Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы § 1 Материктер мен мұхиттар картасы нені оқыталы Күні:

Сыныбы: 7

Сағат реті № 1
Сілтеме Материктер мен мұхиттар  географиясы 7 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт), оқулық, Алматы «Атамұра» 2012ж., авторлары: Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова  §1, 4-7 б.
Мақсаты Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушылар санасына  материктер  пен мұхиттар туралы түсінік қалыптастыра отырып, дүние жүзіндегі материк пен мұхит туралы білім алуға баулу. Аралдар мен дүние бөліктері туралы  жан-жақты  білімін кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізіп, сын тұрғысынан ойлауға  дағдыландыру. Оқушылардың география ғылымына деген қызығушылықтарын арттыру, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, география пәніне деген білімділігін дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға  және бағалауға машықтандыру. География сырын тануға, оны өз көзімен көре білуге тәрбиелеу.Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу, отансүйгіштікке баулу, экологиялық тәрбие беру.
Негізгі идея Материктер мен мұхиттарды анықтап көрсету, оқушылардың материктер мен аралдар тобы,  дүние бөліктерімен мұхиттарды  ажырата алуына  ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже  Топтық, жұптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, географиялық материалды  қалай оқу керектігіне назар аударады, өзіндік баға бере алу тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және географиялық  тілмен сөйлеуге көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, географиялық мағұлматтарды меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы география пәніне білімі молаяды, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді, жаңа ұғымдар мен атауларды меңгеруге талпынады.

 

Таным деңгейлері Белсенді оқытудағы мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Белсенді оқытудағы қолданылатын технологиялар, әдіс тәсілдер Ресурстар Уақыт
Оқыту кезеңдері Қызығушылықты ояту
Білу Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытатынын анықтай отырып, материктер мен мұхиттар туралы түсінік беру және материк тер мен мұхиттардың орналасу заңдылықтарын ашып көрсету

Оқушыларға жетектеуші сұрақтар қою.

Ойсергек . Сәттілік тілеу.

Тақырыпқа байланысты сұрақтарға балалар тез, әрі жылдам жауап береі (бұл орайда  материктер пен мұхиттар және оларды орналасуы мен саны).

 

«Аялдамамен оқу», «Бағдаршам».

 

Үлестірмелі карточкалар

А4 форматтағы материк пен мұхиттық карталар

Географиялық диктант, Реттеуші тесттер

5 мин
Түсіну Картамен жұмыс жасаттыру,

Материктер мен мұхиттарды картадан  көріп танысу және бір материкпен келесі материктің байланысу аймақтарын анықтау немесе екі су айдынын жалғастырып жатқан географиялық нысанды картадан табу. Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдеріне

кіріспе жасап өту.

Картамен жұмыс жасайды. Материктердің орналасуны әсер ететін  факторлар анықталады. Солтүстік және оңтүстік жарты шарларда немесе батыс және шығыс жарты шарларда орналасқан материктердің  бір-бірімен байланысы жасалады және материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдеріне шолу жасалады. «ПАЗЛ» әдісін қолдану,«Аялдамамен оқу» стратегиясы

«Географиялық атаулар»,«Ойтолғаныс» кезеңі, «Кластер» бағалауда «Бағдаршам», БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқыту мен оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, топбасшыны анықтау.

Дүние жүзінің физикалық картасы, кескін  карта, оқулық мәтіні. 10 мин
Оқыту кезеңдері.
Қолдану Оқушыларды сырттай бақылау Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік. А4 форматтағы  карта (мұхиттарға байланысты) 7 мин
Сергіту. АКТ 3 мин
Талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға тапсырмалар беру.

І топ. Еуразия материгін анықтап сипаттама беру

ІІ топ. Африка материгін анықтап сипаттама беру.

ІІІ топ.  Америка дүние бөлігіне сипаттама беріп солтүстігі мен оңтүстік бөліктерге бөлу.

IV топ.  Аустралия материгін анықтап сипаттама беру.

Vтоп. Антарктида мен мұхиттарға сипаттаме беру.

Тақырып толығымен оқылады, картамен жұмыс жасалады, әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік оқыту. Оқулық, А4 , қаламсап. 7 мин
Оқыту кезеңдері Ой-толғаныс кезеңі.
Жинақтау. Шығармашылық тапсырма беру. Әр топқа үш А4 форматқа жазылған тапсырмалар таратылады.  Тапсырмалар реттеуші тестті анықтау. Тақтадағы картаға стикерге жазылған материктер мен мұхиттарды жазып тиісті құрлыққа жабыстыру

 

Тапсырмаларды орындайды. Сызба бойынша сұрақтарға жауап береді. Диалогтік

АКТ

А4, қаламсап,

Дүние жүзінің физикалық  картасы, стикер, маркер,  оқулық мәтіні.

10 мин
Бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды, мұғалім формативті бағалайды, кері байланыс. Үйге тапсырма: Материктер мен мұхиттарды анықтау және зерттелу кезеңдеріне шолу жасау. 3 мин

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы §2Материктер мен мқхиттардың зерттелу кезеңдері Күні:

Сыныбы: 7

Сағат реті № 2
Сілтеме Материктер мен мұхиттар  географиясы 7 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт), оқулық, Алматы «Атамұра» 2012ж., авторлары: Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова  §2, 7-14 б.
Мақсаты Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушылар санасына   материктер мен мұхиттардың зерттелу тарихы туралы  түсінік қалыптастыру. Саяхатшылардың еңбектеріне байланысты   жан-жақты  білімін кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізіп, материктерді ажырата білуді, негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру. География ғылымына қызығушылығын арттыру. Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілетін дамыту, өз бетімен жұмыстануына жағдай туғызу, әңгімені жүйелі баяндау. Тұлғаның өзін-өзі көрсете білуі мен дамуы өмірде қажетті мақсаттарға жету үшін біліктер мен дағдыларды дамыту. География сырын тануға, оны өз көзімен көре білуге тәрбиелеу.Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу, отансүйгіштікке баулу, экологиялық тәрбие беру.
Негізгі идея Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдерге бөліп, әр кезеңді ерекшелеп көрсету және оқушылардың саяхатшылардың еңбектерін есте сақтауына   ықпал жасау
Күтілетін нәтиже  Топтық, жұптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, географиялық материалды  қалай оқу керектігіне назар аударады, өзіндік баға бере алу тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және географиялық  тілмен сөйлеуге көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, географиялық мағұлматтарды меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы география пәніне білімі молаяды, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді, жаңа ұғымдар мен атауларды меңгеруге талпынады.

 

Таным деңгейлері Белсенді оқытудағы мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Белсенді оқытудағы қолданылатын технологиялар, әдіс тәсілдер Ресурстар Уақыт
Оқыту кезеңдері Қызығушылықты ояту
Білу Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Материктер мен мұхиттардың  алғашқы карталарына шолу жасай отырып, қазіргі карталармен байланыстырып талдау. Зерттелу кезеңдерін жылдар байынша кезеңдерге бөліп көрсету және сол кезеңде зерттеген саяхатшыларды анықтау мен қатар қазіргі материктер мен мұхиттар карталарына кіріспе жасап өту.

Оқушыларға жетектеуші сұрақтар қою.

Ойсергек . Сәттілік тілеу.

Тақырыпқа байланысты сұрақтарға балалар тез, әрі жылдам жауап береі (бұл орайда материктер мен мұхиттар ашылуы, алғашқы саяхатшылар және т.б).

 

«Аялдамамен оқу», «Бағдаршам».

 

Үлестірмелі карточкалар

А4 форматтағы карталар

Географиялық диктант

Саяхатшылар кескіні(суреттер)

5 мин
Түсіну Картамен жұмыс, картадан алғашқы Жерорта теңізі халықтарына белгілі болған әлемді көрсету және ең алғашқы картаға бейнелене бастаған материктер мен мұхиттарды көрсету, зерттелген аймақтарды жыл бойынша кезеңдерге бөліп қарастыру. Кезең бойнша материктер мен мұхиттар карталарына шолу жасап өту. Картамен жұмыс жасайды. Ең алғаш саяхатшыларды анықтап, олардың басты мақсаттарын анықтау  және жүзіп өткен аймақтарны картаға түсіру. «ПАЗЛ» әдісін қолдану,«Аялдамамен оқу» стратегиясы

«Географиялық атаулар»,«Ойтолғаныс» кезеңі, «Кластер» бағалауда «Бағдаршам», БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқыту мен оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, топбасшыны анықтау.

  Материктер мен мұхиттар физикалық картасы, кескін карта, оқулық мәтіні (8-сурет, 10-11 б). 10 мин
Оқыту кезеңдері.
Қолдану Оқушыларды сырттай бақылау Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік. А4 форматтағы саяхатшылар кескіні 7 мин
Сергіту. АКТ 3 мин
Талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға тапсырмалар беру.

І топ. Ежелгі дәуірлерде жинақтала  бастаған географиялық деректерге талдау жасау.

ІІ топ.  Орта ғасырларддағы географиялық ашылуларға талдау жасау.

ІІІ топ. Ұлы географиялық ашылуларға талдау жасау.

IV топ. ХІХ ғасырлардағы басты географиялық ашылуларға талдау жасау.

Vтоп. ХХ ғасырдағы ірі географиялық ашылуларға талдау жасау.

Тақырып толығымен оқылады, картамен жұмыс жасалады, әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік оқыту. Оқулық, А4 формат ақ парақ  , қаламсап, атлас карталар 7 мин
Оқыту кезеңдері Ой-толғаныс кезеңі.
Жинақтау. Шығармашылық тапсырма беру.

Әр топ белгілі бір саяхатшының маршрутын сызып көрсетеді. Топ басшылары белглі бір саяхатшыны атап таңдап алады да сол саяхатшы  бастаған экспедиция тобын құрып сол заманды бейнелеп шығады.

 

Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар саяхатшылар тобын құрып  географиялық саяхат жасайды. Диалогтік

АКТ

А4, қаламсап,

Солтүстік Америка физикалық картасы, контур карта, оқулық мәтіні.

10 мин
Бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды, мұғалім формативті бағалайды, кері байланыс. Үйге тапсырма:  Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдерін оқу. Кескін картаға саяхатшылардың маршруттарын сызып келу. 3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы  §3 Материктер мен мұхиттар карталары Күні:

Сыныбы: 7

Сағат реті № 3
Сілтеме Материктер мен мұхиттар  географиясы 7 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт), оқулық, Алматы «Атамұра» 2012ж., авторлары: Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова  §3, 14-18 б.
Мақсаты Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушыларға картаның географиялық білімді қалыптастыратын және тереңтетудің маңызды құралы екенін туралы  түсінік беру. Карталардың  түрлері мен ерекшеліктері туралы  жан-жақты  білімін кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізіп, материктерді ажырата білуді, негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру. Оқушылардың география ғылымына деген қызығушылықтарын арттыру, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, география пәніне деген білімділігін дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға  және бағалауға машықтандыру.

 

География сырын тануға, оны өз көзімен көре білуге тәрбиелеу.Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу, отансүйгіштікке баулу, экологиялық тәрбие беру.
Негізгі идея  Карталардың түрлерін және жасалу жолдарын меңгерту және оқушылардың географиялық  карталармен жұмыс жасай алуына  ықпал жасау
Күтілетін нәтиже  Топтық, жұптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, географиялық материалды  қалай оқу керектігіне назар аударады, өзіндік баға бере алу тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және географиялық  тілмен сөйлеуге көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, географиялық мағұлматтарды меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы география пәніне білімі молаяды, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді, жаңа ұғымдар мен атауларды меңгеруге талпынады.

 

Таным деңгейлері Белсенді оқытудағы мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Белсенді оқытудағы қолданылатын технологиялар, әдіс тәсілдер Ресурстар Уақыт
Оқыту кезеңдері Қызығушылықты ояту
Білу Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Карталарды  түрлері мен жасалу жолдарына сипаттама бере отырып картаны пайдаланудың маңызды екенін түсіндіру.

Солтүстік

Оқушыларға жетектеуші сұрақтар қою.

Ойсергек . Сәттілік тілеу.

Тақырыпқа байланысты сұрақтарға балалар тез, әрі жылдам жауап береі (бұл орайда карта деген не, түрлері мен проекциялыры).

 

«Аялдамамен оқу», «Бағдаршам».

 

Үлестірмелі карточкалар

А4 форматтағы проекция түрлері,

Географиялық диктант

5 мин
Түсіну Картамен жұмыс,

Бірнеше карталардың түрлерін алып, оларды

қамтылған аумағына қарай; мазмұнына; масштабына және қоланылуына қарай топтастырып, карта арқылы түсіндіру. Карталарды жасаудың проекцияларны анықтама беріп, мысалмен жеткізу.

Картамен жұмыс жасайды. Оқушыларға  А4 форматтағы карталар беріледі. Оқушылар карталарды түрлеріне қарай топтастырады және қай карта қай проекцияда жасалғаны туралы түсіндіреді. «ПАЗЛ» әдісін қолдану,«Аялдамамен оқу» стратегиясы

«Географиялық атаулар»,«Ойтолғаныс» кезеңі, «Кластер» бағалауда «Бағдаршам», БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқыту мен оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, топбасшыны анықтау.

 Тақырыптық карталар мен  жалпы географиялық карлалар және т.б, оқулық мәтіні. 10 мин
Оқыту кезеңдері.
Қолдану Оқушыларды сырттай бақылау Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік. А4 форматтағы  проекциялар түрлері 7 мин
Сергіту. АКТ 3 мин
Талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға тапсырмалар беру.

І топ. Пайдалнуына қарай карталарды  анықтау

ІІ топ. Мазмұнына қарай карталарды анықтау

ІІІ топ. Масштабына қарай карталарды анықтау

IV топ. Қолданылу сипатына қарай карталарды  анықтау.

Vтоп. Картографиялық проекцияларды талдау.

Тақырып толығымен оқылады, картамен жұмыс жасалады, әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік оқыту. Оқулық, А4 карта түрлері, қаламсап. 7 мин
Оқыту кезеңдері Ой-толғаныс кезеңі.
Жинақтау. Шығармашылық тапсырма беру. Әр топқа үш  карталар мен картографиялық проекцияларға байланысты географиялық диктант тарату Тапсырмаларды орындайды. Сызба бойынша сұрақтарға жауап береді. Диалогтік

АКТ

А4 контур карта мен мәтін сұрақтар ,оқулық мәтіні. 10 мин
Бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды, мұғалім формативті бағалайды, кері байланыс. Үйге тапсырма: Материктер мен мұхиттар карталары. 3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы §4 Жер қыртысының құрылымы Күні:

Сыныбы: 7

Сағат реті № 4
Сілтеме Материктер мен мұхиттар  географиясы 7 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт), оқулық, Алматы «Атамұра» 2012ж., авторлары: Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова  §4, 19-24 б.
Мақсаты Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушыларға литосфера ұғымы  туралы жалпы түсінік бере отырып, жер қыртысы және литасфералық тақталардың қозғалыстары туралы  түсінік қалыптастыру. Жер қыртысының құрылымы  туралы  жан-жақты  білімін кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізіп, материктерді ажырата білуді, негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру. Оқушылардың география ғылымына деген қызығушылықтарын арттыру, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, география пәніне деген білімділігін дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға  және бағалауға машықтандыру.

 

География сырын тануға, оны өз көзімен көре білуге тәрбиелеу.Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу, отансүйгіштікке баулу, экологиялық тәрбие беру.
Негізгі идея  Материктер мен мұхиттар табанының жер қыртыстарын түсіндіріп, айырмашылықтарын айқындап көрсету  және оқушылардың жер қыртысының қозғалысына денген қызығушылығын дамыту.
Күтілетін нәтиже  Топтық, жұптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, географиялық материалды  қалай оқу керектігіне назар аударады, өзіндік баға бере алу тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және географиялық  тілмен сөйлеуге көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, географиялық мағұлматтарды меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы география пәніне білімі молаяды, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді, жаңа ұғымдар мен атауларды меңгеруге талпынады.

 

Таным деңгейлері Белсенді оқытудағы мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Белсенді оқытудағы қолданылатын технологиялар, әдіс тәсілдер Ресурстар Уақыт
Оқыту кезеңдері Қызығушылықты ояту
Білу Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқушыларға жердің қыртысы және оның қозғалмалы тусінік беру және оны зерттеген ғалымдардың еңбектерін саралау.

Оқушыларға жетектеуші сұрақтар қою.

Ойсергек . Сәттілік тілеу.

Тақырыпқа байланысты сұрақтарға балалар тез, әрі жылдам жауап бе (литосфералық тақталар, жер қыртысының қозғалмалы бөлігі және т.б.).

 

«Аялдамамен оқу», «Бағдаршам».

 

Үлестірмелі карточкалар

А4 форматтағы ежелгі Пангея материгі

Географиялық диктант

5 мин
Түсіну Картамен жұмыс, Литосфералық плиталар мен олардың қозғлысы туралы түсінік бере отырып, Пангея материгінің ыдырауын картадан талдау. Картамен жұмыс жасайды.

Материектерде қалыптасқан жер бедерлерінің пайда болуына ісер еткен фатрлар анықталады. Материктердің орналасу ерекшеліктері талданады.

«ПАЗЛ» әдісін қолдану,«Аялдамамен оқу» стратегиясы

«Географиялық атаулар»,«Ойтолғаныс» кезеңі, «Кластер» бағалауда «Бағдаршам», БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқыту мен оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, топбасшыны анықтау.

Дүние жүзінің физикалық картасы, контур карта, оқулық мәтіні. 10 мин
Оқыту кезеңдері.
Қолдану Оқушыларды сырттай бақылау Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік. А4 форматтағы материктер кескіні 7 мин
Сергіту. АКТ 3 мин
Талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға тапсырмалар беру.

І топ. Материктің шеткі нүктелрін және жағалық мұхиттарын анықтау

ІІ топ. Материктегі дүние жүзі бойынша ең,ең.. деген географиялық обьектілерді атау

ІІІ топ. Шектесетін материктірін айқындау

IV топ. Материкке ең алғаш аяқ басқан саяхатшыны анықтау.

Vтоп. Материкке тиісті аймақтарды ашқан саяхатшылар еңбектеріне шолу жасау

Тақырып толығымен оқылады, картамен жұмыс жасалады, әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік оқыту. Оқулық, А4 , қаламсап. 7 мин
Оқыту кезеңдері Ой-толғаныс кезеңі.
Жинақтау. Шығармашылық тапсырма беру. Әр топқа үш стикерге жазылған тапсырмалар таратылады. Топ ішінен бір окушы барып стикерге жазылған географиялық обьектіні картаға тиісті орнына  жапсырады.

 

Тапсырмаларды орындайды. Сызба бойынша сұрақтарға жауап береді. Диалогтік

АКТ

А4, қаламсап,

Дүние жүзінің  физикалық картасы, кескін карта, оқулық мәтіні.

10 мин
Бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды, мұғалім формативті бағалайды, кері байланыс. Үйге тапсырма: Жер қыртысының құрылымын оқу. 3 мин

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы § 5 Жер бедері Күні:

Сыныбы: 7

Сағат реті № 5
Сілтеме Материктер мен мұхиттар  географиясы 7 сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт), оқулық, Алматы «Атамұра» 2012ж., авторлары: Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова  §5, 27-29 б.
Мақсаты Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушыларға  жер бедрі және оның құрылымының пайда болуына әсер ететін күштер турылы түсінік қалыптастыру. Жер бедерінің ерекшеліктері туралы  жан-жақты  білімін кеңейту, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өз ойын толық жеткізіп, негізгі түйінді таба білуге дағдыландыру. Оқушылардың география ғылымына деген қызығушылықтарын арттыру, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, география пәніне деген білімділігін дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға  және бағалауға машықтандыру.

 

География сырын тануға, оны өз көзімен көре білуге тәрбиелеу.Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу, отансүйгіштікке баулу, экологиялық тәрбие беру.
Негізгі идея Материктер мен мұхиттардың жер бедерлерін  ерекшелеп көрсету және оқушылардың жер бедерлерін  ажырата алуына  ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже  Топтық, жұптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, географиялық материалды  қалай оқу керектігіне назар аударады, өзіндік баға бере алу тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және географиялық  тілмен сөйлеуге көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, географиялық мағұлматтарды меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы география пәніне білімі молаяды, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді, жаңа ұғымдар мен атауларды меңгеруге талпынады.

 

Таным деңгейлері Белсенді оқытудағы мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Белсенді оқытудағы қолданылатын технологиялар, әдіс тәсілдер Ресурстар Уақыт
Оқыту кезеңдері Қызығушылықты ояту
Білу Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жер бедері  және онық қалыптасуына әсер ететін басты факторларды атай отырып  материк пен мұхиттық жер бедерлерін салыстыра отырып талдау жасау. Оқушыларға жетектеуші сұрақтар қою.

Ойсергек . Сәттілік тілеу.

Тақырыпқа байланысты сұрақтарға балалар тез, әрі жылдам жауап береі (бұл орайда  жер бедері және оған әсер етуші факторлар және т.б).

 

«Аялдамамен оқу», «Бағдаршам».

 

Үлестірмелі карточкалар

А4 форматтағы карталар

Географиялық диктант

5 мин
Түсіну Картамен жұмыс,  Дүние жүзі жер бедеріне шолу жасап және әлем бойынша ең ірі тау жүйелерін анықтап, картадан көрсету. Жер бедерінің қалыптасуына әсер етуші факторларды көрсетіп, картадан аймақтарын анықтау. Картамен жұмыс жасайды. Жер бедерінің  қалыптасуына әсер ететін фаторлар аталады және оның географиялық орнымен байланысы анықталады. «ПАЗЛ» әдісін қолдану,«Аялдамамен оқу» стратегиясы

«Географиялық атаулар»,«Ойтолғаныс» кезеңі, «Кластер» бағалауда «Бағдаршам», БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқыту мен оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, топбасшыны анықтау.

Литосфералық тақталар картасы, кескін карта, оқулық мәтіні. 10 мин
Оқыту кезеңдері.
Қолдану Оқушыларды сырттай бақылау Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік. А4 форматтағы жер бедеріне байланысты профиль 7 мин
Сергіту. АКТ 3 мин
Талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға тапсырмалар беру. Материктер мен жер жедерлерін талдау.

І топ. Солтүстік Америка материгі

ІІ топ. Еуразия материгінің жер бедерін талдау.

ІІІ Африка материгінің жер бедерін талдау.

IV топ. Австралия материгінің жер бедерін талдау.

V Оңтүстік Америка жер бедерін талдау.

Тақырып толығымен оқылады, картамен жұмыс жасалады, әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Диалогтік оқыту. Оқулық, А4 , қаламсап. Атлас карталары 7 мин
Оқыту кезеңдері Ой-толғаныс кезеңі.
Жинақтау. Шығармашылық тапсырма беру.

Жер бедеріне байланысты  мысал алып сол бедердің пайда болуын және әсер етуші факторларды атау. Мысалы, Гималай тау…

Тапсырмаларды орындайды. Литосфералық тақталар картасы  бойынща түсіндіріп береді Диалогтік

АКТ

А4, қаламсап, Литосфералық тақталар картасы,  кескін карта, оқулық мәтіні. 10 мин
Бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды, мұғалім формативті бағалайды, кері байланыс. Үйге тапсырма: Литосфера және жер бедерін талдып оқып келу. Жер бедеріне байланысты әсер ететін атмосфера мен климатұа шолу жасап келу. 3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Comments

  1. Нұрсултан

    Сәлеметсіздерме! Маған 2016-2017 жылдық жаңа жоспар керек еді ОМЖ мен ҚМЖ дан 6,9,10,11 сыныптарға. ГЕОГРАФИЯ пәнінен.

  2. Абдихалык

    омж.кмж 7 сынып. 5сынып Жаратылыстану керек

  3. жанар

    Салеметсізбе?Жана жылынызбен!Осындай керемет еңбекіңіздің жемісін көре беріңіздің.Көптеген ұстаздардың алғысына бөлене беруіңізге тілектеспін.Сіздің географиядан ҚМЖ,ОМЖ жазғандарыңыз унады.Маған керек еды.Жибере аласыздарма.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code