2-сынып қазақ тілінен орта мерзімді жоспар

Р/с Р/с  

Тақырыптар

Білімді үйретудің негізгі мақсаттары Сағат саны Уақыты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар

(Сілтеме)

1 1 1-сыныпта өткенді еске түсіреміз. Өткен тақырыпты саяхат жасау арқылы пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру. 1 Өткен сабақтағы білімдерін естерін түсіреді Түсіндіру,сұрақ-жауап Психологияқлық ахуал

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тан

Ой толғаныс

Кері байланыс 2-сынып Қазақ тілі оқулығы.

Ғаламтор.

Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер

2 2 1-сыныпта өткенді еске түсіреміз. Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. 1 Өткен сабақтағы білімдерін естерін түсіреді Түсіндіру,сұрақ-жауап Психологияқлық ахуал

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тан

Ой толғаныс

Кері байланыс Тірек сызба, топтық тапсырмалар, суреттер,
адасқан сөздер, суреттер топтамасы
3 3 Сөйлем және сөз Сөйлемнің сөздерден, сөздің дыбыстардан құралатынын, дыбыс әріппен таңбаланатынын оқушылардың есіне түсіру. 1 Сөз  белгілі бір заттың,құбылыстың,сын-сапаның,т.б. атауы екенін ұғындыру, сөздің өзіне тән мағанасы болатынын байқату. Оқушыларға қызыл,жасыл,сары түсті қағаздар үлестіріледі. Қағаздың түсіне сай 3 топқа бөлініп отырады. Тапсырмалар орындау
Оқулықтағы жаттығуларды топтарға бөліп орындатуКарточкамен жұмыс 
Рефлексия Не білдік? Не істедік? 2-сынып Қазақ тілі оқулығы.

Ғаламтор.

Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер

4 4 Буын және тасымал Буын, тасымал туралы бірінші сыныпта алған білімдерін еске түсіру, қайталау; дауысты дыбыстың буын құрайтыны, буынға бөлінген сөздердің барлығы бірдей тасымалдана бермейтіні туралы түсініктерін тереңдету. 1 Буынға дұрыс бөлу, тасымалдай білу дағдыларын дамыту. Әр топқа жаттығуларды топтап  беру. «Адасқан әріптер» ойыны. Берілген әріптерден Қазақстан қалаларын құрап, буынға бөлу Смайликтер арқылы 2-сынып Қазақ тілі оқулығы.

Ғаламтор.

Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер

5 5 Дыбыс және әріп Дыбыс,буын және әріп, тасымал туралы тақырыптарды еске түсіріп,толықтыру. 1 Дыбыс,буын және әріп, тасымалды еске түсіреді. Жылдың төрт мезгіліне сай топқа бөлінеді.

Бағалау жетондарын үлестіремін

Менің қиялымдағы ауыл» тақырыбына сурет салу және әңгімелеу. Бағалау жетондарын санайды

Смайликтер арқылы

Қазақ тілі оқулығының әдістемесі,

кітап, сөздік

6 6 Дауысты,дауыссыз дыбыстар Оқушылардың дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту. 1 Оқушылардың дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру. Жеміс-жидектердің суреттерін пайдалана отырып, топқа бөлу. «Топтастыру» стратегиясы

Қаратпа сөз туралы не білесіңдер?

Бағалау жетондарын санайды.

Смайликтер арқылы

Қазақ тілі оқулығының әдістемесі,

кітап, сөздік

7 7 Сөздердің жуан және жіңішке айтылуы Дауыссыз дыбыстардың түрлері туралы түсініктерін, білімдерін молайту. 1 Жүйелі сөйлеуге , сөздік қорларын молайту мәнерлеп оқу, көркем жазу дағдыларын жетілдіре түсу шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу. Топтастыру «Дауысты және дауыссыз дыбыстар» Оқулықтағы жаттығуларды топтарда бөліп орындау.

Енді төрт түлік мал туралы мақал — мәтелді, жұмбақты, жаңылтпашты қалай есте сақтадыңдар соны тексерейік.

Бағалау жетондарын санайды.

Смайликтер арқылы

Тақта, қима қағаздар, автор суреті.
8 8 Заттың атын білдіретін сөздер Заттың атын білдіретін сөздермен таныстыу. А. Құнанбаев туралы мағұлымат беру. 1 Оқушылардың оқу жазу дағдыларын қалыптастыру. Ойын, сөйлеу мәнерін тілін дамыту. Пазл арқылы топтарға бөлу Суретпен жұмыс. Суретте кімдерді көріп тұрмыз? Осы балалардың қайсысының істері дұрыс деп ойлаймыз? Бағалау жетондарын санайды.

Смайликтер арқылы

Суреттер, сөздер, үлестірмелі қағаздар
9 9 Бас әріппен жазылатын сөздер Жер – су аттарының бас әріппен жазылатындығын ұғындыру, мәтінді дұрыс, түсініп оқуға үйрету 1 Түрлі тапсырмаларды орындату арқылы оқушылардың іскерлік, танымдық қабілеттері дамиды. Үш топ өздерінің аттарымен таныстырады.
І топ – «Алғырлар», ІІ топ – «Білімділер», ІІІ топ – «Зерек».
Шығармашылық саты
І топ. Сын есімді қатыстырып «Әсем табиғат аясында» тақыры – бына ойтолғау жаз.
ІІ топ. Сын есімді қатыстырып «Ардақты ана» тақырыбына ойтолғау жаз.
ІІІ топ. Сын есімді қатыстырып «Менің мектебім» тақырыбына ойтолғау жаз.
Бағалау жетондарын санайды.

Смайликтер арқылы

Қазақ тілі оқулығының әдістемесі

Карта, суреттер, тор басқан және тот баспаған темірлер, сызбалар, карточкалар т. б.

10 10 Заттың қимылын білдіретін сөздер Жаттығулар орындай отырып, заттың қимылын білдіретін сөздерді таба білуге үйрету, сұрақтар қоя білуге үйрету, өткенді еске түсіру. 1 Зат есім туралы білімдері қалыптасады. Қайталау
«Не?»——————-«Кім?»
… құлындайды—-…емдейді
…қоздайды———…оқытады
…боталайды———…тігеді
…бұзаулайды——-…жазады
Өздік диктант
1.Көктем… 2.Күн… 3.Қар… 4.Жер… 5.Құстар туған жерге ….
6.Ағаштар бүршік…
Смайликтер арқылы Қазақ тілі оқулығының әдістемесі

Үлестірмелі карточкалар, тест тапсырмалары, оқулық, суреттер.

 

 

2-сынып әдебиеттік оқу пәнінен орта мерзімді жоспар

 

Р/с Р/с  

Тақырыптар

Білімді үйретудің негізгі мақсаттары Сағат саны Уақыты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар

(Сілтеме)

1 1 Білім керек бәріне Жаңа сабақты түсіндіру.  Ой белсенділігін,сауаттылығын дамыту. Сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу. 1 Жаңа сабақты түсіндіру.  Ой белсенділігін,сауаттылығын дамыту. Сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу. Шығармашылық тапсырма:

1-топ Оқу,білім туралы мақал-мәтелдер жинақтау

2-топ  Білім мекені сурет салу

3-топ Ақын болғым келеді….. эссе жазу

Тест жұмысы Бағалау парақшасы Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

2 2 Мектеп – біздің анамыз . Өлеңді мәнерлеп оқи білу.

2. Негізгі идеяны түсінеді

3. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.

4. Диалогтік оқыту арқылы сөздік қорын кеңейту.

5. Топпен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру.

6. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.

1 Өлеңді мәнерлеп оқиды, идеясын түсінеді;

• Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы мағлұмат алады.

• Сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады;

• Ауызша сөйлеу, есте сақтау қабілеттері артады;

• Топпен жұмыс жасауға белсенді қатысады.;

• Шығармашылықпен  ойлай алады;

Шығармашылық тапсырма:

1-топ Кітапша жасау

2-топ  Кітап бояу

3-топ Менің өмірбаяным кітапша жасау

Тест жұмысы Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Әдебиет  оқулығының әдістемесі
3 3 Оқуға құмарлық Сапарғали Бегалин Кітап оқудың пайдасы туралы сөз ете отырып , оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру. 1 Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру. Шығармашылық тапсырма.

1-топ Автор туралы деректер

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар
4 4 Он саусақ  Ш. Смаханұлы 1. Оқушыларға мамандық туралы мағлұмат бере отырып, әр мамандық түрлеріне тоқталу. Олардың өз ерекшелігін түсіндіру.

2. Оқушылардың ой — өрісін, тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Көркем сөйлеуге баулу.

3. Еңбексүйгіштікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

1 Оқушыларға мамандық туралы мағлұмат бере отырып, әр мамандық түрлеріне тоқталу. Ш. Смаханұлы

1924ж.- 1988ж

Жамбыл облысы, Талас ауданы

Қазақтың белгілі сықақшысы, ақын.

Ұр, тоқп., ұр!

Қу түлкі сыбағасы.

Қоңыр. Шеңгел.

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Көрнекілігі: Ш. Смаханұлының суреті. Әр мамандыққа байланысты суреттер, заттар. Домбыра. Дина, Құрманғазының суреті, жемістер.
5 5 Оқымысты бала .Міржақып Дулатов 1) Жазба жұмыстарын орындау арқылы сөздерді буынға

дұрыс бөлуге үйрету;

2) й, ң, у дыбыстары екі дауыстының ортасында

байқату арқылы сөздерді буынға дұрыс бөлу

дағдыларын дамыту;

1 Жазба жұмыстарын орындау арқылы сөздерді буынға

дұрыс бөлуге үйрету;

Бүгін біз «Оқымысты бала» деген мәтінді оқып талқылаймыз. Оның авторы Міржақып Дулатов – Қостанаай облысында туған. Ауыл мектебінде мұғалім болған ақын. Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Әдебиет  оқулығының әдістемесі
6 6 Өнердің құны (ертегі) Әңгімені оқу, мазмұнын түсіну, ауызша әңгімелеу дағдысын дамыту 1 Әңгімені оқу, мазмұнын түсіну, ауызша әңгімелеу дағдысын дамыту Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді  оқу.

Түсіну,талдау.

1-топ  «Менің өнерім»  ой бөлісу

2-топ  «Атакәсіп»  эссе жазу

3-топ  «Өнерлінің өрісі кең» жоба

Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшасы Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар
7 7 Қулық  Н.Ораз Мәтін мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну. 1 Кейіпкер басынан өткен оқиғаны өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын ашу. Оқулықпен жұмыс.

1-топ  Тізбектей оқу

2-топ  Мәнерлеп оқу

3-топ  Шапшаң оқу

Постер жасау.

Сен біреуді алдап көрдің бе? Әңгімелесу Өзін-өзі бағалау Әдебиет  оқулығының әдістемесі
8 8 Құстар қайтты Т.Молдағалиев Оқушыларға жыл құстары туралы түсінік және барлық  құстардың пайдасы жөнінде мағлұмат беру. Оқушы білімін тексеріп, әртүрлі тапсырмалар орындату. 1 Оқушылардың құстар туралы ой-өрістерін, түсініктерін дамыту. Сөздік қорларын, тіл байлықтарын, белсенділік, қызығушылықтарын арттыру. 1-топ.  Қараторғайға балалар ұя жасады.

2- топ. Қарлығаштың біздің үйге ұя салғанына екі жыл болды.

3- топ. Бұлбұл ұясын биік бұта басына салды. (Тырнаны ұясына қондыру)

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Құстардың суреттері, «Орманға саяхат» плакаты, сынау қағазы, топтастыру, топпен жұмыс
9 9 Қысқа бәрі дайын ба? Айнала қоршаған орта табиғатын өмірмен байланыстыра түсінуге мүмкіндік жасау.

2.жыл мезгілдерінің ерекшелігінетоқтала келіп, жыл құстары мен отырықшы құстар туралы мәлімет беру.

1 Жаңа сабақты түсініп,топтық және жеке жұмыс жасауды үйренді. 1.         «Қулық» мәтінінде қай бала қу?

1. Ерлан

2. Нұрлан

2. «Айға аттанам, апа!» өлеңінің авторы кім?

1. Шона Смаханұлы

2. Бағдат Мәжитов

3. Серік Үсенұлы

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы М.Зверев портреті,кітаптары,құстар суреттері,плакат,маркерлер,т.б
10 10 Намыс Б.Мәжитов Мәтін мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту 1 Жаңа сабақты түсініп,топтық және жеке жұмыс жасауды үйренді БББ кестесі

Санамақ

Алшаға кеп күнара ,

Қонушы еді бір ара .

Бүгін тоғыз  туысын ,

Ертіп келді бұл ара .

Сонда бүгін алшаға

Келіп қонды қанша ара?

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

 

 

 

Математикадан 2-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар

 

Р/с Р/с  

Тақырыптар

Білімді үйретудің негізгі мақсаттары Сағат саны Уақыты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар

(Сілтеме)

1 1 0-ден 10-ға дейінгі сандар,толық ондықтар.100 0-ден 10-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар (салыстыру, сандарды қосу және азайту). 10 көлеміндегі сандардың құрамы.

 

1 10 көлеміндегі кестелік қосу және азайтуды, 10  көлеміндегі нумерацияны, 10 көлеміндегі сандардың құрамын қайталау

 

Математика оқулығымен таныстыру. Шартты белгілерді таныстыру. Не үшін қажет екенін түсіндіре отырып, қалай пайдалануды үйрету.

 

Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
2 2 Теңдіктер.Теңісіздіктер.Теңдеулер. теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білу; математика бойынша білім — білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту. 1 Оқушылар жаңа сабақты түсінеді. Топта жұмыс жасай алады. Математикалық диктант.
— 7 саны 91 – ден неше есе кем? (13)
— 68 шығу үшін 17 — ні неше есе арттыру керек? (4)
— 8 шығу үшін 56 — ны нешеге бөлу керек? (7)
Өздік жұмыс. Фигуралардың периметрі мен ауданын тап.
Р = (5 + 3) ∙ 2 = 16 (см) S = 5 ∙ 3 = 15 (см2)
Р = 3 ∙ 4 = 12 (см) S = 3 ∙ 3 = 9 (см2)
Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
3 3 Есептер шығару. Білімдерін тексеру. Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін тиянақтау. 1 Өз бетінше түсінеді. Бір-біріне дәлелдей алады. «Санды тап» ойыны.
— Мен бір сан ойладым, егер одан 20 — ны азайтсақ, нәтижесі 50 болады.
Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
4 4 11-ден 20-ға дейінгі сандардың құрылуы,жазылуы,оқылуы Екі таңбалы сандардың құрылуы, жазылуы,  оқылуымен таныстыру.

 

1 Оқушылар жаңа сабақты түсінеді. Топта жұмыс жасай алады. «Математикалық диктант» (жауабы)

 

—         Көлікте 8 адам келе жатты. Жолда 5 адам түсіп қалды. Неше адам қалды?

 

Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
5 5 Сандарды салыстыру Екі иаңбалы сандарды ондықтармен және бірліктермен санау арқылы шығарып алуға машықтандыру; Екі таңбалы сандарды оқу мен жазудың ерекшеліктерімен таныстыру, қатардағы орнына және ретіне қарай салыстыру, олардың ондықтар мен бірліктерден тұратынын аңғарту 1 Өз бетінше түсінеді. Бір-біріне дәлелдей алады. І — топ: ——————————— ІІ — топ:
18 = 1онд. 8бірл. ——————— 4 онд. 5 бірл. =45
Шығармашылық тапсырма.
1 — тапсырма:
2 доңғалақты — 3
3 доңғалақты — 1
Ш: 2+2+2+3 =9
Шаршының 4 бұрышы бар. Бір бұрышын қиып тастасаң, қанша бұрыш
қалады?
Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
6 6 11-ден 20-ға дейінгі сандардың ондық құрамы Оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін тереңдету. Есепті ауызша, жазбаша сурет бойынша құрастыру,шығару . 1 Оқушылар жаңа сабақты түсінеді. Топта жұмыс жасай алады. «11- ден 20-  ға дейінгі сандардың ондық құрамы»

 

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
7 7 Сандардың ондық құрамы негізінде қосу және азайту Екі таңбалы сан. Сандардың ондық құрамы. «Ондық», «Бірлік» 1 Өз бетінше түсінеді. Бір-біріне дәлелдей алады. «Есептеу машинасы» ойыны
«А»- тобы: 2+1+7 — 8+10 — 2 — 4+1
«Ә»- тобы: 6+2 — 4+4 — 3+5 — 2 — 4 — 2
«Б»- тобы: 4 — 3+9 — 8+7 — 3+2 — 6+3
Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
8 8 Өткенді пысықтау Екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру

 

1 Оқушылар жаңа сабақты түсінеді. Топта жұмыс жасай алады. Сандар қатарын толықтыр. 10, …, …, 13, 14, …, …, …, 18, …, … .

20, 19, …, …, …, 15, …, …, 12, …, … .

 

Мұғалім тақтаға үш оқушыны шақырады да, 14, 13, 19, 17, 15, 10, 11, 12, 16 деген сандарды атайды. Оқушылар оларды тақтаға жазады.

Оқу

Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
9 9 Сантиметр.Дециметр. Сызғышты пайдаланып, кесіндінің ұзындығын ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеуді  үйрету. Ұзындықтың өлшем бірлігі – дециметрді пайдалану және оны басқа өлшем бірліктеріне айналдыруды үйрету және басқа өлшем бірліктеріне айналдыруды үйрету. 1 Өз бетінше түсінеді. Бір-біріне дәлелдей алады. 1. 40 пен 20 ның қосындысы

2. 6онд. 8 бірл неше бірл?

3. 1 сағ 20мин неше минут?

4. 7 онд пен 2 ондықтың қосындысы нешеге тең?

 

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал
10 10 Фигураларды әріппен белгілеу.Кесінділер салу. Кесінді және оның ұзындығы бойынша оқушылардың білімдерін пысықтау;

Кесінділерді салу және олардың ұзындықтарын өлшеу бойынша біліктерін тиянақтау және дағдыларын қалыптастыру;

1 Оқушылар жаңа сабақты түсінеді. Топта жұмыс жасай алады. 1. «Не өзгерді», «сана және айт», «неше рет», «дыбыс қай жақтан шықты?» ойындары.

 

Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшасы Математика оқыту анықтамалығы 1-4 сыныптар,ғаламтор,әдістемелік құрал

 

 

 

Еңбекке баулу пәнінен 2-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар

 

Р/с Р/с  

Тақырыптар

Білімді үйретудің негізгі мақсаттары Сағат саны Уақыты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар

(Сілтеме)

1 1 Ермексазбен  туралы  түсінік. Ермексаздан тегене  мүсінін жасау . Ермексаздан ыдыс-аяқтар жасауды үйрену; бұйымдардың өзара көлемдік қатыныстарын ажырата білуге үйрету 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшалары Ермексаз (сазбалшық), қалақша, су құятын ыдыс, шүберек, тақтайша, жіп, үлгілер.
2 2 Ермексаздан  ожау  жасау Қазақ халқының ыдыстарын таныстыра отырып, оларды жасап үйрету 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Ермексаз – жұмсақ, илеуге, созуға қолайлы зат. Сондықтан ермексазбен түрлі көлемдегі заттарды жасауға болады.Ертеде ыдысты бұтақтан, ағаштың қабығынан, саздан жасаған. Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
3 3 Ермексаздан құман  жасау Оқушылардың  ермексаздан  құман  жасап  үйренулеріне  тәрбиелеу . 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
4 4 Ермексаздан  құмыра  жасау Оқушыларды  ермексаздан   құмыраның

жасалу   жолдарымен     таныстыру   қандай  ағаш   түрлерінен   жасалатының  айту.

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
5 5 Табиғат  және  оның  байлығы Оқушыларға табиғат байлығы, ресурс ұғымы, оның түрлері, маңызы жайлы білім беру 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Оқушыларға 5 жолды өлең стратегиясы  бойынша  тапсырма беріледі.  5  жолды  өлең стратегиясын қолдану арқылы оқушылар жеке жұмыс жасайды. Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
6 6 Ағаштан  алынатын  табиғи  материалдардың  түрлері Ағаштан  алынатын  табиғи  материалдардың  түрлері туралы білімді қалыптастыру 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Табиғат  жайында шағын  эссе  жазу Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
7 7 Ағаш  жапырақтарынан  пішін  жапсырмалау Оқушыларды  еңбек  сабағында  ағаш  жапырағына  қоянды  орналастыру  арқылы  еңбекке  деген  қызығушылықтарын  тәрбиелеу . 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Бұдан кейін «Жануарлар нені ұнатады?» деген дидактикалық ойын ойналады.
Қызықты арифметика.
Қоян көжегі мен бақшаға барып, қырыққабат, сәбіз жинады?
1. Қоян неше қырыққабат жинады? Сана.
2. Көжек неше сәбіз жинады? Сана.
Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
8 8 Өсімдік дәндерімен  танысу Оқушыларды  еңбек  сабағында  ағаш  жапырағына  қоянды  орналастыру  арқылы  еңбекке  деген  қызығушылықтарын  тәрбиелеу 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Өсімдік түрлері.
Өсімдіктің негізгі топтарына тоқталайық
ағаштар,
бұталар,
шөптер.
Өсімдіктің әр тобының көптеген түрлері болады.
Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
9 9 Жаңғақ  қабығынан  қанқыз  жасау Оқушыларды  жаңғақпен  қанқыз  жасау  арқылы  еңбексүйгіштікке үйрету . 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Табақта бес алма,
Қолымда екі алма.
Қосқанда барлығы
Болады неше алма?
Бір алма апама,
Бір алма атама.
Екі алма беремін
Мамам мен папама.
Нешеуі қалады табақта?
Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.
10 10 Жаңғақ  қабығынан  тасбақа жасау Табиғи материал жаңғақ қабығының басқа да келтірер пайдасымен, оның бөлшектерін біріктіру тәсілдерімен қалыптастыру,  көз мөлшерін пайдалана отырып жұмыс жасау шығармашылықтарын арттыру. 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді Түсіндіру,сұрақ-жауап Табақта бес алма,
Қолымда екі алма.
Қосқанда барлығы
Болады неше алма?
Бір алма апама,
Бір алма атама.
Екі алма беремін
Мамам мен папама.
Нешеуі қалады табақта?
Бағалау парақшалары Еңбеккебаулу әдістемелік оқулығы,тест,үлестірмелі парақшалар.

 

 

Дүниетану пәнінен 2-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар

 

Р/с Р/с  

Тақырыптар

Білімді үйретудің негізгі мақсаттары Сағат саны Уақыты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар

(Сілтеме)

1 1 Кіріспе Дүниетану туралы түсінік. 2-сыныпта табиғатты танып білудің маңызын ұғындыру.

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Топтастыру Тест жұмысы Бағалау парақшасы Дүниетану оқулығы
2 2 Мен адаммын Салыстыру, қорыту, тұжырымдау біліктіліктерін дамыту.

Табиғатқа қамқор болу міндеті екенін біледі.

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Қай мезгіл?
Суретте не бейнеленген?
Далаға шықтым, жөнелдім
Шаршап талай бөгелдім
Жан — жағыма кенет
Қарап едім не көрдім?
Тест жұмысы Бағалау парақшасы Дүниетану оқулығы,

ғаламтор

3 3 Балалардың табиғат туралы түсінігін анықтау. Жанды, жансыз болуын дәлелдету. Табиғатқа қамқор болу міндеті екенін біледі.

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Саны аз, жоғалып бара жатқан өсімдіктер мен жануарларды… «Қызыл кітапқа» енгіземіз.
… қызыл және сары парақтары бар.
Табиғатқа келтірілген зиян -… келтірген зиян.
… тірі ағза сусыз тіршілік ете алмайды.
… отанымның табиғаты өте бай.
Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор
4 4 Табиғатты қорғаудағы адамның рөлі Қоршаған ортаның қадірін түсініп, оны бағалап қорғай білуге үйрету. Әр оқушының жеке қабілеттерін ашып дамытуына қажетті жағдай жасау. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді меңгерту. 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді.  

Топтастыру

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор
5 5 Ата-аналарымыздың мамандығы Оқушыларға мамандық туралы түсінік беру, мамандық түрлерімен және маман иелерімен таныстыра отырып, оларға қолдау көрсету, жоспарларын анықтау, мамандық таңдаудың қыр-сырларын меңгерту, кәсіптік бағдар беру. 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Топқа бөлініп ойын ойнайық

1-топ ата-наларын туралы әңгіме құрап жазамыз.

2–топ мұғалімдерін жайында жазамыз

3-топ Дәрігерлер туралы жазамыз

 

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор
6 6 Көкжиек тұстары Білімділігі:балардың ой өрісін дамыту.

Дамытушылық:сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.

Тәрбиелігі:адамгершілікке тәрбиелеу

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. 1.Көкжиек деген не?

2.Жолмен жүріп келе жатқанда көкжиек қалай өзгереді.

3.Құбылманың құрлысын қалай атайды.

 

Жеке оқушылармен жұмыс Бағалау парақшасы Тест парақшалары,

кілтімен

7 7 Сурет және жергілікті жердің сұлбасы Сурет пен сұлба ұғымын біледі. Жер

сұлбасының сызбасын қағазға түсіруін сипаттайды.

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Сұлбаны сызудың реті.

  1. Сіріңке қорабын қағаз бетіне қой.
  2. Оны қарандашпен айналдыра сыз.
  3. Қандай заттың бейнесі шықты?

 

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор
8 8 Ауа.Ауаның қасиеті Оқушыларға ауаның құрамы және қасиеттері туралы білім қалыптастыру.

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Ой — толғаныс.
Неліктен қыста үйлердің терезесіне екі қабат әйнек салады?
Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор
9 9    Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы Оқушыларға ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы жайында мағұлмат беру

 

1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Бала-бала балақан,

Қане қайсы алақан.

Саусақтарың әйбат

Былай-былай ойнат.

 

Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор,карта,глобус
10 10 Су.Судың күйі Оқушыларды судың қандай күйде болатынымен таныстыру. Практикалық жұмыс барысында бақылау, талдау, салыстыру және қорытынды шығара білуге үйрету. 1 Жаңа білімді түсінеді. Өз бетінше және топта орындауға үйренеді. Тәжірибе жасау.
1. Судың нақты пішіні болмайды.
2. Судың түсі жоқ. Ол түссіз.
3. Су – мөлдір.
4. Судың дәмі жоқ.
5. Судың иісі жоқ.
6. Су сұйық. Ол ағады.
Деңгейлік тапсырмалар Бағалау парақшасы Семантикалық карта,ғаламтор

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code