Орта  мерзімді жоспар. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.

Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.  Пән мұғалімі :

Тақырыбы Сағ/с Мер

зімі

Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі

 

 

 

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздері
 1 Кіріспе 1  

 

Оқулық мазмұнымен

танысу.

Iм-диалогтік оқыту

Жеке тапсырмалар

 

Дүниетанымы

кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады.

Мадақтау,

кері байланыс

Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық.элек

тронды оқулық

 

І бөлім: «Ерте ортағасырлардағы Қазақстан» (11 сағат)

Бірінші тарау.

Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 7 сағат /

 

2                                         № 1.Түрік   қағанаты  1 Қазақ жеріндегі ортағасырлық мемлекеттің құрылуын, түркі өркениетінің қалыптасуын көрсету СТО, АКТ диалогтік

оқыту,себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

 

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесу, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

3 № 2.Батыс түрік қағанаты

 

1

 

 

Батыс түрік қағанатын меңгерту

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,

СТО, АКТ Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс,диалогтік оқыту, ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, АКТ, ОүБ

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі»

Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

4 № 3. Түргеш қағанаты

 

 

1

 

Түргеш қағанаты мазмұнын  меңгерту, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу СТО, АКТ диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, жеке, топтық жұмыс

Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

5 № 4. Қарлұқ қағанаты . 1 Қарлұқ қағанаты мазмұнын  меңгерту, Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ, диалогтік оқыту, СТО Ү нұсқау беру, тәртіп,  АКТ Шығармашылық, топтық,  мәтінмен жеке жұмыстар

«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау

Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

6 № 5.Оғыз мемлекеті (IX ғсоңы- XI ғ ор

тасы  )

1 Оғыз мемлекеті мазмұнын  меңгерту, Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, СТО, Рөлдік ойыны;

диалогтік оқыту,  Топқа бөлу, жеке жұмыс, АКТ, ОүБ

«Алты қалпақ»

«Бес сұрақ»

Игерілген білімдерді,

өзара талқылау

негізінде ой елегінен

өткізе отырып,

практикада

қолданады

Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

7сынып.электронды оқулық
7 № 6.Қимақ қағанаты (IX ғсоңы- XI ғ басы  )  

1

 

Мазмұнын   меңгерту, Сөйлеу барысында мәдениеттілікті қалыптастыру. Рөлдік ойыны;

диалогтік оқыту,  Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ, СТО

«Балықтың сүйегі»

«Инсерт»

Өзге халықтардың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтап,өздігінен қорытындылауға дағдыланады.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

8 №7 Тарауды қайталау 1 Өткен тарауды қайталау арқылы оқушылардың алған білімін орнықтыру Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ, СТО

 

Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттері дамиды Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тест жұмысы

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code