әңгіме, сұрақ-жауап.

 

Сыни тұрғыдан ойлау:

«Серпілген сауал», «Стикердегі 10 сұрақ», «ДЖИКСО»,

«Әліпби желісі»

 

АКТ-ны қолдану: интербелсенді тақтамен таныстырылым, видеоролик, ғаламтор желісінің материалдары.

(сергіту сәтін ұйымдастыру),

 

Оқыту формасы:

Топтық, жұптық, жеке, жаппай.

Барлық оқушыға:

Сергіту жаттығуы «Обруч»

топқа бөлу «Зат, дене»,

постер, оқулық

пен жұмыс, суреттер жапсырмалау.

Топтық   тапсырмалар, кестемен жұмыс

 

Кеңейтілген тап:

«Көрсетілім №1»

Әзірге кедергісі бар балаларға:

Суреттерді баяндау

Формативті бағалау:

«Басбармақ»

«Екі жұлдыз бір тілек» .

 

 

 

Кері байланыс:

«Мадақтау сэндвичі»

 

 

 

 

 

Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, орта мектептің 8-11 сынып оқушыларына арналған оқу құралы Химия есептері мен жаттығуларының жинағы Алматы «Рауан» 1997 Я.Л.Гольдфорб, Ю.В.Ходаков, Ю.Б.Додонов, Химия жұмыс дәптері, Алматы «Мектеп» 2012, Н.Нұрахметов, Н.А.Заграничная, К.А.Сарманова, Химия мектепте журналы, Химик анықтамалығы республикалық ғылыми журналдар,

Белсенді тақтада көрсетілетін пре-

зентациялар,баға

лау парақтары,

флипчарт, маркер,

ресурстар,видео, стикерлер,аудио,

смайликтер, ғаламтордан алынған мәліметтер,қуыршақтар,желім,суреттер. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі, Ерігіштік кестесі.

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code