Сыныбы:7      күні

Сабақтың тақырыбы: Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға материктер мен мұхиттар географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде түсінік беру.Топтық жұмыс ережелерімен таныстыра отырып,бағалау критерилерін пысықтау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар материктер мен мұхиттар географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде білетін болады.Топтық жұмыс ережелерін еске түсіріп,машықтанады.

Түйінді идеясы: Егер ғылымның барлық саласын білгін келсе, алдымен табиғаттанудан баста,ол ең ежелгі және маңызды ғылым» Әбу-Насыр әл Фараби

Сабақтың әдісітәсілдері,жұмыстыңтүрі:Таныстырылым,даталарсөйлейді геодиктант,электронды оқулық тапсырмасы.

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.

Бағалау:Бағалау сэндвичі.

Сабақтың барысы:

Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
Кіріспе 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп,материктер атауы жазылған қағаздар арқылы топқа бөледі.

2. Жалпы географиялық шолу жасайды ,оқушыларға сұрақтар қояды.

1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

2.Сұрақтарға жауап береді,өткен курстарға және жалпы географияға пысықтау жасайды.

 

Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.                                            2.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін  дәптерге жазып алуға тапсырма беріледі. 1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

2.Дәптерге материктер мен мұхиттар туралы қысқаша мәліметтерді жазып алады.

 Негізгі

бөлім

 

 

2.Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып   тапсырма орындайды

 

 

 

 

 

3Даталар сөйлейді? тапсырмасын орындатады.

 

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.

2.1топ Материктер географиясы не оқытады ?

2 топ Мұхиттар географиясы не оқытады?

3 топ География пәнінін адамзат үшін маңызы тақырыптары бойынша постер жасап,картадан көрсете отырып  қорғайды.

3. Интерактивті тақтадан көрсетілген даталардың мағынасын табады.

Қорытынды 1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма:Әр топқа кітаптың артқы бөлігіндегі 1,2,3 кесте бойынша түсінік беру және тақырыпты оқу.

 

1.Топ басшысы топ мүшелерінің топтағы іс-әрекетті жайында тілегін айтып,бағалайды.

2.Оқушылар кері байланыс жасайды

Не ұнады:……………………………………..

Не қиын болды: …………………………..

Тілегім: ………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныбы:7                         күні

Сабақтың тақырыбы Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері:

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсіндіру. Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыра отырып,топтық жұмысқа бейімдеу..

Күтілетін нәтиже: Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсінеді Жан-жақты, ізденімпаз бола отырып, тыңдай және сөйлей білу белсенділігі артады,топтық жұмысқа бейімделеді..

Түйінді идеясы: Ұлы географиялық ашылулар.

Сабақтың әдіс-тәсілдер:, карта құрау тапсырмасы,сәйкестендіру

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.

Бағалау:Жұптардың өзара бағалауы,дескрипторлар арқылы бағалау.

Сабақтың барысы:

Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
Кіріспе 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, карта қиындыларын таратады топқа бөледі.

2. Үй тапсырмасына шолу жасау.

1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

2. Оқушылар құраған карта қиындыларындағы,құрлықты,

мұхитты картадан көрсете отырып сипаттайды.

 

Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.   

2.Ұлы саяхатшылар бейнебаян көрсетіліп,мәтінмен танысады.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.

 

 Негізгі    

 бөлім

 

1.Мен саған,сен маған сұрақ-жауап әдісімен бейнебаянмен ,мәтінді салыстыра отырып сұрақтарға жауап береді.

2.Сәйкестендіру тапсырмасын жұп болып орындауға береді.Тексерілген тапсырмаларды салыстырады ,жақсы жұмыс атқарған жұптарды мадақтайды.

Сергіту сәті

1. Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

3.Оқушылар жұптасып сәйкестендіру тапсырмасын орындап,келесі топқа тексеруге береді.

Қорытынды  Мұғалім сабақты қорытындылайды.

 Кері байланыс парақтарын оқушыларға береді.

Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу және саяхатшылардың суреттерін салып келу,немесе саяхат жолдарының картасын сызып келу.

 

Блоб сыныпта кері байланыс парағын орындайды.

 

Сәйкестендіру кестесі

1. 1819-1821   Семен Дежнев Беринг бұғазы арқылы Солтүстік мұзды мұхиттан Тынық мұхитқа өтті;
2. 1803-1806   Колумб ашқан жаңа жерлерге Америго Веспуччи 3 рет саяхат жасады;
3. 1519-1522   Ф.Беллинсгаузен мен М.Лазарев басқарған экспедиция Антарктика материгін ашты;
4. 1499-1503   И.Ф.Крузенштерн мен Ю.Ф.Лисянскийдің Тынық, Үнді,Атлант мұхиттары арқылы жүріп өткен экспедициясы Тынық мұхиттың көптеген жаңа аралдарын ашты;
5. 1648   Фернан Магеллан мен Себастьян Элькано басқарған испан экспедициясы тұңғыш рет Жер шарын айналып өтіп, еуропалықтар үшін беймәлім Тынық мұхитты ашты;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныбы:7                         күні

Сабақтың тақырыбы : Материктер мен мұхиттардың карталары. №1 практикалық  жұмыс жоспар бойынша «Атлас карталарына сипаттама беру»

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:Оқушылардың картографиялық проекция ұғымын білуге., қорытынды жасауға дағдыландыру,топтық жұмысқа бейімдеу..

Күтілетін нәтиже:.. Оқушылардың картографиялық проекцияұғымымен танысып, жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыланып ,топтық жұмысқа бейімделеді.

Түйінді идеясы: Географияның басты құралы карта.

Сабақтың әдіс-тәсілдер:, Сурет галериясы,Мағынаны таны,топтастыру тапсырмасы,топтық жұмыс.

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.

Бағалау:Жұптардың өзара бағалауы,дескрипторлар арқылы бағалау.

Сабақтың барысы:

Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
Кіріспе 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, смайликтер арқылы көңіл-күйін біледі.

2. Үй тапсырмасы Сурет галериясын ұйымдастыру,стикер арқылы бағалауларға коментарий алу.

1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

2. Үйден салып келген суреттерін,портреттерін тақтаға іліп галерия ұйымдастырып ,стикер арқылы бағалайды.

Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбын жұмбақтар арқылы анықтайды, мақсатын айқындайды.  

 Жер көрдім қаласы бар, Үйлері жоқ мекендейтін.

Көл көрдім, өзен көрдім, Сулары жоқ тереңдейтін.
2 Кестемен жұмыс жасайды

Мағынаны таны жұмысын жүргізеді.

Сергіту сәті.

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.

2.Мәтінмен ,кестемен танысып,практикалық жұмыс дәптеріне картографиялық, цилиндірлік,конустық, азимуттық проекция,бұрмалану,т.б сөздерді жазып алып мағынасын тауып жазады.

 Негізгі    

 бөлім

 

Топтық жұмыс:

1 топ Картадан масштабты пайдаланып Еуразия құрлығының орталық бөлігінің шығыстан батысқа дейінгі ұзындық өлшемін табады.Сол өлшемді глобустан тауып ,қорытынды жасайды.

2 топ Картадан масштабты пайдаланып Африка құрлығының орталық бөлігінің солтүстіктен оңтүстікке дейінгі ұзындық өлшемін табады. Сол өлшемді глобустан тауып ,қорытынды жасайды.

3 топ Картадан масштабты пайдаланып Аустралияның құрлығының орталық бөлігінің солтүстіктен оңтүстікке дейінгі ұзындық өлшемін табады. Сол өлшемді глобустан тауып ,қорытынды жасайды.

1. Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

3. Оқушылар жұптасып атлас немесе карта пайдалана отырып,сәйкестендіру тапсырмасын орындап,келесі топқа тексеруге береді.

Қорытынды  Мұғалім сабақты қорытындылайды.

 Үйге тапсырма береді :Өтілген тақырыпты оқуға және картаны сипаттаудың жоспары қосымшадағы  тапсырма беріледі.

 

 

 

Топтастыру арқылы оқушыларға картографиялық проекциялардың түрлері түсіндіріледі.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Тірек-сызбамен жұмыс.

            Тірек-сызба арқылы карталардың қандай белгілеріне қарай жіктелетініне сипатталады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныбы:

Сабақтың тақырыбы: Материктік және мұхиттық жер қыртысы, геологиялық жыл санау және геохронологиялық кесте

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:  Оқушыларға жер қыртысының құрылымы, платформалар, геохронологиялық кесте жөнінде түсіндіру.Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру

Күтілетін нәтиже: Оқушыларға жер қыртысының құрылымы, платформалар, геохронологиялық кесте жөнінде түсінеді.Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеу, ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттері арттады.

Түйінді идеясы: Геохронология -тарихи кезең

Сабақтың әдісі:Электронды оқулықпен жұмыс,ортақ талқылау жұмысы,түсінікке жеңіл тірек-сызба,топтастыру.

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.

Бағалау:Формативті бағалаудың 12 стратегиясын қолдану

Сабақтың барысы:

Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
Кіріспе 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, сабаққа назарын аударады,топтық міндетті қайта бөлісуін қадағалайды,бағалау парағын береді.

2.Картаны сипаттаудың жоспары қосымшадағы тапсырмабойынша топаралық сұрақ-жауап әдісін ұйымдастырады ,оқушыларға сұрақтар қояды.

1.Оқушылар амандасады,сабаққа араласады.. Топтағы міндеттерін қайта бөліседі,хатшы бағалау парағын толтырады.

2.Топ болып сұрақтарға жауап береді,басқа топтарға сұрақ қояды

 

Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.                                            2.Электронды оқулық арқылы түсінік береді,мәтінмен танысып ,оқушылар сұрақтарына жауап береді 1.Оқушылар жаңа сабақпен танысып,мұғалімге,сыныптастарына сұрақтар қойып ортақ талқылау жасайды.2.Дәптерге геохронологиялық кестені түсіреді,.
 Негізгі    

 бөлім

 

Интерактивті тақтадан берілген тірек сызбамен топтатыру тапсырмасына түсінік береді.10 кестемен жұмыс береді. 1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, тапсырманың негізгі идеясын айтады.

2.Жеке жұмыс: оқушылар жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды.

 

Қорытынды Бағалауды ұйымдастырады,Қорытындылайды.

Үйге тапсырма:Өтілген тақырыпты оқу және қосымша мәліметтер  жинау

Бағалау парағы арқылы топбасшылар есеп береді.

Үй тапсырмасын жазып алады.

 

 

. Тірек-сызбамен жұмыс. Тірек-сызба арқылы платформалардың жіктелуі түсіндіреді

Платформалар

                  Ежелгі                                                                                                            Жас       

         Архей-протерезой                                                                                         Палеозой эрасында

     эраларында қалыптасқан                                                                                   

 

Шығыс Еуропа, Сібір, Арабия,                                                                        Батыс Еуропа, Батыс

Солтүстік Америка, Аустралия т.б.                                                             Сібір, Тұран т.б.

  1. Топтастыру.Топтастыру арқылы қалқандар, геосинклиналдар түсіндіріледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныбы:7                         күні

Сабақтың тақырыбы : Литосфералық плиталар (тақталар) теориясы, сейсмикалық белдеулер, Жер рельефі (жер бедері)

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:Оқушылардың литосфера қабаттары жайында толық ұғымын білуге., қорытынды жасауға дағдыландыру,топтық жұмыстағы ережелерді орындауға бейімдеу.

Күтілетін нәтиже: Оқушылардыңлитосфер ұғымы жайында түсініп,топтық жұмысқа бейімделеді.

Түйінді идеясы: Географияның басты құралы карта.

Сабақтың әдіс-тәсілдер,жұмыс түрі:Мағынаны таны,Ойлан ,бірік,бөліс,топтық жұмыс

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы,карта т.б.

Бағалау:Жұптардың өзара бағалауы,дескрипторлар арқылы бағалау.

Сабақтың барысы:

Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
Кіріспе 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп,литосфералық плиталар атауы бойынша топқа бөледі, бармақ арқылы көңіл-күйін біледі,коментарий алады.

2. Үй тапсырмасын Ол не деп сұрама? сөздертізбегі арқылы сұрайды

1.Оқушылар амандасады,топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

2. Тақтадағы терминдерге,жаңа сөздерге жауап береді,бармақ арқылы бағалайды.

Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбын литосфера өлең жолы арқылы анықтайды  мен мағынасын оқушылармен бірге айқындайды.  

Мантия, ядро, жер қыртысынан құралдым

Өмір бойы керегіңе жете алдым

Литосфералық тақталардың картасы

Венегердің көрегендігімен ашылдым

Бөлініп тұрған үш түрге тау жынысын

Қыртысымда сен олармен кездесесің

Артық болмас қойным толы байлық десем

Ғарыштағы ракетада, ұшақтан

Қолтаңбамды табасың сен іздесең.

Литосферамын – жердің қатты қабаты

жер бетінің минералды әр тасы

Сан құрылыстың мен сәулеті, негізі

Қаланады менен ғана ойланшы.

2 Мәтінмен таныстырып,сұрақтарға жауап береді

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өлеі жолдарының мағынасын талдайды, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

2 Оқушылар мәтінмен танысып,сұрақтар қояды.

 Негізгі    

 бөлім

 

«Ойлан,бірік,бөліс» жеке ойланады,топпен талқылайды,сыныпта бөліседі топтық жұмыс орындатады,мұғалім толықтырып отырады.

 

1 топ Кітаптағы 12-13 -14 суреттер бойынша түсіндірме жүргізеді.

2 топ .15-16 суреттер бойынша түсіндірме жүргізеді

3 топ 18-19-20-21 суреттер бойынша түсіндірме жүргізеді

Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

Бармақ арқылы топтардың өзара бағалауы.

Қорытынды  Мұғалім сабақты қорытындылайды.

 Үйге тапсырма береді :Өтілген тақырыпты оқуға және қосымшадағы 4,5 кестені сипаттау сабаққа аз араласқан оқушыларға реферат немесе таныстырылым дайындауға тапсырма беріледі.

 

Оқушылар тапсырманы алады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code