5- сынып Қазақстан тарихынан әңгімелер пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары.

 

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Оқып үйренудің  нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Қолданылатын бағалау түрі Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі дерек көздер

ресурстар

мерзімі

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9
І тоқсан.  Тарих әлемі – 2 сағат.
 

1

Кіріспе. Тарих пәні туралы. Тарих ғылымының жалпы ғылым ретінде қалыптасу тарихымен таныстыру. Оқушы өз ойын еркін сыни тұрғыдан ойлай отырып жеткізе алады . Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану. Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,карталар
 

2

Тарихи деректер. Археология, этнография ғылымдары нені зерттейтіні, олардың тарих ғылымын терең меңгертудегі маңызы туралы білетін болады. Өз ойларын еркін жеткізе алады, пікір айтуға бейімделеді. Қорытынды жасайды, салыстыра алады. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері. ОҮБ. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

жиынтық бағалау.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

.

 

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

дидактикалық материалдар, карта.

Тарихға саяхат – 14 сағат.
3 Адамды кім жаратты? Адамның пайда болуы туралы эволюциялық және діни ілімдердің қалыптасып, даму тарихы және адамның даму сатысы туралы терең мәлімет алады. Адамның дамындағы қол жеткізген жетістіктерірін салыстыра отырып, айырмашылығын, ортақтығын тауып ой қорытынды жасайды. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері. ОҮБ. Критерийлер бойынша  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

дидактикалық материалдар, карта.

4 Қазақстан территориясындағы тас дәуірі. Адамзат дамуы тарихындағы ең ұзақ тас дәуірінің кезеңдерін хронологиялық ретімен, еңбек құралдарымен баяндап  тас дәуіріндегі Қазақстан аумағының табиғат жағдайы мен таныса отырып білімін жетілдіреді. Тас дәуірінің әр кезеңдегі ежелгі адамдардың материалдық және рухани мәдениеті үздіксіз дамып отырғандығын біледі ,салыстырады, қорытынды жасай алады. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.

Оқытудағы жаңа тәсілдер.

Критерийлер бойынша  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

дидактикалық материалдар, карта.

 

 

 

5

 

 

 

Қола дәуірінің қоныстары.

 

 

Қола дәуірі, оның адамзат тарихындағы маңызы, қола дөуірінің мәдениет ескерткіштері, оның ерекшеліктері туралы біледі.

 

 

Қола дәуірінің адамзат баласының басынан кешірген тарихи кезеңдегі орны жөнінде, кола туралы түсініктері мен оның басқа металдардан артыкшылығы пен ерекшелігін ашып көрсете алады.

 

 

Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері. ОҮБ.

 

 

Критерийлер бойынша  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия

 

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

дидактикалық материалдар, карта.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code