Тақырыбы: Заттардың қасиеті

Мақсаты:  баланың даму деңгейін, пішін және түс  туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту; баланың зейінін  тұрақтандыру; ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері, пішіндер.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

                   Билингвальный компонент: пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш- триугольник,

                   тіктөртбұрыш-четыреугольник.

 

Оку ісәрекет кезеңдері                             Тәрбиешінің әрекеті Балалардың ісәрекеті
      Ынталандыру.

        Сезімді ояту

 

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Амансың ба, алтын  күн!

Амансың ба, жер-ана!

Амансың ба, достарым!

Сендерді көрсем қуанам.

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.

                        Ұйымдастырушылық ізденістік Алғашқы және кйінгі сабақтарда бірінші есеп сюжетті картина түрінде беріледі. Картина бойынша балаланың қандай да бір математикалық түсініктер мен амалдар тәсілі туралы түсінігін қалыптастыру үшін әңгіме жүргізіледі

. Мәселен, бұл сабақта №1тапсырма балалар санайды, пішін мен түстерді көреді.

Түсті қабылдай алудың дұрыстығын тексеру үшін

№2 тапсырма ойын-жаттығуын қолдануға болады. Тақтаға қолына қылқалам және кемпірқосақ түстерінен тұратын бояулар ұстаған суретшінің суреті ілінеді:

—          Суретші жеміс-жидектерді дұрыс боямаған. Қай жері дұрыс емес екенін айтыңдар

Ойын: шартты белгілер бойынша затты табу. Мәселен, дөңгелек, кіші, қызыл:

Сергіту сәті:

Көлдің беті кілегей,

Жер -сап сары бірегей.

Тырау-тырау тырналар

Түстікке бетті бұрды олар

Қара суық жел есті,

Күннің көзі көмескі

 

№3 тапсырма заттарды түсі мен саны бойынша бөлуге арналады. Белгілі бір түспен белгіленген бос торкөзге суретте сол түсте неше зат болса, сонша таяқша салу керек Мұғалім оқушылардың қалай санайтынын анықтай алады.

 

Балалар мұғалімнің айтқан әңгімесін мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

Балалар қимылмен

көрсетеді

 

 

    №4 тапсырма. Мұнда алдымен конструктордың бөлшектерін санау қажет. Содан кейін оның жоспары қарастырырлады. Санаумен қатар сурет – жоспар  боялады Берілген тапсырманы орындайды
Рефлексиялық -түзетушідік        Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

 

Балабақшада кімдер қызмет атқарады екен?

Балабақшада қандай бөлмелер бар?

Сендерге балабақша ұнады ма?

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже:балаларда пішіндер туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар пішіндерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі:балалар пішіндердің айырмашылығын түсінеді.

Көрсете біліу: балалар жасырынған пішіндерді тауып көрсете біледі.

 

 

   

 

                           

 

 

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

                                             2-технологиялық карта

Білім беру саласы: «таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: қарапайым математика

Тақырыбы: Заттардың қасиеті

Мақсаты: заттардың қасиеттері туралы түсініктерін дамыту. Бұл сабақта заттардың өлшем, материал секілді қасиеттері қосылады. Шаршы ішіндегі екі үй көрсетілген жаңашартты белгімен таныстыру қажет;балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту; әдептілікке,әдемілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері, пішіндер.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

Билингвальный компонент: пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш-триугольник, тіктөртбұрыш-четыреугольник.

Оку ісәрекет кезеңдрі                   Тәрбиешінің әрекеті Балалардың ісәрекеті
Ынталандыру. Сезімді ояту

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Амансың ба, алтын  күн!

Амансың ба, жер-ана!

Амансың ба, достарым!

Сендерді көрсем қуанам.

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.
                          Ұйымдастырушылық ізденістік №1 тапсырма суретте үстел үстінде үлкен қарбыз, үлкен сопақ және кішкентай домалақ қауын, орташа кәді, қияр,алма,қараөрік,алмұрт,қызанақ бейнеленген. «Затты тап немесе оның қасиеттерін ата»ойыны күрделендіріледі.Өйткені,тағы бір белгі-өлшем қосылады.Дәптердегі шартты белгілер үш белгі-түс,пішін,өлшемнен тұрады.

 

№2 тапсырмада ненің өзгергеніне бақылау жүргізу керек.Әрбір жағдайда  өлшем,түс, сан өзгеруі мүмкін.Мәселен,сол жақта үлкен қызыл алма,оның оң жағында кішкентай сары алма бейнеленген.Үлестірмелі материалдардың белгілерін қолдануға болады.Балалар түс,өлшем,пішінді білдіретін шартты белгілері бар карточканы таңдауы керек.Бұл-балалар қағаз жапсырмалармен (наклейка)алғаш кездесетін тапсырма.Мұндай тапсырмалардың орындалу ретін анықтаңыз.Алдымен бақылау жүргізіңіз.Балалар өз таңдауын түсіндіруі тиіс.Содан кейін ғана тиісті жапсырманы жұлып алуға болады.Пайдаланылмаған жапсырма  қағаздарды қосымша жұмысқа және есеп құрастыруға пайдалануға болады.

№3 тапсырма.Суреттер бойынша балалар ортақ және әртүрлі нәрселерді табады.Бұл тапсырманы орындау үшін үлестірмелі материалдар кестесін пайдалануға болады.Жаттығуды орындар алдында мұғалім осы кесте бойынша түрлі қасиеттерді қайталауды сұрайды.

 

 

Берілген тапсырманы орындайды.

 

 

        Ұйымдастырушылық ізденістік  

              

-Әрбір карточкадағы заттарға не ортақ? Мәселен:түс, пішін, өлшем, материал, қолданылуы,дәмі,иісі,жалпы атауы.

-Карточкадағы заттарды топтарға бөлуге бола ма?

Қандай да бір белгі бойынша бөлінген топтар пайда болады. Мәселен ,үлкен және кіші түймелер. Не болмаса екі тесігі және төрт тесігі бар түймелер.

Келесі тапсырманы орындамас бұрын ауызша жұмыс жүргізіледі. Ұзындығы бірдей, бірақ жуандығы әртүрлі(4-5 данадан) жолақтарды алдымен жіңішкесінен бастап ретімен орналастырыңыз

№4 тапсырмада жуан қарындаштарды қораппен,ал жіңішкелерін стақанмен біріктіріңіз. Мұғалім тапсырманы оқиды.

Сергіту  сәті

Кел,балалар, тұрайық,

Мойнымызды бұрайық.

Денемізді қозғайық,

Бір, екі, бір,екі,

Үлкен болып өсейік.

 

Берілген тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қимылмен

көрсетеді

 

Рефлексиялық -түзетушідік Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

Сабақ соңында заттардың бұрын өтілген барлық қасиеттерін жалпылау үшін алдыңғы сабақта берілген үлестірмелі материалдардағы(Қандай зат екенін тап)ойынын қайталаңыз.

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже:балаларда пішіндер туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар пішіндерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі:балалар пішіндердің айырмашылығын түсінеді.

Көрсете біліу: балалар жасырынған пішіндерді тауып көрсете біледі.

           

 

                                                           

 

 

 

 

 

                                                    

 

 

                                                 

 

 

 

 

 

                                            3-технологиялық карта

Білім беру саласы: «таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: қарапайым математика

Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау

Мақсаты: Кеңістікті бағдарлау туралы түсініктерін дамыту. Бұл сабақта заттардың  қайда орналасқандары туралы түсінік беру. Балаларды оң және сол жақтарын білуге үйрету;балалардың  ойлау, есте  сақтау қабілеттерін дамыту, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері,заттар.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

Билингвальный компонент: оң- правый, сол- левый, асты- вниз,үсті-  вверх, пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш-триугольник, тіктөртбұрыш-четыреугольник.

Оку іс-әрекет кезеңдері                   Тәрбиешінің әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру. Сезімді ояту

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұрды.

Амансың ба,жер ана!

Амансың ба, нұрлы күн!

Аман  есен болайық,

Бейбітшілік  қалайық!

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.
                       Ұйымдастырушылық ізденістік Кеңістіктегі байланыстар мен қатынастар сөйлеу тілдерінде мына сөздердің көмегімен беріледі. ішінде, үстінде, астында, алдында, артында, қарсысында, жоғарыда, төменде, жоғары, төмен, қасында, бір-бірінің артында, арасында, сол жақ, оң жақ, жоғарыда, төменгі және т.б.

№ 1тапсырма.

«Оңға бұрыл », «Оң қолында сол құлағыңның ұшына тигіз» деген қозғалыс бағытына қатысты түрлі тапсырмалар ұнайды.

Балалармен жұмыс жүргізу кезінде аталған бағытта қозғалу,жүру және жүгіру кезінде қозғалыс бағытын өзгерту дағдыларын дамытуға үлкен мән беріледі.

Осы мақсатта дидакикалық және қозғалыс ойындар жүйесі қолданылады. Бұл тапсырмалардың күрделендірілуі мынадан көрінеді: балалар жүріп-тұрғанда қозғалыс бағыттарының саны арттырылады, бағдарлау алаңы арттырылады,тапсырманы орындау шарттары күрделендіріледі; балалар көздерін жұмып, тез қозғалысБалабақшаға жақын маңда орналасқан нәрселерді бағдарлау дағдыларын дамыту үшін арнайы жаттығулар жүргізіледі.

Сергіту сәті:

Көлдің беті кілегей,

Жер -сап сары бірегей.

Тырау-тырау тырналар

Түстікке бетті бұрды олар

Қара суық жел есті,

Күннің көзі көмескі

 

 

Берілген тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қимылмен

көрсетеді

 

 «Дүкенге (тәтті тоқаш сататын жерге және т.б.)қалай баруға болады?» Поштаға дәріханаға баратын жол, «Мектепке баратын жол»? Олар балалардың бағдарлау қабілеттерін арттырып,жолды таба білуге үйретеді.

№3тапсырма. Әр қатардағы  фигуралардың  ортақ  белгілерін  тап.Көлемі, пішіні, түсін  салыстыру.

 

№4тапсырма. Фигураларды  жаңа  орынға  көшір.

Мысалы: Үлкен  үшбұрыш  кіші  үшбұрыш  болады. т.с..

.

Берілген тапсырманы орындайды

Рефлексиялық -түзетушідік Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

Сабақ соңында заттардың  қайда  тұрғандары туралы бағдарлау. Ойын «Кім  жылдам » (Тығылған зат  табу)ойынын қайталаңыз.

 

 

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

Күтілетін нәтиже: балаларда  кеңістік   туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар  оң және сол жақтарын, асты  үстін  жанын т.б  кеңістіктерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі: балалар    алдында, артыңда, жаныңда, ішінде т.б  айырмашылығын түсінеді .

Көрсете біліу: балалар  кеңістіктерді  тауып көрсете біледі.

 

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              4 -технологиялық карта

Білім беру саласы: «таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: қарапайым математика

Тақырыбы: Кеңістікті  бағдарлау

Мақсаты: Кеңістікті бағдарлау туралы түсініктерін дамыту. Бұл сабақта заттардың  қайда орналасқандары туралы түсінік беру. Балаларды оң және сол жақтарын білуге үйрету; әдептілікке, мейірімділікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері,заттар.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

Билингвальный компонент: оң- правый, сол- левый, асты  — вниз, үсті-  вверх ,пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш-триугольник, тіктөртбұрыш-четыреугольник.

 

Оку іс-әрекет кезеңдері                   Тәрбиешінің әрекеті Балалардың іс-әрекеті
      Ынталандыру.     

       Сезімді ояту

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Амансың ба,жер ана!

Амансың ба, нұрлы күн!

Аман  есен болайық,

Бейбітшілік  қалайық!

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.
              Ұйымдастырушылық ізденістік   Кеңістіктегі байланыстар мен қатынастар сөйлеу тілдерінде мына сөздердің көмегімен беріледі. ішінде, үстінде, астында, алдында, артында, қарсысында, жоғарыда, төменде, жоғары, төмен, қасында, бір-бірінің артында, арасында, сол жақ, оң жақ, жоғарыда, төменгі және т.б.Балаларға «Оңға бұрыл », «Оң қолында сол құлағыңның ұшына тигіз» деген қозғалыс бағытына қатысты түрлі тапсырмалар ұнайды.

№ 1тапсырма. Суреттегі  қыздың   жан — жағын  бағдарлау.

Қыздың  оң  жағында  не бар?, сол  жағында  нелер бар?, алдында не бар?, жоғарыда не бар? Төменде нелер бар?т.б сұрақтар қойып, кеңістікті бағдарлау.

№ 2тапсырма.  Ұлуды  меңзер бойынша  жүргіз.

Сергіту  сәті

Кел,балалар, тұрайық,

Мойнымызды бұрайық.

Денемізді қозғайық,

Бір, екі, бір,екі,

Үлкен болып өсейік.

№ 3тапсырма. Бұл фигуралардың  бірінің үстіне  бірін  қойса, қандай сурет  пайда  болады?

№4 тапсырма. Фигураларды  үзік  сызықпен  сыз.

Берілген тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қимылмен

көрсетеді

 

 

   Рефлексиялық -түзетушідік

Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

Сабақ соңында «Кім қайда тұрғанын тап» ойыны. Балалардың алдында шаршының бұрыштары мен ортасында орналасқан бірнеше заттар тұр. Жүргізуші балалардан қоянның артында, қуыршақтың алдында немесе түлкінің оң жағында қуыршақтың алдында және т.б. қандай зат тұрғанын табуды сұрайды.

 

 

.

Қойылған сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже: балаларда  кеңістік   туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар  оң және сол жақтарын, асты  үстін  жанын т.б  кеңістіктерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі: балалар    алдында, артында, жанында, ішінде т.б  айырмашылығын түсінеді

Көрсете біліу: : балалар    кеңістіктерді  тауып көрсете біледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             5 -технологиялық карта

Білім беру саласы: «таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: қарапайым математика

Тақырыбы: Фигуралар

Мақсаты: Фигуралардың қасиеттерін, элементтерін жікеп қарастыру, олардың санын анықтау түрлі амалдарды қолдана отырып санауға, жекелеген элементтерді (қабырғаларды) шартты таңбалармен өлшеу. Балалар фигуралар арасындағы айырма мен ұқсастық белгілерін өздігінен анықтауды үйрету. Геометриялық фигуралардың атауымен  ( шеңбер, үшбұрыш, шаршы, сопақ, тіктөртбұрыш және т.б.) танысыру және бекіту; осы фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.

 Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері,заттар.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

Билингвальный компонент: оң- правый, сол- левый, асты- вверх, үсті- вниз.  пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш-триугольник, тіктөртбұрыш-четыреугольник.

Оку іс-әрекет кезеңдері                   Тәрбиешінің әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру. Сезімді ояту

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Сәлем  саған,жер ана!

Сәлем саған, нұрлы күн!

Аман  есен болайық,

Бейбітшілік  қалайық!

 

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.
           Ұйымдастырушылық ізденістік Фигураларды бояу жаттығулары кеңінен қолданылады.

Фигураларды бояу жаттығулары әдетте торкөз дәптерге орындалады..

1сабақта балаларды дәптермен, ондағы сызықтармен таныстырады.

№1тапсырма. Сурет бойынша жұмыс.

—          Суретте берілген заттарды ата.

—          Суреттегі геометриялық фигураларды ата.

—          Кемеге қарап, онда неше үшбұрыш, неше шаршы, неше шеңбер, неше тіктөртбұрыш барын ата.

Осындай жұмысты пойыз, ұшақ, жүк көлігімен жүргізуге болады.

Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Сурет қандай фигуралардан құрастырылған? Бұл заттардың (транспорт) барлығын бір сөзбен қалай атауға болады.

№2 тапсырма бойынша фигуралар салады. Тапсырманың мақсаты – сызба бойынша жұмыс істеу дағдыларын бекіту: қызыл, кішкене шеңбер; көк, үлкен квадрат; жасыл, кішкене үшбұрыш; сары, үлкен шеңбер.

Тапсырманы орындауға кіріспес бұрын ойын түрінде ауызша жұмыс орындалады. Қай зат қандай геометриялық фигураға ұқсас келеді. Үлкен шеңбер – үлкентүймеге, кіші шеңбер – кішкентай түймеге ұқсайды және т.б. Мұғалім фигураны көрсетеді, ал балалар айналасынан соған ұқсас затты, мұғалім ұсынған карочканы таңдайды немесе ойша мысал келтіреді.

Берілген тапсырманы орындайды.

 

 

Ұйымдастырушылық ізденістік   Сергіту  сәті

Кел,балалар, тұрайық,

Мойнымызды бұрайық.

Денемізді қозғайық,

Бір, екі, бір,екі,

Үлкен болып өсейік.

«Сиқырлы суреттер» ойынын пайдалануға болады. Тақтада немесе қағаз бетінде шеңбер, квадрат, тіктөртбұрыш, үшбұрыш берілген. Осы фигураларды толықтырып бір заттың суреті салынады.

— түйме, таба

 

— Үй шатыры, ағаштар

 

— үй қабырғасы

 

 

 

. Балалар қимылменкөрсетеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген тапсырманы орындайды

Рефлексиялық -түзетушідік Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

Сабақ соңында «Ұқсас затты тап» ойыны. Балалар мұғалім айтқан заттар бар суретті іздейді, содан кейін осы заттардың орналасқаны жөнінде айтады: «Бірінші болып сол жақта піл тұр, оның артында маймыл, соңғы болып аю тұр» немесе «Ортада үлкен шәйнек, оның оң жағында көгілдір кесе, сол жағында күлгін кесе тұр».

 

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

Күтілетін нәтиже: балаларда  пішіндер  туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар  пішіндерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі: балалар    пішіндерге ұқсас заттарды  табуды  түсінеді

Көрсете біліу: балалар  пішіндерден әр түрлі заттар құрастырып   тауып көрсете біледі.

 

 

                                                     

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

                                          6 -технологиялық карта

Білім беру саласы: «таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: қарапайым математика

Тақырыбы: Геометриялық фигуралар

Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы білімді бекіту; нүкте, сызық, түзу және сызық, кесінді туралы түсініктер қалыптастыру, әдептілікке,әдемілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері,заттар.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

Билингвальный компонент: оң- правый, сол- левый, асты- вверх, үсті- вниз.  пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш-триугольник, тіктөртбұрыш-четыреугольник.

Оку іс-әрекет кезеңдері                   Тәрбиешінің әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру. Сезімді ояту

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Сәлем  саған,жер ана!

Сәлем саған, нұрлы күн!

Аман  есен болайық,

Бейбітшілік  қалайық!

 

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.
                               Ұйымдастырушылық ізденістік  №1 тапсырма. Иілгіш сым темір туралы ертегіден бастауға болады. Бұл сым темірдің көмегімен геометриялық фигуралар келтіруге болады. Тақтадағы сурет: түрлі сызықтар, нүктелер, қисық, тура сызықтар. Тақтааға, қағазға, ауаға, құмға және т.б. сурет саламыз.

Нүкте, түзу, қисық сызықтарды бейнелейтін адамдардың (балалар) иллюстрациясы балаалрды олардың атауымен таныстыруға мүмкіндік береді. Балалар тақтаға бор немесе маркермен, қағазға қарындашпен осы фигураларды салып жаттығады.

Кесінді қалай пайда болғанын көрсету үшін ертегі айтып беруге болады немесе екі жағынан керілген сым темірді немесе жіпті пайдалана отырып, тура кесінді қалай пайда болатыны көрсетіледі.

 

           

                                   

 

№2 тапсырма. Ені әртүрлі отырғышқа аңдарды орналастыру. Жапсырма қағаздарды (наклейка) таңдап алып, төменде көрсетілгендей етіп жапсыру керек. Ені бойынша салыстыру туралы түсініктер нақтыланады. Балалардың бұл түсініктерді шатастырмауын қадағалау керек.

 

Берілген тапсырманы орындайды.

 

 

 

                                              Ұйымдастырушылық ізденістік  Сергіту  сәті.

Бір,екі-еікей

Бүгілмесін тізіміз.

Үш ,төрт — шалқай,

Қолды көтер аспанға.

Саусақты соз  жасқанба

№3тапсырма. Балалар тиісті түс арқылы кестедегі ұяшықтарда берілген геометриялық фигураларды бейнелейді. Суретті сала отырып, Фигураны атау керек: мен қызыл кесінді сызып жатырмын, мен көк түзу сызық сызып жатырмын,  т.б.

 

 
       
       
                                               
 
       
       
       

№4 тапсырма саусақ қимылдарын дамытады және жаңа тақырыпты бекітуге мүмкіндік береді. Мұғалім сыртына шығармай сызық жүргізіп, ішін бояу қажеттігін еске салады. Сызықтарды атын атай отырып жүргізіп шығады.

Сабақты пысықтауға арналған тапсырмалар:

Мектеп жасына дейінгі балалар бас қатыратын, жұмбақ тапсырмаларды жақсы көреді. Мәселен, бір фигураны екіншісіне біріктіре отырып, 7 таяқшадан 2 шаршы құрастырады. 1,2,3 таяқшаны өзгерте отырып, бір фигурадан басқа игура алады (үйдің фигурасынан жалау жасайды және т.б.); қандай да бір аппликация картина құрастыруда неше шеңбер,үшбұрыш, тіктөртбұрыш қолданылғанын анықтайды; сызба немесе өрнек қандай фигуралардан құрастырылғанын, олар нешеу екенін табады.

 

. Балалар қимылмен

көрсетеді

 

 

 

 

 

 

 

Берілген тапсырманы орындайды

 

         Рефлексиялық –

         түзетушідік

Сабақты  қорытындылау.

«Танграм» (геометриялық конструктор)ойынын ойнау барысында балалр қоян, тырна, әтеш және басқа аң-құстардың күрделі фигураларын құрастырады, оларды қарапайым 7 геометриялық фигурадан жасайды.

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже: балаларда  пішіндер  туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар  пішіндерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі: балалар    пішіндерге ұқсас заттарды  табуды  түсінеді

Көрсете біліу: балалар  пішіндерден әр түрлі заттар құрастырып   тауып көрсете біледі.

                                                              

 

                                            

                                               

    

                                              

                                                      7 -технологиялық карта

Білім беру саласы: «таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: қарапайым математика

Тақырыбы: Уақыт арқылы бағдарлау.

Мақсаты: балаларды кеңістікті бағдарлауға және уақыт қатынастары туралы түсінік беруге үйрету;заттарды белгілері мен қасиеттеріне қарай ажырату және топтарға жіктеуге,топтарды бір сөзбен атауға үйрету; балалардың  зейінін, ойлау қабіліетін дамыту;

жан-  жақтылыққа тәрбиелеу.

 Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері,заттар.

Сөздік жұмысы: бүгін, ертең, кеше, алдында,арғы күні.

Билингвальный компонент: бүгін-сегодня, ертең-завтра, кеше-вчера, алдында.

Оку іс-әрекет кезеңдері                   Тәрбиешінің әрекеті Балалардың

 іс-әрекеті

Ынталандыру.

Сезімді ояту

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Сәлем  саған,жер ана!

Сәлем саған, нұрлы күн!

Аман  есен болайық,

Бейбітшілік  қалайық!

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.
                                                                                                

                        Ұйымдастырушылық –ізденістік                 

 

Сандар ойын текшесіндегідей нүкте түрінде(сандық фигуралар) белгіленеді:мұнда үлгілер орналастырылады.

 

 
Білімді жетілдіру   Шалқан, Бауырсақ және т.б. ертегілер негізінде бұрын,кейін,дейін,шейін секілді түсініктер нақтыланады.

Кейіннен сюжеттік картиналар(үлестірмелі материал)қарастырылады.Бала тәулік күндерін:таңертең,түс,кеш,түн мезгілін ажырата алуы тиіс.

-Таңертеңді,күндізді және т.б.қалай анықтау керек?

Балалар әулік мезгілдері туралы айтып береді.Содан кейін оларды реті анықталады.Үлестірмелі материалмен жұмыс ұйымдастыруға болады.Таңертең,күндіз,кеш,түн бейнеленген картиналар аралас болады.

Сергіту  сәті.

Бір,екі-еікей

Бүгілмесін тізіміз.

Үш ,төрт — шалқай,

Қолды көтер аспанға.

Саусақты соз  жасқанба

Берілген тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қимылмен

көрсетеді

 

 

  Таңертең,күндіз,кеш,түн бейнеленген картиналар аралас орналастырылады.Оларға ретін анықтау тапсырылады.

№2тапсырма.Суретте Саматпирамида құрастырып жатыр.Оның іс-әрекетінің ретін анықта.Егер1 нүкте,яғни төменгі бөлшек,қалғанбөлшектерді ретімен орналастырамыз.Бала ең кіші және ең үлкен бөлшекті атайды, санайды және түсін айтады.

 

                  Рефлексиялық —   

 

                 түзетушідік

Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

Білімдерін бекіту:  Шалқан, Бауырсақ және т.б. ертегілер негізінде бұрын,кейін,дейін,шейін секілді түсініктер нақтыланады.

Кейіннен сюжеттік картиналар(үлестірмелі материал)қарастырылады.Бала тәулік күндерін:таңертең,түс,кеш,түн мезгілін ажырата алуы тиіс.

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

Күтілетін нәтиже: балаларда  тәулік күндерін:таңертең,түс,кеш,түн мезгілін ажырата алуы туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: : балалар тәулік күндерін:таңертең,түс,кеш,түн мезгілін ажырата  білуі тиіс.

Түсінігі: балалар уақыт арқылы бағдарлауды түсінеді

Көрсете біліу:балалар сурет арқылы уақытты тауып көрсетеді.

                                            

 

Қарапайым математикалық

түсініктерді қалыптастыру

Қарапайым метематикалық түсініктерді қалыптастыру

оқу іс-әрекетіне жылына 48 сағат, аптасына 1,5 сағат берілген.

 

Мақсаты:

Математикалық түсініктерді дамыту.

Математикалық білімге деген тұрақты қызығушылықты,

 оны пайдалана білу және білімді өздігінен меңгеруге

деген талпынушылықты

 

р/с

 

Сабақтың тақырыбы

 

Бағдарламалық мазмұны

 

Қолданылатын көрнекілік

 

Сағат саны

 

 

Мерзімі

1. Заттардың қасиеті Баланың даму деңгейін, піші және түс туралы түсінігін анықтау; заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту Суреттер, Балапан дәптері 1
2. Заттардың қасиеті Заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту                   Суреттер 1
3. Не қайда орналасқан? Балалар заттардың орналасуын сөзбен сипаттап үйренуі тиіс Суреттер 1
4. Кеңістікте бағдарлау Жаңа міндет-арнайы құрылған кеңістік жағдайларында бағдарлауға және қойылған шарт бойынша өз орнын анықтауға үйрету 1
5. Фигуралар Фигураларды ажырата білуге үйрету Фигуралар 1
6. Фигуралар Геометриялық фигуралар туралы білімдерін бекіту; нүкте, сызық, түзу және қисық сызық,  кесінді туралы түсініктер қалыптастыру. Суреттер 1
7. Уақыт арқылы бағдарлау Балаларды кеңістікті бағдарлауға және уақыт қатынастары туралы түсінік беруге үйрету; заттарды белгілері мен қасиеттеріне қарай ажырату және топтарға жіктеуге, топтарды бір сөзбен атауға үйрету Суреттер 1
8. Заттар тобын салыстыру Заттарды салыстыруға үйрету Суреттер 1
9. 1-5 сандары Сандық қатынастарды меңгерту, реттік санау Сандар, балапан дәптер 1
10. 1-5 сандары 5-ке дейін реттік санауды бекіту; цифрды заттың санымен сәйкестіруге үйрету; заттарды салыстыру дағдыларын арттыру; 1 цифрының жазбаша жазылуымен таныстыру Суреттер, 1 саны 1
11. Артық, кем,сонша. «=» таңбасы 5-ке дейін есептік және реттік санауды бекіту; заттар тобын салыстыруды үйрету; «=» таңбасы Суреттер, мульяждар 1
12. 1-5 сандары 2-5  сандарымен және цифрымен таныстыру Суреттер, мульяждар 1
13. 1-5 сандары 1
14. 1-5 сандары 2-5  сандарымен және цифрымен таныстыру Суреттер, мульяждар 1
15. «+», «-» таңбалары «+», «-» таңбаларымен таныстыру; қосу және алу амалдарының мәні Суреттер, мульяждар 1
16. 2,3,4,5 сандарының құрамы Балаларды есептеуге дайындау үшінөзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру Жинақ тақтайша, суреттер т.б. 1
17. 2,3,4,5 сандарының құрамы Балаларды есептеуге дайындау үшінөзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру Жинақ тақтайша, суреттер т.б. 1
18. 0 саны 0 санымен және цифрымен таныстыру; 5-ке дейінгі реттік санауды қайталау 1
19. 6 саны 6 сандарымен және цифрымен таныстыру Суреттер, мульяждар 1
20. 7 саны 7 сандарымен және цифрымен таныстыру Суреттер, мульяждар 1
21. 8 саны 8 сандарымен және цифрымен таныстыру Суреттер, мульяждар 1
22. 9 саны 9 сандарымен және цифрымен таныстыру Суреттер, мульяждар 1
23. 10 саны 10 санымен және оның жазылуымен, 10 санының құрамымен таныстыру; 10-ға дейінгі реттік санауды бекіту Жинақ тақтайша, суреттер т.б. 1
24. Қайталау Балаларға тура және кері тәртіппен 1-ден 10-ға дейінгі сандарды тез, әрі сенімді санауды үйрету Жинақ тақтайша, суреттер, 1
25. Қайталау Заттардың қасиетін қайталау 1
26. Қайталау Сандардың құрамын қайталау 1
27. Есеп «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру; сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту Балапан дәптерімен жұмыс 1
28. Есеп «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен туралы түсініктерді бекіту; сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту Карточкалар, ауызша жұмыс 1
29. Фигуралар Көпбұрыш, көпбұрыштың түрлері туралы түсінікті нақтылау Карточкалар, ауызша жұмыс 1
30. Фигуралар «фигураның қабырғасы», «фигураның бұрышы» түсініктерін бекіту, шеңбер мен сопақша арасындағы айырмашылықты нақтылау Фигура үлгілері 1
31. Текше, шар, цилиндр. Қайталау Көлемді денелер туралы түсінік нақтылау Шар, текше, конус, цилиндр 1
32. Бүтін және бөлік Тең бөлік және бүтік түініктерін қалыптастыру Жіп, мульяждар т.б. 1
33. Бүтін және бөлік Бүтін мен бөлшек арасындағы қатына Жіп, мульяждар т.б. 1
34. Ауыр- жеңіл Балаларда әртүрлі заттар мен материалдардың өз салмағы болатыны туралы түсінік қалыптастыру; олардың салмағын анықтау үшін заттарды өлшеу тәсілдерімен таныстыру Заттар, сусымалы заттар.өлшеу құралдары 1
35. Сұйық, сусымалы Сұйық және сусымалы заттар;олардың салмағын анықтау үшін заттарды өлшеу тәсілдерімен таныстыру Заттар, сусымалы заттар.өлшеу құралдары 1
36. Уақыт Уақыт кезеңдері туралы білімдері бекітіледі Суреттер 1
37. Уақыт Балалардың тәулік мезгілдері, апта күндерінің, жыл айларының реті туралы білімін бекіту Суреттер 1
38. 1-ден 20-ға дейін санау 20-ға  дейінгі сандар қатарымен таныстыру, 20 көлемінде реттік санауға үйрету Балапан дәптерімен жұмыс 1
39. 1-ден 20-ға дейінгі сандар Екінші ондық сандарының оқылуымен жазылуымен таныстыру, 20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту Дәптермен жұмыс 1
40. 1-ден 20-ға дейінгі сандар Екінші ондық сандарының оқылуымен жазылуымен таныстыру, 20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту Дәптермен жұмыс 1
41. 1-ден 20-ға дейінгі сандар Екінші ондық сандарының құрылуымен таныстыру, 20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту Ауызша жұмыс. Тірек білімді жетілдіру 1
42. 11-ден 20-ға дейінгі сандар Екінші ондық сандарының құрылуымен таныстыру, 20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту Ауызша жұмыс. Тірек білімді жетілдіру 1
43. 11-ден 20-ға дейінгі сандар Ұлттық валюта-теңге туралы жалпы мағлұмат беру. Балаларды түрлі монеталармен таныстыру Монеталар. Суреттер 1
44. Теңге. Монеталар Ұлттық валюта-теңге туралы жалпы мағлұмат беру. Балаларды түрлі монеталармен таныстыру Монеталар. Суреттер 1
45. Қайталау Өткен материалдарды қайталау Суреттер 1
46. Қайталау Өткен материалдарды қайталау Суреттер 1
47. Қайталау Өткен материалдарды қайталау Суреттер 1
48. Қайталау Өткен материалдарды қайталау Суреттер 1

Білім беру саласы: «Таным»

 

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Comments

  1. Мейрамкул

    сабақ жоспарының толық нұсқасын қалай алуға болады. почта арқылы жібере аласызба?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code