Қазақстан тарихы  7 сынып
Тақырыбы  1 Кіріспе
Мақсаты Оқушыларға орта ғасырлар тарихының кезеңдері мен не оқитындарымен таныстыру.Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйрету
Күтілетін нәтиже Оқушылар орта ғасырдағы Қазақстан тарихы  пәні мен кезеңдерімен танысады.. Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Білу

Миға шабуыл

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы»   әр түрлі  деңгейдегі сұрақтар беріледі,

 

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

 

Түсіну

Тарих туралы түсінік»  Постермен   өткен тақырыпты қорғау

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін  жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін  топпен талқылап отаға  топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты  жинақтайды

Қолдану

Жигсо пайдалану

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Талдау

Ойлан тап

Әр топқа тапсырма бойыншатапсырмалар таратылады Әр топтан оқушы шығып жаттығулар орындайды
Жинақтау

Өмірлік ахуалды талдау» әдісі  арқылы тақырыпты сабақты жинақтау

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы  ілінген қағаздарды  топқа  таратады және қосымша материалдар  үлестіріледі Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақыртыпты сипаттау арқылы жинақтайды
Бағалау

Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Рефлексия Екі жұлдыз , бір тілек

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырма Тақырыпты оқу.

«Химтя негіздері»тақырыбына кітапша , альбом жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы

2-сабақ

Түрік қағанаты
Мақсаты Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекеттерінің құрылуын,халқының этникалық құрамы мен шаруашылығы туралы түсініктер беру.
Күтілетін нәтиже Түріктердің тәуелсіздік жолындағы күресімен танысады. Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,:Жалғасын тап, Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып  «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.

Сәлемдесу

 

 

 

Түгендеу

Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.

Яғни 1,2,3  3-топқа бөлінеді.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне жылы сөздер айтады.

 

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.

Білу

Миға шабуыл

 

Кім жылдам

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы»   әр түрлі  деңгейдегі сұрақтар беріледі,

 

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Миға шабуыл әдісін пайдалану

Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

 

Түсіну

«Жалғасын тап

Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілері сөздерін тақтаға жазып қою керек

Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың  тақырыпты талдату Сөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды
Қолдану

Жигсо пайдалану

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Талдау

Салыстыру кестесі

Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату Әр топқа салыстыру  парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

 

Жинақтау

Кітапен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша   Кітаппен  жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен  жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды  топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
Бағалау

Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Рефлексия Екі жұлдыз , бір тілек

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу.

«Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша , альбом жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы 3 Батыс Түрікқағанаты
Мақсаты Қазақ жеріндегі алғашқы ерте ортағасырлық мемлекеттерінің құрылуын,халқының этникалық құрамы мен шаруашылығы туралы түсініктер беру.

 

Күтілетін нәтиже Түріктердің тәуелсіздік жолындағы күресімен танысады. Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,  Ептілер,жүйріктер,алғырларАссоциация,Аквариум
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Миға шабуыл»

Әдісі  бойынша сұрақ- жауап сәті

 

Өткен  материалдағы білімді еске түсіру үшін,  диалог арқылы  сұрақ- жауап сәтін өткізу Әр оқушы жеке жеке жауап береді.

 

Түсіну «Ептілер,жүйріктер,алғырлар»

Өткен тақырыппен жаңа тақырып үшін

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға  арнайы тапсырмалар таратылады, өткен  тақырыпты еске  түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру арқылы топтар арасында жарыс ұймдастарылады Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады

Қолдану Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

Ассоциация құру

1-топ   2-топ

Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың  өлнеңдегі сипаттамасы бойынша   сипаттау Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

Кейіпкерлерге сипаттама береді

Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.

 

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Аквариум әдісін қолдану Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы Аквариум әдісін пайдалану

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді

Жинақтау «Батыс Түрікқағанаты»(10 мин)   Постермен  жаңа тақырыпты қорғау

Тақырыпты жинақтау

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін  жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін  топпен талқылап отаға  топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты  жинақтайды

Бағалау Кім жүйрік ойыны    арқылы  сабақты  жинақтайды Тақырып  бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа  сұрақтар таратылады, сол  сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы4 Түргеш қағанаты
Мақсаты Оқушыларға Қазақстан жерінде өмір сүрген ортағасырлық мемлекет туралы, оның саяси-экономикалық құрылымы соғдылар туралы тарихи білім беру,
Күтілетін нәтиже Оқушылар Түргеш қағанатының тарихымен, жер аумағы мен тайпалық құрамымен танысады..
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер  «Миға шабуыл,»  «Жигсо» , Сәйкестендіру,Өмірлік ахуалды талдау
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

Сәлемдесу

Түгендеу

Топқа бөлу.

І топ –

ІІ топ –І

ІІ топ –

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.  Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

 

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Әр оқушы айтқандары бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық

тарын  ояту

  «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен  тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық  таныту, өз ойларын жеткізу.
Түсіну « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері

Тақырыбы: Билер сөзі-нақылдың көзі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша  жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Қолдану «Сәйкестендіру»  тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру

арқылы сабақтқа қалдану

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы  жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін   қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

 

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Кітаппен жұмыс.

Тақырыптарға шолу

Карточкалармен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша   Кітаппен  жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен  жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды  топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
Жинақтау «Өмірлік ахуалды талдау» әдісі  арқылы тақырыпты сабақты жинақтау Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы  ілінген қағаздарды  топқа  таратады және қосымша материалдар  үлестіріледі Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақыртыпты сипаттау арқылы жинақтайды
Бағалау Бағалау критерийлері мен бағалау шкаласын Әр топқа бағалау апарқьтарын тарату Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

 

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы5 . Қарлұқ қағанаты
Мақсаты Оқушыларды қазақ жерінде өмір сүрген қарлұқ мемлекеті тарихымен таныстырып,өздігінен жұмыс істеу қабілетін жетілдіре отырып,түркі дүниесінің даму ерекшеліктері,маңызын ашып көрсету.

 

Күтілетін нәтиже Оқушылар қазақ жерінде өмір сүрген Қарлұқ қағанаты тарихымен танысып, талдап қорытынды жасауға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмаг\ны қайталау Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар топпен ақыладасып жеке жеке сұраққа жауап береді
Түсіну « Жигсо» әдісі бойыншатарау тақырыптарына қатысты өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады

1 топ Түрік қағанаты

2 топ

Батыс Түрікқағанаты

 3 топ Түргеш қағанаты

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Венн  диаграммасы

Пайдалану арқылы жаңа сабақты түсінеді

Диаграмманы толтыру

Әр топ диаграммнаны толтырып тексереді

Диаграмманы толтыру арқылы тақырыптың негізгі  идеясы мен  мазмұнын ашу
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Қарлұқ қағанаты

жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану

Арқылы талдау тақырыпты

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Білім туралы өз ойларын суретке салады, талдайды , түсіндіреді Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау арқылы тақырыпты талдайды
Жинақтау Шығармашылық тапсырма  «Эссе жазу» арқылы тақырыпты жинақтау Білім туралы топ бойынша Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
Бағалау Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

Тақырыбы6 Оғыз мемлекеті
Мақсаты Оғыз мемлекетінің өзіне тән ерекшеліктері туралы мәліметтерді өзге түрік мемлекеттерімен салыстыра білу,тарихымен таныстыру
Күтілетін нәтиже Оғыз мемлекетінің өзіне тән ерекшеліктері туралы мәліметтерді .өзге түрік мемлекеттерімен  салыстыра біледі
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Композициялық талдау,Конверт-сұрақ,ойлан бірік бөліс, Топтастыру
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

Топқа бөлу (Мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)

 

Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі  бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
Түсіну  Өткен тақырыпты меңгертуде «Конверт-сұрақ» әдісін қолдану  және жаңа тақырыпқа бастама Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау

Топпен жұмыс жасау

Қолдану «Ойлан бірік. бөліс

» арқылы тақырыпты талдау

Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды
Сергіту сәті «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау «Топтастыру»  арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау

 

Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ  өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Жинақтау  Жаттығу жұмыстары Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

Тақырыбы7 Қимақ қағанаты
Мақсаты IX-XI ғғ Қазақстанның солтүстік-шығыс,орталық аймағын мекендеген қимақ қағанатының тарихымен таныстыру.

 

Жалпы мақсат Тақырыпты  түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Оқушылар қимақ қағанаты мен өзге түрік халықтарының ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтайды.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

«Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушы  берген тапсырманы орындау
Түсіну Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қаайталау арқылы: Қансонарда бүркітші шығады аңға», «Оғыз мемлекеті Өткен тақырыпты  толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

Жигсо әдісі пайдалану

Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Мағананы ашу  арқылы Аквариум әдісін қолдану Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы Аквариум әдісін пайдалану

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау «Кiм жүйрiк»   «Аялдама»   ойыны

Бойынша тақырыпты ашу үшін тапсырмалар арқылы тақырыпты талдау

Жаңа сабақты  түсініп мағанасын ашу , ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру,  сақина саламақ әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар  беру, олар сол сұрақ арқылы  түсініктері салмақты түрде  айта біледі Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Жинақтау Эссе жазу   арқылы  сабақты  жинақтайды Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайды Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code