Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 0-ден 1000-ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және  азайту.
Мақсаты 1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.
Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ — жауап.
Түрі: қайталау сабақ.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық бағыт беру
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағат санамыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Шығармашылық тапсырма:

Түйеқұс 2 аяғымен тұрса 1 пұт тартса, 1 аяғымен тұрса неше пұт тартады?

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

1-топ   №1,2

2-топ   №2,3

3-топ   №4,5

№6  тапсырманы тақтада орындау

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

Кроссворд шешу:
Көлденең: 1) Геометриялық фигура
Тігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал
2) 24 — 20
3) 35 — 29

Үйге тапсырма №6,7    5-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Кестелік қосу және азайту.  Қосудың  және азайтудың  ауызша тәсілі.
Мақсаты 1) Екі таңбалы сандарды ондықтармен және бірліктермен санау арқылы шығарып алуға машықтандыру; Екі таңбалы сандарды оқу мен жазудың ерекшеліктерімен таныстыру, қатардағы орнына және ретіне қарай салыстыру, олардың ондықтар мен бірліктерден тұратынын аңғарту;
2) бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтау, кестелік қосу мен
азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу мен азайтуды қайталау;
3) іскерлікке баулу
Көрнекілік: интертақта слайдтары, әр түсті жолақшалар, сызбалар, кесте, цифрлар.
Әдісі: сұрақ — жауап, көрнекілік, топтық жұмыс, ойын.
Түрі: аралас сабақ.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту — Балалар, математика пәнінде оқушылар не істейді?
Жауаптары: санайды, қосады, азайтады, өлшейді.
— Дұрыс, ал адамдар нені санайды?
Нені өлшейді?
Нені қосады?
Нені азайтады?
Жауаптары: ақшаны, заттарды, дүкендегі заттарды, айлар мен жылдарды, т. б.
— Барлық мамандардың иелеріне санау, есептеу керек пе?
— ендеше біз де бүгін тез, дұрыс, шапшаң санауды бастайық.
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

1-топ   №1,2

2-топ   №2,3

3-топ   №4,5

№6  тапсырманы тақтада орындау

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

1 — тапсырма:
2 доңғалақты — 3
3 доңғалақты — 1
Ш: 2+2+2+3 =9
2 — тапсырма: Шаршының 4 бұрышы бар. Бір бұрышын қиып тастасаң, қанша бұрыш
қалады?

Үйге тапсырма №7   7-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ауызша қосу және  азайту тәсілі
Мақсаты 1. Екі таңбалы сандарды құрамына ажырата білуге үйрету.
2. Ойлау, есептеу дағдыларын дамыту.
3. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: жаңа
Әдісі: сұрақ — жауап, талдау — жинақтау, түсіндіру
Көрнекілігі: тірек сызбасы
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту «Бұл мәлімет Шындық па Жалған ба?» стратегиясы
Берілген сандардың ішінен екі таңбалы сандарды Шындық бөліміне
Жалған бөліміне бір таңбалы сандарды жазып екі бөлімдегі сандардың айырмашылығын айтады.
6, 78, 2, 54, 0, 88, 1, 92, 7, 100, 5, 213, 46.
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Жаңа тақырыпты түсіндіру

Дәптерде және тақтада орындау.

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

1-топ   №1,2

2-топ   №2,3

3-топ   №4,5

№6  тапсырманы тақтада орындау.

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

Математикалық диктант Дұрыс немесе бұрыс
Дұрыс және бұрыс математикалық амалдарын оқимын. Оқушылар дәптерге дұрыс болса «+», бұрыс болса «-« таңбасын қояды. Содан кейін мұғалімнің тақтада жазып қойған жауаптарымен салыстырып, қателерін түзеп, өздерін бағалайды.
— 7 — нің алдында тұрған сан 5.
— 4 — тің алдында тұрған сан 3.
— 8 — ден кейін тұрған сан 10.
— 8+2 өрнегі 10 — ға тең.
— 9 бен 7 — нің айырмасы 2 — ге тең.
— 4 саны 5 – тен кіші.
— 2+7өрнегі 9 — ға тең.

Үйге тапсырма №7  8-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Көбейту және бөлу
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту 1.Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? ( 5 )
2. Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет)
3. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.
Мектепке неше бала барды? ( 5 бала )
4. Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат)
5. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен
кем сан шығады? ( үтір )
6. Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы
бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы- 6адам)
7. Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80
минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
8. Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
9. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
10. 4 ұл да неше саусақ бар? ( 80 )
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

1-топ   №1,2

2-топ   №2,3

3-топ   №4,5

№6  тапсырманы тақтада орындау.

Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс Мектеп — бақшаға 300 кг жемістер әкелінді. Алма мен алмұрт 230 кг, алма мен апельсин 200 кг. Мектеп – бақшаға әрқайсысынан неше кг әкелінді?
Жауабы: 300 кг – 230 кг = 70 кг (апельсин)
200 кг — 70 кг = 130 кг (алма)
300 кг – 200 кг = 100 кг (алмұрт)
Үй тапсырмасы №7,8   10-бетте Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

 

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Өздік жұмысы №1
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту Математикалық жұмбақтар
Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар
Салдыраған 8 жерден таңбасы бар.
Бұлбұлды жолға салып айдағанда,
Салатын неше түрлі жорғасы бар.
(Домбыра)
Екі айнасы бар, екі найзасы бар,
Төрт сылдырмағы бар,
Бір шыбыртқысы бар.
(Сиыр)
Тоғыз белбеу, қос жібек,
Екі мұрын бір шүмек.
(домбыра)
Өзі 4 қанатты және 6 аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты.
(Инелік)
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
(Сызғыш)
Мағынаны тану Өздік жұмысын орындау

Түсінбеген тапсырмаларын қайталау.

Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс
Үй тапсырмасы Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

 

 

 

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.  Есептер шығару.
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту 1. Түзудің бойынан 4 нүкте ал. Сонда қанша кесінді пайда болады, егер ұштары осы нүктелер болса? (6 кесінді)
2. Алты 7-ден 100 санын жаз. (777-77):7=100
3. Биіктігі 6 метр бағанмен ұлу өрмелеп шығып келеді. Күндіз ол 4 метр биіктікке көтеріледі, ал түнде ол 3 метр төмен түседі. Ол қанша күнде басына шығады?
1 күн және түн 4-3=1 (м)
2 күн 1*2=2
3 күн 2+4=6 (м) ( 3 күнде)
4. Есептеңдер: = ? ( -3 )
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1,2

2-топ №2,3

3-топ 4,5

Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс
Үй тапсырмасы №7     11-бетте Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

 

 

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Бөлу.  Бөлу амалына  берілген есептер
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай,
Айтыңдаршы, бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай? (натурал сан)Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым,
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы да алдым.
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды, қолда бары? ( 6 )

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазылып тұр бойында. ( сызғыш )

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1,2

2-топ №2,3

3-топ 4,5

Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс
Үй тапсырмасы №6,7      13-бетте Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

 

 

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Теңдеулерді шешу. Теңдіктер. Теңсіздіктер құру
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту Математикалық мақал — мәтелдер
1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім ал)
2. Білекті бірді жығады, (білімді мыңды жығады)
3. Екі жақсы қас болмас,
(екі жаман дос болмас)
4. Досыңды үш күн сына ма, (үш жыл сына)
5. Бір елі ауызға –
(екі елі қақпақ)
6. Жүз теңгең болғанша, (жүз досың болсын)
7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды)
8. Жалқаудың екі досы бар: (бірі — ұйқы, бірі – күлкі)
9. Бес бармақ жиылса, (жұдырық болады)
10. Ер бір рет өледі,
(қорқақ мың рет өледі)
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1,2

2-топ №2,3

3-топ 4,5

Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс Тексер.
Үй тапсырмасы №6,7     14-бетте Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

 

 

 

 

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Шамалар
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту   «Қоян»

45  қоян  9 торға  әрқайсысындағы  қояндар  саны  әр  түрлі  болатындай  етіп

орналасты.

 

1 қоян 2 қоян ? ? ? ? ? ? ?

Жауабы:  1қ+2қ+3қ+4қ+5қ+6қ+7қ+8қ+9қ

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1,2

2-топ №2,3

3-топ 4,5

Сергіту сәті Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

 

Ә.Б. Ақпаева, Л.А. Лебедева

МАТЕМАТИКА

Әдістемелік құрал

Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 3-сынып мұғалімдеріне арналған

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі ұсынған
Алматыкiтап баспасы 2014

БАҒДАРЛАМАМЕН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТҮРДЕ МАТЕРИАЛДЫҢ ОҚУЛЫҚТА ТОПТАСТЫРЫЛУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

1-кесте.

Тақырып Оқулық бойын- ша сағат саны Бағдар- лама бойынша сағат саны
1-тоқсан (45 сағат).
2-сыныпта өткенді yайталау.
Баcдарлама бойынша 14 саcатты4 12 саcаты алынды. flалcан 2 саcат жыл аяcына ауысады, өйткені yорытынды қайталау yшін 7 саcат жеткіліксіз. 12 14

Біртаңбалы сандарды көбейту және оsан сәйкес бөлу жаsдайлары.
Бағдарламада бұл тақырып «Геометриялық фигураның ауданы. Әріпті өрнек. Теңдеу» тақырыптарымен біріктірілген. Бағдарлама бойынша барлығына 46 сағат бөлінген (біз
1-тоқсанда 25 сағат, 2-тоқсанда 21 сағат алын- ды). 25 25
Yштаyбалы сандарды yосу мен азайтудыy ауызша тәсілі
1-тоқсанда «1000-ға дейінгі сандарды жазбаша қосу және азайту, шамалар арасындағы байла- ныстар» тақырыптарына бөлінген 21 сағаттан 8 сағат алынды. 8 8
2-тоқсан (35 сағат).
Геометриялыy фигураныy ауданы. Әріпті өрнек. Теyдеу.
Бұл тақырып 1-тоқсандағы тақырыптың жалғасы, 21 сағат (46 сағаттан) және
«шамалардың бірліктері» тақырыбынан 1 сағат беріледі. 22 21
Шамалар арасындаsы байланыстар (21 сағаттың 13 сағаты қалады. 1-тоқсандағы тақырыпты қараңыз). 13 13
3-тоқсан (50 сағат).
1000-ға дейінгі сандарды көбейту мен бөлудің ауызша тәсілі. Шамалардың: ұзындық, масса, аудан, көлем (сыйымдылық) бірліктері.
Бағдарлама бойынша 52 сағат. 3-тоқсанда 50 сағатын, 4-тоқсандағы тақырыптан 1 сағат, 2-тоқсаннан 2 сағат алынды. 50 52
4-тоқсан (40 сағат).
Біртаyбалы санsа жазбаша көбейту және бөлу. Теyдеу yyру арyылы есептер шыsару. Бағдарлама бойынша 30 сағ бөлінген (оның ішінде 1 сағ алдыңғы 3-тоқсаннан алынады). 31 30
Қайталау.
Біздің оқулық бойынша 9 сағат (7 сағат бағдарлама бойынша және жыл басындағы қайталаудан 2 сағат) бөлінген. 9 7
Барлыsы 170 170
3-СЫНЫПТА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОСПАРЛЫ НӘТИЖЕЛЕРІ ЖӘНЕ МҮМКІН БОЛАТЫН ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР (2-КЕСТЕ)

2-кесте.

Сабақтың тақырыбы

Пәндік нәтижелер Мүмкін болатын пәнаралық байланыстар

І тоқсан (45 саsат).
2-сыныптағы өткенді қайталау.
1 0-ден 1000-ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азай-
ту. Сандарды оқу, жазу, топтастыру, салыстыру. 1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуін қайталау Оқушылар 1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуіне байланысты жекелей кездесетін қиындықтарды анықтайды, олардың түзетілуін көрсетеді «Ана тілі»
«Дүниетану»
2 Кестелік қосу және азайту. Қосудың және азайтудың ауызша тәсілі Оқушылар кестелік және ауызша қосу мен
азайтуға қатысты білімдері мен дағдыларындағы қиындықтарды анықтайды, олардың түзетілуін көрсетеді «Әдебиеттік оқу»
«Дене тәрбиесі»
3 Ауызша қосу және азайту тәсілі Оқушылар ауызша қосу мен азайтуда кездесетін қиындықтарды анықтайды, олардың түзетілуін көрсетеді «Әдебиттік оқу»
4 Көбейту және бөлу. Көбейту компоненттері мен
нәтижесінің аталуы. Өрнектерді оқу және жазу Оқушылар өрнектерді оқудағы және жазудағы кездесетін қиындықтарды анықтайды, олардың түзетілуін көрсетеді «Ана тілі»
5 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.
2 және 4-ке дейінгі сандарды кестелік көбейту. Көбейту амалының мәнін ашатын есептер (көбейтіндіні табуға арналған есептер). Көбейтіндіні табуға арналған қарапайым есептерді шығару Оқушылар жекеленген қиындықтарды анықтайды, 2 және 4-ке дейінгі сан- дарды кестелік көбейтуге және оларға сәйкес бөлу жағдайларына, көбейтудің ауыстырымдылық қасиетіне, көбейтіндіні табуға арналған қарапайым есептерді шығару толықтырылады « Дене тәрбиесі »
« Дүниетану »
6 Бөлу амалының мәні (теңдей бөліктерге бөлу, берілгені бойынша бөлу).
Компоненттердің және бөлу нәтижесінің атау- лары. Өрнектерді оқу және жазу.
Бөлу амалының мағынасын ашатын есептер Оқушылар жекеленген қиындықтарды анықтайды, бөліндіден тұратын өрнектер құрады, оқу және жазу, бөлудің мәнін аша- тын есептерді шешу білімі толықтырылады «Ана тілі»
«Дүниетану»
7 Теңдеулерді шешу. Теңдіктер, теңсіздіктер құру Оқушылар жекеленген қиындықтарды анықтайды, өрнектер, теңдеулер, теңдіктер, теңсіздіктер құрады, оқу білімі толықтырылады «Ана тілі»
8 Шамалар Оқушылар жекеленген қиындықтарды анықтайды, шамалар және олардың өлшем бірліктері туралы біліміне қатысты түзетулер жүргізеді «Дүниетану»
9 Геометриялық фигу- ралар. Периметр.
Шаршы мен тіктөртбұрыш периметрін табу Оқушылар жекеленген қиындықтарды анықтайды, геометриялық фигура- ларды танып, олардың элементтерін атап, «Бейнелеу өнері»
«Еңбекке баулу»
тәсілдері (2-сынып бойынша қайталау) маңызды белгілерін ажы- ратады, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу білімі толықтырылады
10 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 2-сыныпта оқылған материалды қорытады. Білім, білік, дағдыларын жүйелеуге мүмкіндік алады «Әдебиеттік оқу»
11 Білімдерін тексеру Оқушылар 2-сынып- та оқылған материалға бақылау жүргізеді —
12 Бекіту. Екітаңбалы сандарды қосудың және азайтудың ауызша тәсілдерін қайталау Оқушылар жекеленген қиындықтарға түзетулер жүргізеді. Үштаңбалы сандар бойынша ұқсас тәсілдерді енгізуге дай- ындалу мақсатында екітаңбалы сандарды қосудың және азайтудың тәсілдерін ауызша қайталайды «Әдебиеттік оқу»
Біртаyбалы сандарды көбейту және оларsа сәйкес бөлу жаs- дайлары. Геометриялыy фигураныy ауданы. Әріпті өрнек. Теyдеу. Yштаyбалы сандарды жазбаша yосу және азайту (46 саsат)
13 Үштаңбалы сандарды разрядтары бойынша қосу және азайту Оқушылар «баған» түрінде қосудың және
азайтудың жазбаша тәсілін (алгоритмін) меңгереді «Ана тілі»
14 Разрядтан бір рет аттап өту арқылы қосудың және азайтудың жазбаша тәсілі Оқушылар разрядтан бір рет аттап өту арқылы
жазбаша қосу және азайту алгоритмін біледі «Ана тілі»
15 Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосудың және азайтудың жазбаша тәсілі Оқушылар разрядтан екі рет аттап өту арқылы
жазбаша қосу және азайту алгоритмін біледі «Ана тілі»
16 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар «баған» түрінде қосудың және
азайтудың жазбаша тәсілін (алгоритмін) қолдануды үйренеді «Дүниетану»
17 735 + 265, 1000 – 735
түріндегі қосудың және азайтудың жаз- баша тәсілі Оқушылар 735 + 265, 1000 – 735 түріндегі жазбаша қосу және азайту алгоритмін біледі «Ана тілі»
18 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 735 + 265, 1000 – 735 түріндегі жазбаша қосу және азайту алгоритмін қолданады «Ана тілі»
19 Бекіту.
Бақылау жұмысы Оқушылар үштаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту және есептер шығару тәсілдеріне бақылау жасайды
20 Өтілген матери- алды пысықтау. Қателермен жұмыс Оқушылар үштаңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсіліндегі жекеленген қиындықтарды анықтайды және түзетулер жүргізеді «Әдебиеттік оқу»
21 Белгісіз көбейткіші, бөлгіші, бөлінгіші бар теңдеулер Оқушылар бөлу және көбейту амалдарының байланысын қорытады. Белгісіз көбейткіші, бөлгіші, бөлінгіші бар теңдеулерді шығарып үйренеді «Ана тілі»
22 Есептер шығару. Көбейтінді мен бөліндіні табуға арналған қарапайым есептер шығару (кері есептер) Оқушылар көбейтінді мен бөліндіні, белгісіз көбейткішті, бөлгішті, бөлінгішті анықтауға арналған қарапайым есептерді шығару кезінде көбейту мен бөлудің бай-
ланысы туралы білімдерін қолдануды үйренеді «Дүниетану»
23 Есептер шығару. Өтілген материалды пысықтау Оқушылар көбейтінді мен бөліндіні анықтауға арналған қарапайым есептерді шығару, кері есептер құру білімдерін қолдануды үйренеді «Дүниетану»
24 Өрнектердегі амалдардың орында- лу тәртібі Оқушылар 4 арифметикалық амал-
дан тұратын өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін біледі «Ана тілі»
25 Құрама есептерді шығару Оқушылар көбейту және бөлу амалдары бар құрама есептерді талдауды, шығаруды және ресімдеуді үйренеді «Дүниетану»
26 1 санына көбейту және бөлу Оқушылар 1 санына көбейту мен бөлудің ерекше жағдайларын біледі «Ана тілі»
27 0 санын көбейту және бөлу. 0 санына бөлуге болмайтындығы Оқушылар 0 санымен көбейту мен бөлудің ерекше жағдайларын біледі «Ана тілі»
28 Берілген саннан бірнеше есе артық немесе кем сандар Оқушылар берілген саннан бірнеше есе көп немесе аз санды табуға арналған жаңа есептер түрін біледі «Дүниетану»
29 Еселіктік салыстыруға арналған есептер. Кері есептер Оқушылар еселіктік салыс- тыруға арналған жаңа есеп- тер түрін біледі.
Оқушылар берілген саннан бірнеше есе көп немесе аз санды табуға, еселіктік салыстыруға арналған есеп- терді шығаруды үйренеді «Дүниетану»
30 5 санына көбейту және бөлу кестесі Оқушылар 5 санына көбейту кестесін және оған сәйкес бөлуді орындайды «Дене тәрбиесі»
31 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар кері есептер шығаруды (еселік салыс- тыру, сандарды бірнеше есе арттыру немесе азайту) үйренеді «Дүниетану»
32 6 санына көбейту және бөлу кестесі Оқушылар 6 санына көбейту кестесін және оған сәйкес бөлуді орындайды «Дене тәрбиесі»
33 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 5 және 6 сандарының көбейту мен бөлу кестесін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
34 Өткенді пысықтау. Құрама кері есептерді шығару Оқушылар 2 амалдан тұратын кері есептерді шығару ережесін біледі «Әдебиеттік оқу»
35 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар көбейту мен бөлуге арналған кері есептерді құрастыруды үйренеді «Дүниетану»
36 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар көбейту мен бөлуге арналған кері есептерді құрастыруды үйренеді «Дүниетану»
37 Үлес Оқушылар үлес ұғымын, оның жасалуын, аталуын біледі «Дүниетану»
38 Санның үлесін және үлесі бойынша санды табу Оқушылар сан бойынша үлесті және үлесі бойынша санды табу ережесін біледі «Дүниетану»
39 7 санына көбейту және бөлу кестесі Оқушылар 7 санына көбейту кестесін және оған сәйкес бөлуді шығарады «Дене тәрбиесі»
40 Есептер шығару. Пысықтау Оқушылар сан бойынша үлесті және үлесі бойын- ша санды табу ережесін қолдануды үйренеді.
Оқушылар 7 санының көбейту мен бөлу кестесін қолдануды үйренеді «Дүниетану»
41 8 және 9 сандарына көбейту және бөлу Оқушылар 8 және 9 санда- рына көбейтуді және оған сәйкес бөлуді шығарады «Дене тәрбиесі»
42 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 8 және 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін қолдануды үйренеді «Музыка»
43 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар көбейту кестесі және оған сәйкес бөлу жағдайларын, өтілген түрге ұқсас есептерді шығаруды үйренеді «Дүниетану»
44 Өтілген материалды бекіту Оқушылар көбейту кестелері білімін және оған сәйкес бөлу жағдайларын, өтілген түрге ұқсас есептерді шығаруды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
45 Бақылау жұмысы Оқушылар кестелік көбейту және сәйкес бөлу жағдайларына, сан бойын- ша үлесті және үлесі бойын- ша санды табуға арналған есептерді шығаруға бақылау жүргізіледі —
ІІ тоyсан (35 саsат).
Геометриялыy фигураныy ауданы. Әріпті өрнек. Теyдеу. Шамалар арасындаsы байланыс.
Шамалардыy бірліктері: yзындыy, аудан
46 Қайталау Оқушылар көбейту кестесі мен оған сәйкес бөлу жағдайларына, үштаңбалы сандарды қосудың жазбаша тәсіліне, өтілген түрге ұқсас есептерді шығаруға рефлек- сия жасайды. Жаңа мате- риалды енгізуге дайындық жасалады «Әдебиеттік оқу»
47 Санды және әріпті өрнектер Оқушылар құрылымы әртүрлі санды өрнектер, оларды оқу және жазу ережелері, амалдардың орындалу тәртібі ту- ралы алған білімдерін қорытындылайды «Ана тілі»
48 Екі әріптен тұратын өрнектің мәні Оқушылар екі әріптен тұратын өрнектердің мәнін табу ережесін біледі «Ана тілі»
«Шет тілі»
49 Пысықтау Оқушылар екі әріптен құралған өрнектердің мәнін табу ережесін қолдануды үйренеді «Шет тілі»
«Ана тілі»
50 Миллиметр Оқушылар жаңа өлшем бірлік – миллиметрді біледі, оның басқа өлшем бірліктермен арақатысын айқындайды
51 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар үлестерге байла- нысты есептерді шығаруды, әріпті өрнектердің мәнін табуды жетілдіреді. Келесі сабақтарда «аудан» ұғымын енгізуге дайындық ретінде фигураларды көзбен көру және беттестіру арқылы олардың көлемін салыстыру- ды үйренеді «Еңбекке бау- лу» «Бейне- леу өнері»
52 Геометриялық фигуралардың ау- даны (S). Ауданның өлшем бірлігі (см2). Палетка Оқушылар «аудан» ұғымын және ауданның өлшем бірлігін – квадрат см. біледі. Палетка арқылы ауданды анықтау ережесін біледі «Еңбекке баулу»
53 Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. Санның квадраты Оқушылар тіктөртбұрыш (шаршы) ауданын табу ережесін (формуласын) біледі «Еңбекке баулу»
54 Аудан өлшем бірліктері (дм2, м2). Тіктөртбұрштың және шаршының ауданын табу Оқушылар шаршы дм, шаршы м өлшем бірліктерін, олардың арақатысын біледі. Ауданның өлшем бірліктері кестесін құрады. «Санның квадраты» ұғымын біледі «Еңбекке баулу»
«Дүниетану»
55 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар тіктөртбұрыш ау- данын табу, ауданның өлшем бірліктерін қолдану, санның үлесін және үлесі бойын-
ша санды табуға арналған есептерді шығаруды жетілдіреді. Оқушылар тіктөртбұрыш (квадрат) ауданын табу, санның ква- дратын есептеу ережесін қолдануды үйренеді «Дүниетану»
56 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар тіктөртбұрыш ауданын тапқан
кезде көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдануды үйренеді «Дене тәрбиесі»
57 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар тіктөртбұрыш пен шаршы ауданын
табу ережесін қолдануды үйренеді. Үлестерге байла- нысты есептерді шығаруды үйренеді. Екі және бір әріптен тұратын өрнектерге байланысты есептерді шығаруды жетілдіреді «Дүниетану»
58 Бағасы, саны, құны Оқушылар есептің жаңаша түрін (баға, сан (мөлшер), құн) біледі «Дүниетану»
59 Есептер шығару Оқушылар өзара байланыс- ты шамалар: баға, мөлшер, құн арасындағы қатысты анықтайды «Дүниетану»
60 Пропорционал шамаларға (теңдей бөліктерге) байланы- сты есептерді шығару. Шамалар: 1 заттың массасы, заттардың мөлшері. Жалпы мас- са. Есептер шығару Оқушылар шамалар: 1 заттың массасы, заттардың мөлшері, жалпы мас-
са арасындағы қатысты анықтайды «Дүниетану»
61 Шамалар: 1 заттың массасы, заттардың мөлшері. Жалпы масса.
Пропорционал шамалардың санды мәнін табуға арналған есептер. Есептер шығару Оқушылар шамалар: 1 заттың массасы, заттардың мөлшері, жалпы масса арасындағы байланыс-
ты анықтауға арналған есептерді шығарған кез- де пропорционал теңдей
бөліктерді табуға арналған есептің жаңаша түрін біледі «Дүниетану»
62 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар пропорциялы тең бөліктерді табуға арналған есептерді шығарып үйренеді «Дүниетану»
63 Шамалар: 1 өнімге (затқа) жұмсалған шығын, заттың мөлшері, жалпы шығын Оқушылар шамалар: 1 өнімге (затқа) жұмсалған шығын, заттың мөлшері, жалпы шығын арасындағы байланысты анықтайды «Дүниетану»
64 Шамалар: 1 өнімнің (заттың) шығыны, заттың мөлшері, жал- пы шығын. Пропор- циялы тең бөліктерді табу. Есептер шығару Оқушылар шамалар: 1 өнімнің (заттың) шығыны, заттардың мөлшері, жалпы шығын арасындағы қатысты табуға арналған есептерді шығаруды үйренеді «Ана тілі»
65 Есептер шығару Оқушылар әртүрлі шамалар арасындағы қатысты табуға арналған есептерге салысты- ру жүргізеді «Ана тілі»
66 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар шамалар арасындағы байланысқа арналған есептерді шығаруды үйренеді «Ана тілі»
«Әдебиеттік оқу»
67 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар шамалар арасындағы қатысты табуға арналған есептерді шығаруды үйренеді. «Әдебиеттік оқу»
68 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар шамалар арасындағы байланыс тура- лы білімдерін қорытады, осы түрдегі есептерді шығару жолдарын жүйелейді «Дүниетану»
69 Өтілген материалды бекіту Оқушылар тіктөртбұрыш ау- данын табу, аудан өлшемдері кестесін қолдану, шамалар арасындағы байланысқа арналған есептерді шығару жолдарына бақылау жасай- ды —
70 Қатемен жұмыс. Көбейту және бөлу кестесін бекіту Бақылау жұмысын орын- дау кезінде оқушыларда кездескен қиындықтарды анықтап, оларды түзетеді «Ана тілі»
71 Көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару Оқушылар көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару әдісін (белгісіз көбейткішті табу арқылы) біледі «Ана тілі»
72 Теңдеу құру арқылы көбейту мен бөлу амалына арналған есептерді шығару Оқушылар көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару әдісін (белгісіз көбейткішті табу арқылы) біледі «Ана тілі»
73 Теңдеу құру арқылы есептер шығару Оқушылар құрылымы әртүрлі теңдеулерді, шамалар арасындағы байланыстарға арналған есептерді шығару, кестелік көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіреді «Дүниетану»
74 Өтілген материалды бекіту Оқушылар өтілген материал- дарды қамтитын есептердің түрлерін шығару жолдарын қорытады «Музыка»
75 Аудан мен периметрді табуға арналған есептерді шығару Оқушылар тіктөртбұрыш- тың (шаршының) ау- даны мен периметрін табуға қатысты есептерді шығаруды үйренеді «Еңбекке булу»
76 Өтілген материалды бекіту Оқушылар есептердің әртүрлерін шығаруды үйренеді, алған білім бақылауға дайындалады «Әдебиеттік оқу»
77 Бақылау жұмысы Оқушылар есептердің түрлерін шығаруға, көбейту кестесіне, теңдеулер шығаруға, тіктөртбұрыш ауданын табуға бақылау жүргізеді —
78 Қатемен жұмыс Оқушылар бақылау жұмысын орын- дау барысындағы
қиындықтарды анықтап, оларды түзетеді «Музыка»
79 Өтілген материалды бекіту Оқушылар 2-тоқсанда оқылған материалдарды қорытады «Еңбекке баулу»
80 Оқылған материалды бекіту Оқушылар 2-тоқсанда зерде- леген білімдерін жетілдіреді «Әдебиеттік оқу»
ІІІ тоyсан (50 саsат).
1000-sа дейінгі сандарды көбейтудіy және бөлудіy ауызша тәсілі. Шамалар бірліктері: yзындыy масса, аудан, көлем (сыйымдылыy)
81 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу.
10х3, 30:3, 100х3,
300:3 түріндегі амал- дарды есептеу Оқушылар 10 мен 100 сан- дарына көбейту және бөлу ережесін біледі «Ана тілі»
82 Пысықтау Оқушылар 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу ережесін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
83 Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу 20 • 4, 4 • 20, 80:4, 80:20
түріндегі көбейту және бөлу амалдары, бөлу мен
көбейту амалдарының ретін (алгоритмін) анықтайды «Ана тілі»
84 1000-ға дейінгі сандарды бөлу және көбейту (кесте-
ге келтірілетін жағдайлар) Кестеге келтірілетін жағдайда нөлмен аяқталатын сандарды бөлу және көбейту амалдарының ретін (алгоритмін) анықтайды «Ана тілі»
85 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар нөлмен аяқталатын сандарды бөлу және көбейту амалдарын қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
86 Есеп шығару Оқушылар бөлу және көбейту амалдарын есеп шығаруда қолдануды үйренеді. Нөлмен аяқталатын сандарды бөлу және көбейту амалдарын құзіреттілікке енгізу «Дүниетану»
87 Пысықтау Оқушылар бөлудің және көбейтудің ауызша тәсілін есеп шығаруда қолданады «Дүниетану»
88 Көбейтудің үлестірімділік қасиеті Оқушылар көбейтудің үлестірімділік қасиетін біледі (қосындыны санға көбейту ережесі) «Ана тілі»
89 Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу Оқушылар тіктөртбұрыш периметрін табудың әртүрлі тәсілдерін біледі (қосындыны санға көбейту ережесі негізінде) «Еңбекке баулу»
90 Өтілген материалды бекіту Оқушылар тіктөртбұрыш периметрін әртүрлі амалдар- мен табуды үйренеді «Еңбекке баулу»
91 Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару Оқушылар көбейтудің үлестірімділік қасиетіне сүйене отырып, есептердің әртүрлі амалдармен қалай шығарылатынын біледі «Ана тілі»
92 Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару Оқушылар көбейтудің үлестірімділік қасиетіне сүйене отырып, есептердің әртүрлі амалдармен шығаруды үйренеді «Дүниетану»
93 Пысықтау Оқушылар есеп шығару амалдарын салыстырып, ең тиімдісін анықтайды
94 36 • 2, 2 • 36, 360 • 2,2 •
360, 36 • 20 түріндегі көбейту Оқушылар көбейтудің үлес- тірімділік қасиеті негізінде 36 • 2, 2 • 36, 360 • 2, 2 • 360,
36 • 20 түріндегі көбейту алгоритмін шығарады «Ана тілі»
95 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар өтілген 36 • 2,
2 • 36, 360 • 2,2 • 360, 36 • 20
түріндегі көбейту амалының алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
96 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар өтілген 36 • 2,
2 • 36, 360 • 2, 2 • 360,
36 • 20 түріндегі көбейту амалы алгоритмін есептер мен теңдеулерді шығаруда қолданады «Дүниетану»
97 Қосындыны санға бөлу Оқушылар қосындыны санға бөлу ережесін біледі «Ана тілі»
98 Есептерді әртүрлі амалдармен шығару Оқушылар есептерді әртүрлі амалдармен шығаруда қосындыны санға бөлу ережесін қолдануды үйренеді «Дүниетану»
99 48:2, 480:2, 480:20
түріндегі бөлу 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу амалының алгоритмін анықтайды «Ана тілі»
100 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу амалы алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
101 70:2, 700:2, 700:20
түріндегі бөлу Оқушылар 70:2, 700:2, 700:20 түріндегі бөлу амалы алгоритмін анықтайды және оны көбейту арқылы тексереді «Ана тілі»
102 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 70:2, 700:2, 700:20 түріндегі бөлу амалы алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
103 58:2, 580:2, 580:20
түріндегі бөлу Оқушылар 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу амалы алгоритмін анықтайды және оны көбейту арқылы тексереді «Ана тілі»
104 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу амалы алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
105 36:12, 88:44 түріндегі екітаңбалы сандарды бөлу Оқушылар 78:26, 88:44 түріндегі екітаңбалы санды екітаңбалы санға бөлу (іріктеу тәсілімен) алгоритмін анықтайды және оны көбейту арқылы тексеруді орындауды үйренеді «Ана тілі»
106 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар екітаңбалы санды екітаңбалы санға бөлу (таңдап алу амалы- мен) алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
107 Кестеден тыс көбейту және бөлу амал- дарына қатысты білімдерін тексеру Оқушылар көбейту және бөлу амалдары бойынша алған білімдеріне бақылау жүргізеді —
108 Көбейтудің терімділік қасиеті Оқушылар көбейтудің терімділік қасиетін біледі «Ана тілі»
109 Есептеулер- де көбейтудің
терімділік қасиетін пайдалану Оқушылар көбейтудің терімділік қасиетін есептеу- лерде қолдануды үйренеді «Ана тілі»
110 Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару (көбейтудің терімділік қасиеті негізінде) Оқушылар есептерді әртүрлі амалдармен шығару үшін көбейтудің терімділік қасиетін пайдалануды үйренеді «Дүниетану»
111 Текше. Санның кубы Оқушылар текшемен танысады, осы фигураны ажыратуды және олардың элементтерін атауды үйренеді «Еңбекке баулу»
112 Текшенің көлемі Оқушылар көлемі бойын- ша заттарды салыстыруды үйренеді «Еңбекке баулу»
113 Көлемнің өлшем бірліктері Оқушылар көлемнің өлшем бірліктерін және текше көлемінің формуласын (оны табу ережесін) біледі «Еңбекке баулу»
114 Көлемнің өлшем бірліктерінің арақатысы.
Сыйымдылық (литр) Оқушылар көлемнің өлшем бірліктерінің арақатысын анықтайды, 10 текше см көлем мен
1 л сыйымдылықтың арақатысын біледі «Дүниетану»
115 Теңдеу шешу Оқушылар құрылымы күрделенген жаттығуларды орындау (сол бөлігі қарапайым түрдегі және
оң бөлігі өрнектен тұратын теңдеуді шешу) алгоритмін салыстырады «Ана тілі»
116 Теңдеу шешу. Есеп мазмұны бойынша теңдеу құру Оқушылар құрылымы күрделенген жаттығуларды орындау алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
117 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар қалдықпен бөлу және оны тексеру алгоритмін біледі «Ана тілі»
118 Бекіту. Қалдықпен бөлу және оны тек- серу Оқушылар қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды және оны тексеруді үйренеді «Дүниетану»
119 Қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығару Оқушылар қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануға мүмкіндік алады «Ана тілі»
120 Өтілген материалды пысықтау Оқушылар оқылған мате- риалдарды құзіреттілікке қосуға мүмкіндік алады «Музыка»
121 Білімдерін тексеру Оқушылар есептерді әртүрлі амалдармен шығаруға, қалдықпен бөлуді орындауға бақылау жүргізеді «Бейнелеу өнері»
122 204 • 2, 408:2
түріндегі көбейтудің және бөлудің ауызша тәсілі 204 • 2, 408:2 түріндегі көбейтудің және бөлудің ауызша тәсілін (алгоритмін) біледі «Ана тілі»
123 Өткен материалды пысықтау Оқушылар 204 • 2, 408:2 түріндегі көбейтудің және бөлудің тәсілін (алгоритмін) қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
көбейту және бөлудің ауызша тәсілі Оқушылар 242 • 2, 484 : 2 түріндегі үштаңбалы санды біртаңбалы санға көбейту және бөлу амалдарының ауызша тәсілін (алгоритмін) меңгереді «Ана тілі»
126 Ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестесі. Ар – аудан өлшем бірлігі Оқушылар ұзындық, көлем өлшем бірліктері арақатысын анықтайды,
ұзындық және аудан өлшем бірліктеріне салыстыру жүргізеді «Еңбекке баулу»,
«Дүниетану»
127 Өткен материалды пысықтау Оқушылар ұзындық және аудан өлшем бірліктерінің кестелерін қолдануды және оларға амалдар қолдануды үйренеді «Дүниетану»
128 Өткен материалды пысықтау Оқушылар көбейтудің және бөлудің ауызша тәсілін қорытады, олардың қасиеттері негізінде есептерді әртүрлі амалдар- мен шығарады «Музыка»
129 Бекіту. Білімді қорыту Оқушылар көбейтудің және бөлудің ауызша тәсілін қорытады, олардың қасиеттері негізінде есептерді әртүрлі амалдар- мен шығарады «Бейнелеу өнері»
130 Білім, білік, дағдыларын тексеру Оқушылар есептеу тәсілдеріне, есептерді әртүрлі амалдармен шығаруға, өлшемдік кестелерімен жұмыс жасауға, көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттеріне бақылау жүргізеді —
4-тоyсан (40 саsат).
Жазбаша көбейту және бөлу. Теyдеу yyру арyылы есептер шыsару
131 Қайталау Оқушылар көбейтудің және бөлудің ауызша тәсіліне, көбейтудің және бөлудің қасиеттеріне, сандардың
0-ден 1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуін қорытындылайды «Әдебиеттік оқу»
«Бейнелеу өнері»
132 43 • 2, 143 • 2 түріндегі көбейтудің жазбаша тәсілі Оқушылар жазбаша көбейту алгоритмін біледі «Ана тілі»
133 86 : 2, 286 : 2
түріндегі бөлудің жазбаша тәсілі Оқушылар жазбаша бөлу алгоритмін біледі. «Ана тілі»
134 Өткен материалды пысықтау Оқушылар жазба-
ша көбейту және бөлу
алгоритмін пайдалануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
135 Құрылымы күрделі теңдеу Оқушылар х + 4 х 2 = 24 түріндегі құрылымы күрделі теңдеуді
шешу жолының ретін (алгоритмін) анықтайды «Ана тілі»
«Шет тілі»
136 Теңдеу құру арқылы есепті шығару Оқушылар есеп шығарғанда құрылымы күрделі теңдеудің қалай құрылатынын анықтайды «Ана тілі»
«Шет тілі»
137 Пысықтау Оқушылар құрылымы күрделі теңдеу шығаруды, есеп шығарғанда осы түрдегі теңдеулерді құруды үйренеді «Дүниетану»
138 Қалдық қалатын жаз- баша бөлу Оқушылар қалдықпен бөлудің алгоритмін анықтайды «Ана тілі»
139 Қалдықпен бөлу. Бекіту Оқушылар қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді ««Әдебиеттік оқу»
140 Разряд арқылы аттап өту бойынша бөлу және көбейту. 23 • 4,
23 • 5, 92 : 4, 115 : 5 Оқушылар разряд арқылы аттап өту бойынша бөлудің және көбейтудің алгоритмін біледі «Ана тілі»
141 Пысықтау Оқушылар разряд арқылы аттап өту бойынша бөлудің және көбейтудің алгоритмін қолдануды үйренеді «Дене тәрбиесі»
142 120 • 3, 360 : 3
түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Оқушылар 120 • 3, 360 : 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін біледі «Ана тілі»
143 Пысықтау Оқушылар 120 • 3, 360 : 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді
144 103 • 3, 309 : 3
түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Оқушылар 103 • 3, 309 : 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін біледі «Ана тілі»
145 Пысықтау Оқушылар 103 • 3, 309 : 3 түріндегі көбейту және бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді «Дене тәрбиесі»
146 103 • 6, 618 : 6
түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Оқушылар 103 • 6, 618 : 6 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін біледі «Ана тілі»
147 Пысықтау Оқушылар 103 • 6, 618 : 6 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
148 165 • 3, 495 : 3
түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Оқушылар 165 • 3, 495 : 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін біледі «Ана тілі»
149 Пысықтау Оқушылар 165 • 3, 495 : 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
түріндегі көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілі Оқушылар көбейту және бөлу алгоритмдерін са- лыстырады, 185 • 4,
740 : 4 түріндегі дербес жағдайларға арналған алгоритмді біледі «Дүниетану»
151 Өткен материалды пысықтау Оқушылар көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдануды үйренеді «Бейнелеу өнері»
152 Бақылау жұмысы Оқушылар екі және үштаңбалы сандар- ды біртаңбалы санға көбейтудің жазбаша
тәсіліне, оған ұқсас түрдегі есептерді шығаруға бақылау жүргізеді —
153 Қозғалыс жылдамдығы Оқушылар «жылдамдық» ұғымын, жылдамдық фор- муласын (жылдамдықты табу ережесін), оның өлшем бірліктерін біледі «Дүниетану»
154 Жылдамдықты табуға берілген есеп- тер Оқушылар жылдамдықты табу формуласын қолдануды, қашықтықты табуды үйренеді «Дүниетану»
«Еңбекке баулу»
155 Жол. Қашықтықты табуға берілген есеп- тер Оқушылар қашықтықты табу формуласын қолдануды, жүрілген жолға кеткен уақытты табуды үйренеді «Дүниетану»
156 Уақытты табуға берілген есептер Оқушылар уақытты табу формуласын қолдануды, жүрілген жолға кеткен уақытты табуды үйренеді «Дүниетану»
157 Есептер шығару Оқушылар жылдамдықты, уақытты, арақашықтықты табуға арналған қарапайым есептерді шығаруды, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін қолдануды үйренеді «Әдебиеттік оқу»
158 Пысықтау Оқушылар әртүрлі есептерді шығаруды жетілдіреді, жазбаша және ауызша көбейту мен бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді «Ана тілі»
159 Қайталау Оқушылар әртүрлі есептерді шығару, жазбаша және ауызша көбейту мен бөлу алгоритмін, өлшемдік жүйені қолдану, периметр, аудан және көлем табу амалдарын жетілдіреді «Ана тілі»
«Еңбекке баулу»
160 Бақылау жұмысы Оқушылар есептеу тәсілдеріне (ауызша және жазбаша), өтілген түрлердегі есептерді шығару, периметр, ау- дан және көлемді табу білімдеріне бақылау жүргізеді
161 Қатемен жұмыс. Қайталау Оқушылар бақылауда болған қиындықтарды анықтап, оларды түзетеді «Ана тілі»
162 Кестелік және кесте- ден тыс көбейту мен бөлу Оқушылар кестелік көбейту дағдыларына бақылау жүргізеді, кестеден тыс көбейту және бөлу амалда- рын қорытады «Дене тәрбиесі»
163 Есептеудің жазбаша тәсілі Оқушылар жазбаша көбейту және бөлу амалда- рын қорытады «Ана тілі»
164 Шамалар Оқушылар шамалар және олардың өлшем бірліктері туралы білімдерін қорытады «Дүниетану»
165 Геометриялық ша- малар Оқушылар периметр, аудан және көлемді табу амалда- рын қорытады «Дүниетану»
166 Теңдеу, теңдік, теңсіздік, өрнектер Оқушылар теңдікті, теңдеу мен теңсіздікті шешу жол- дарын қорытады «Ана тілі»
«Шет тілі»
167 Есептерді шығару Оқушылар әртүрлі есептерді шығару жолдарын қорытады «Әдебиеттік оқу»
168 Қайталау Оқушылар 4-тоқсанда алған білімдері мен қалыптасқан дағдыларын қорытуға, есеп шығаруды жетілдіруге, есептеу тәсілдерін қолдануға, тіктөртбұрышты сызуды жетілдіруге мүмкіндік алады «Дүниетану»
169 Білім және дағды деңгейін бақылау Оқушылар 3-сыныпта өтілген материалдарға бақылау жүргізеді –
170 Қорыту Оқушылар жекеленген қиындықтарды анықтап, оларды түзетеді «Ана тілі»

Оқушылардың кез келген әмбебап оқу іс-әрекетін (ӘОІӘ) қалыптастыру үшін әр оқушы белгілі бір жолды жүріп өтуге тиіс. Ол материалдар 2-сыныпта қаралған болатын, сондықтан бұл жұмыс 3-сыныпта жалғасады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code