«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу жоспары

(орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында)

4-сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақ: Қасым Аманжолов. Туған жер Мектеп:
Күні: Мұғалім:
Сынып: Қатысқан: Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

 Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру.
 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:                    

Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы.

Кейбір оқушылар білуге тиіс:                       

Қасым Аманжоловтың өзге де шығармаларын.

Бұрыннан бар білімдері Өлеңді сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
0-3 минут

 

 

 

 

4-6 минут

Мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіріңдер.

1. Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас,

2. Ел іші — алтын бесік

3. Туған жердің жері де көрікті, елі де сүйікті.

4 Әркімнің өз жері «мысыр шахары»

 

Танытырылым.

 

 

7 – 10 минут

 

 

 

 

 

 

10- 20 минут

 

 

 Қ.Аманжолов — Туған жер

0

Шықшы тауға, қарашы кең далаға

Мәз боласың, ұқсайсың жас балаға

Ол шеті мен бұл шетіне жүгірсең

Шаршайсың ба, құмарың бір қана ма?

 

Уа, дариға, алтын бесік туған жер

Қадіріңді келсем білмей кеше гөр

Жата алмас ем топырағыңда тебіренбей

Ақын болмай тасың болсам мен егер

 

Неткен байтақ, неткен ұлы жер едің

Нендей күйге жүрегімді бөледің

Сенде тудым, сенде өстім мен, сенде өлсем

Арманым жоқ бұл дүниеде дер едім

 

Мен де өзіңдей байтақ едім, кең едім

Қызығыңды көріп еркін келемін

Сен де аямай бердің маған барыңды

Мен де аямай барым саған беремін

 

Болдым ғашық туған дала мен саған

Алыс жүрсем, арманым — сен аңсаған

Жақын жүрсем, мен төрінде рахаттың

Өз советім — өзім туған босағам

Қ.Аманжолов портреті.
20-35 минут 1. Қ. Аманжолов өмірбаянымен және еңбектерімен таныстыру./қосымша тапсырма ретінде алдын ала дайындалған материалдармен бір — екі оқушы тоқталады. Мұғалім міндетті түрде толықтайды./
2. Өлеңді мәнерлеп оқу, түсіндіру.
3. Кітаппен жұмыс. Өлеңді әр топқа мәнерлеп оқытқызып, тапсырма беремін. 1-ші топ. бірінші шумақты. 2 — ші топ: екінші шумақты. 3 — ші топ: үшінші шумақты оқып талдайды.

4. Ұйқас сөздер: тауға, балаға, далаға барыс септігінің жалғаулары жалғанған. Жер едің, бөледің, дер едім…

Өлеңнен ұйқас сөздерді тапқызып сөздік жұмысын жүргізу. Ұйқастарды дәптерге жазғызу.
Соңы

35-40 минут

•  Өздігінен жазу:

Эссе жазу. «Туған жердің топырағы.»

Ортақ тапсырма: Қ. Аманжолов. «Туған жер» өлеңін жаттау.

І — ІІ деңгей: Шығармашылық тапсырма: «Туған ауылым» тақырыбына әңгіме жазып келу., немесе өлең құрастыру.

ІІІ — деңгей. Осы тақырыпқа сурет салу.

Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.

 

Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?       

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

 

 

 

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

 

БББ кестесі

 

Білгенім Білдім Білгім келеді
     

 

 

 

Қорытынды баға

1.      Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

2.      Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

3.      Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code