География 8  сынып
Сабақ тақырыбы: Географиялық білім көздері

Республикасы.

 

Жалпы мақсат: Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып,  қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету
Сабақтың  мақсаттары Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілентін нәтижесі: Географиялық білім  көздерін біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді және барлық білім көздерін өз қажетіне қолданады.

Географиялық білім көздері

туралы түрлі  мәліметтер алады.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.

Негізгі идеялар: Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.      Үлестірмелі материалдар

2.      Карта

3.      Маркер, плакаттар

Оқыту әдістері:  Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Миға шабуыл,

Ыстық олрындық

Эссе

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «8 сынып географиясы»  тарауына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

 

Кезеңдері ,

Уақыты

Жұмыстың түрлері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру

5  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сәлемдесу

 

 

 

Түгендеу

 

 

 

Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.

Яғни 1,2,3  3-топқа бөлінеді.

 

Барлық оқушыны ортаға шығарып  «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне жылы сөздер айтады.

 

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.

Үй тапсырмасы

6 мин

Миға шабуыл әдісі

Өткен  тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады.

 Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары

1.Географиялық білім не үшін қажет?

2.Неліктен?

3.Географиялық білімдерді алған жағдайда қандай

Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады.
Негізгі бөлім

10 мин

 

Қызығушылығын арттыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін тақырыптқа қатысты   тапсырмалар беріледі, таратылады.

Ол үшін Аквариум әдісін пайдалану

Өткен  тақырыптар төңірегінде топтық жұмыс

Топпен жұмыс:

Әр топқа үш түрлі тапсырма беріледі, берілген тапсырма бойынша есептеуді орындап, постерге масштабтың белгіленуін формуламен көрсетеді және талдайды.

1-топ:

Тапсырма №1. 1:1000 000 масштабымен берілген картада екі қаланың арақашықтығы ұзындығы 3 см. Жер бетіндегі арақашықтығы қанша? Жауабы: 30 км.

2-топ:

Тапсырма №1.Екі елді мекеннің арақашықтығы 300 км. Осы екі елді мекеннің арақашықтығы масштабы 1:7500000 картада неше см болады? 4см

3-топ:

Тапсырма №1. Картадағы екі қала арасын қосатын кесінді 3,5 см. Осы екі қаланың Жер бетіндегі арақашықтығы 175 км. Картаның масштабын табыңдар. (1:5000000)

 

Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді.

 

 

 

Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.

Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.

 

Мағананы ашу

10 мин

 

 

 

 

Жаңа сабақ: Топтық жұмыс «Жигсо»

4 топқа бөлу арқылы «Географиялық білім көздеріне» нелер жататының анықтап, қорғау Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы-ларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды

Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп бағдаршам арқылы бағалап, көрсетеді.

Топ пікірлері тыңдалады.

 

Бекіту

6 мин

Ой толғау

Сабақты бекіту:

1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады?

2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз?

3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың?

Қаншалықты  түсінгенін, түсінбеген жерін, жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)

Не үйрендім? Не қиын болды? Түсінбеген жерім
     

 

 

Оқушылар өз топтары бойынша қорғап шығады.

 

Кері байланыс парағы

2 мин

Стикерлер таратылады.

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Сабақтан алған әсерім?

3.Бүгінгі көңіл-күйім?

Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. Оқушылар  өз ойларын жазып тақтаға іледі.
Бағалау

5 мин

 

Критерилері:

  1. Үй тапсырмасы бойынша;
  2. Мәтінді талдау;
  3. Сұрақтарға жауап беруі;
  4. Сурет салу бойынша

 

 

Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
Үйге тапсырма

1 мин

§ Тапсырманы үйге беремін. Оқушылар түртіп алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2 География 8  сынып

 

Сабақ тақырыбы: Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны

 

Жалпы мақсат: Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып,  қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету
Сабақтың  мақсаттары ҚР физикалық герграфиялық орны туралы түсініктері қалыптасады  , картамен жұмыс істеу арқылы білімдерін дамытады

 

Күтілентін нәтижесі: Оқушылар Қазақстанның  физикалық географиясы  нені оқытатынын түсініп, үйренеді.
Негізгі идеялар: Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар

Карта

Маркер, плакаттар

Оқыту әдістері:  ББҮ кестесі,

Жигсо әдісі, «Аквариум»

Эссе

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «8 сынып географиясы»  тарауына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz        www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

 

Кезеңдері ,

Уақыты

Жұмыстың түрлері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру

3 мин

Сәлемдесу

 

Түгендеу

 

Топқа бөлу. Шарты: топқа бөлу үшін қызыл, жасыл, сары түсті қағаздарды оқушылар өз қалауларынша ұнағандарын алады.

Топтық ереже құру. Ереже құру үшін алдымен оқушылар сабаққа кедергі болатын нәрселерді жазып шығады. Одан кейін соларды болдырмас үшін не істелетіндіктерін айтып, тақтаға жазады.

Оны «Алтын ереже» деп атайды

 

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

 

 

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

 

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

 

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Үй тапсырмасы

4 мин

Миға шабуыл

Үй тапсырмасын қайталау сұрақ-жауап арқылы жүргізу

Сұрақтар қою

1

Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім

20 мин

Ой қозғау

 

Мағананы ашу

ЖИГСО әдісі

Жаңа тақырыпты үсіне отырып мағанасына тоқталу үшін өткен тақырыпқа қатысты тапсырмалар тарату

Жұппен оқу және талқылау

Бөлінген 3 топ бойынша, яғни топтарға жеке-жеке мәтін тартылады.

 

Оқушыларға мәтін таратып беремін. Оны алдымен оқуға, сосын жұппен , топпен талдауға беремін. Болғаннан кейін топ ішінен 1-ші номерлі оқушылар орындарында қалатынын ал қалғандары 2,3-ші орынға барып отыратынын айтамын. Оқушылар мәтінді оқиды, талдайды. Сосын орын ауысып басқа топтан келген оқушылар,а сол топтың қалған оқушысы түсіндіреді. Сосын қалғандары бір-біріне айтады. Түсіндіріп болғаннан кейін орындарына келіп, әрқайсысы біліп келгендерін ортаға салады. Оны топ ішінен тұрып бір-екеуі айтады.

Мұнда оқушының тыңдай білуі, бір-бірін түсіне білуі, пікірлесуі, өздігінен жеткізе білуі, еркін сөйлеуі байқалады.

 

Бекіту

10 мин

Қызығушылығын ояту

Автор орындығы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту үшін мен автор орындығы әдісін пайдаландым. Ортаға орындық қойдым. Оқушылырға Қазақстанның географиялық орнын қалай карта мен тапсырмалар арқылы  не ойлайтынын, не білетіндерін ой толғаныс ретінде жаздырдым. Эссе жазады.

Ортаға шығып оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс парағы

3 мин

Стикерлер таратылады.

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Сабақтан алған әсерім?

3.Бүгінгі көңіл-күйім?

Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. Оқушылар  өз ойларын жазып тақтаға іледі.
Бағалау

5 мин

 

Критерилері:

1.Үй тапсырмасы бойынша

2.Өз-өздерін бағалайды

3.Топ ішіндегі белсенділігі

4.Жалпы баға

Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
Үйге тапсырма

1 мин

. Тапсырманы үйге беремін. Оқушылар түртіп алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 География 8 сынып

 

Сабақ тақырыбы: Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы 
Жалпы мақсат: Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып,  қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету
Сабақтың  мақсаттары Ғаламшардағы уақыт өлшемдерін тапсырмалармен меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топпен жұмыс істеуге
Күтілентін нәтижесі: Оқушылар Қазақстан аумағындағы  уақыт айырмасы туралы өз білімдерін  толықтырады. Оқушылар  Қазақстанның географиялық орны  және шекаралас елдері туралы  оқып  үйренеді
Негізгі идеялар: Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар

Карта

Маркер, плакаттар

Оқыту әдістері:  ББҮ кестесі,

Жигсо әдісі, «Аквариум»

Дебат , «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

 

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «8 сынып географиясы»  тарауына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

 

Кезеңдері ,

Уақыты

Жұмыстың түрлері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру

3 мин

 

 

 

 

 

Сәлемдесу

 

Түгендеу

 

Топқа бөлу.

І топ – Глобус тобы

ІІ топ – Карта

ІІІ топ –Литосфера тобы

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.  Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

 

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Әр оқушы айтқандары бойынша топ құрып орындарына отырады.

Үй тапсырмасы

3 мин

Өткен Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады.

1.Қазақстанны герграфиялық орны қандай?

2 Карта арқылы қалай кескінделген?.

Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын.

Әрбір сұрақтың жауабын алғанда ынталандыру мақсатында мадақтап отырамын.

Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Картамен жұмыс көрсетеді.
Негізгі бөлім

10 мин

 

 

Ой қозғау

Миға шабуыл әдісі бойынша слайт арқылы оқушы ойы тыңдалады.

 

Жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. ОЛүшін тақырыпты  меңгерту үшін ЖИГСО әдісін пайдаланамы тақырыбына байланысты мәтін таратылады.

 

Суреттерді балаларға көрсетемін, оларға  нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.

Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін.

 

Оқушылар өз білетіндерін жазып шығады.

Оқиды.

 

 

 

 

Жұппен, топпен талдайды.

Қорғайды.

Мағананы ашу

10 мин

Ойлан, бірік бөліс әдісі бойынша

Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы  тақырыбына қатысты тапсырмалар беріледі, түсініктерін постерге салып  жауабын постер арқылы көрсетеді

.

Тақырыпқа қатысы постерге өз түсініктерін жазады, түсіндіреді, ресурстар мен материалдар тарату

 

 

 

 

 

Оқушылар  тапсырмалар орындайды жасайды, түсіндіреді,  көзбен көреді.

Бекіту

13  мин

Топпен жұмыс: Оқушылар  әр топп бойынша дебатқа түседі Осы сабақтан не алғандарын ой толғаныс ретінде ойларын ортаға салады. Әр оқушы сабақтан алған әсерін  түсігне отырып ортаға салады. Оны ортаға шығып түсіндіреді
Кері байланыс парағы

2 мин

Стикерлер таратылады.

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Сабақтан алған әсерім?

3.Маған не ұнада не ұнамады?

Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. Оқушылар  өз ойларын жазып тақтаға іледі.
Бағалау

3 мин

 

Критерилері:

1.      Үй тапсырмасы бойынша;

2.      Мәтінді талдау;

3.      Сұрақтарға жауап беруі;

4.      Эссе жазу

 

 

Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
Үйге тапсырма

1 мин

Тапсырманы үйге беремін. Оқушылар түртіп алады.

 

Пәні:        Қазақстанның физикалық географиясы           Сыныбы:   8  сынып

 

Ұзақ  мерзімдік  жоспар

Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1  Географиялық білім көздері

Республикасы.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Географиялық білім көздері

туралы түрлі  мәліметтер алады.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны

ҚР физикалық герграфиялық орны туралы түсініктері қалыптасады  , картамен жұмыс істеу арқылы білімдерін дамытады

 

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

ББҮ кестесі,

Жигсо әдісі, «Аквариум»

Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Қазақстанның  физикалық географиясы  нені оқытатынын түсініп, үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы  . 

Ғаламшардағы уақыт өлшемдерін тапсырмалармен меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топпен жұмыс істеуге

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Қазақстан аумағындағы  уақыт айырмасы туралы өз білімдерін  толықтырады. Оқушылар  Қазақстанның географиялық орны  және шекаралас елдері туралы  оқып  үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 №1 практикалық  жұмыс «Жердегі уақытты анықтау»

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

ББҮ кестесі,

Жигсо әдісі, «Аквариум»

Дебат , «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Бағалау сэндвичі

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

Картамен жұмыс барысында, деңгейлік тапсырмалар арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code