1 География

 

11  сынып

 

Сабақ тақырыбы: Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .

 

Жалпы мақсат: Тақырыптың  себеп-салдарлы  байланыстарын табу, басты мәселені  ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.

Жаңа тақырып  туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу

Сабақтың  мақсаттары Тақырыптардың  мазмұнын түсінеді, түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы  пәнге деген қызығушылығы қалыптасады
Күтілентін нәтижесі: Оқушылар Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтерне  шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады
Негізгі идеялар: Картамен берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.      Үлестірмелі материалдар

2.      АКТ

3.      Маркер, плакаттар

Оқыту әдістері:  «Кім  шапшаң»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік тапсырма  АКТ бойынша «Автор» орындығы

Почта ойыны

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «География»  тарауына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Мозайка» тренингі арқылы  топқа бөлінеді Оқушылардың мұндағы мақсаты  суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 4  топтар  құралды

 

 

I.Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин)     «Кім шапшаң»

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсіру

,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкалар

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, каточкамен жауа беру

 

II.Ой қозғау «Сөзімді аяқта» ойыны

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен  тақырыпты еске  түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау

 

III.Мағынаны ашу: «Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері» (10 мин)   Постермен  жаңа тақырыпты қорғау»

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында  жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін  топпен талқылап отаға  топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

 

 

IV.Топпен жұмыс  «Автор » орындығы Почта ойыны, Эссе жазу

(10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін  тексеру және сұрақтар беру арқылы  жұмыс істеу.Топпен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын  сыныпқа жеткізу

Тақырып бойынша Эссе жазу

 

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы  ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша  сұрақтарға жауап береді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

 

V.Сергіту сәті: «Қара жорға» (1 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау Берілген тапсырманы орындау

 

 

VI.Шығармашылық тапсырма

«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (компьютермен жұмыс, талдау, бағалау)  (7 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен  комьютерде адамның ағзасын салып, ағзадағы мүшелерді реттеп жазып көрсеттеді Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы  компьютерге салып жеткізу

 

 

 

VII.Қорытындылау:  (сұрақ-жауап) (4 мин)

Жаңа сабақ бойынша сұрақтар:

1. Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

1.      Тапсырмаларды орындауда қиындықтар болды ма?

2.      Өздігінен білім алудың әдістері қандай?

3.      Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?

4.      Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

VIII.Рефлексия: Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
IX.Бағалау: Өзін-өзі бағалау (2 мин)
X.Үй тапсырмасы: Оқулық бойынша тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 География 11 сынып
Сабақ тақырыбы: Азияның саяси картасы және аймақтары

 

Жалпы мақсат: Тақырыпты зерттеу арқылы ой өрістерін дамыту
Сабақтың  мақсаттары Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілентін нәтижесі: Оқушылар табиғат құбылыстары туралы мәліметтер қалай  жинақталғаны  жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Негізгі идеялар: Сабаққа  қызығушылығын арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, маркер

АКТ

Интерактивті тақта

Оқыту әдістері: Интерактивті оқыту әдістері

Миға шабуыл

Стикерлі диалог

Жұпты әңгіме

Жигсо әдісі

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «География»  берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Мозайка»  әдісі  бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

 

I.Үй тапсырмасын сұрау      (3 мин)     «Миға шабуыл» әдісі

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру,

Мұғалім берген тапсырманы орындау

 

 

II.Ой қозғау Стикердегі диалог» әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тақтадағы  тапсырмаларда  көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау,і әр топ  берілген тапсырмадағы етістіктті табу керек.   Топтар сағат тілі бағытымен келесі топқа ауысып, ол топтың  берілген тапсырмалар мен жұлдызды аспан туралы тауып оны компьютерге енгізіп,  бір-біріне көрсетіп отырды.. Келесі топқа тағы да ауысып, осыны қайталады. Өз топтарына келіп, басқа топтың ұсыныстарын оқу барысында әңгіме-дебат болды Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

 

 

III Мағананы ашу: «Азияның саяси картасы және аймақтары» тақырыбын   «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаландым  арқылы меңгерту   /10 мин/

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты  бірі-біріне түсіндіреді Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.

 

IV.Топпен жұмыс  (8 мин)  «Жигсо әдісі» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тапсырманы орындау үшін топ ішінде және көрші топпен ақылдаса отырып шешім табуға болады. Бұл әдісті қолданғандағы мақсатым оқушыларға тапсырманы сұрақ күйінде беріп, сұрақтың жауабын өз білімдеріне сүйене отырып  жеке, жұппен, топпен талқылап, келесі топпен ақылдасып, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдап тапсырманы өздігінен орындап  шығу.

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды

Осы көрсетілген тақырып төңірегінде әр топ өз ойларын ортаға салар отып, талдау керек. Өз ойларын ашық түрде  айту  керек

 

 V.Сергіту сәті:  (1 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау Берілген тапсырманы орындау

 

 

 

VI.Шығармашылық тапсырма

«Тақырыпты мен былай түсінеміз (карта мен кітаппен  жұмыс, талдау, бағалау)  (10 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу

 

 

 

VII.Қорытындылау:  (сұрақ-жауап) (3 мин)

5.      Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

6.      Азияның саяси картасы қанда?

7.      Өздігінен білім алудың әдістері қандай?

8.      Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?

9.      Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

VIII.Рефлексия: Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

IX.Бағалау: Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Блоб ағашы, бағалау парақшалары

Стикерлер ,жетондар

X.Үй тапсырмасы: Оқулық бойынша тапсырма

 

 

   

 

Пәні:     Дүниежүзілік аймақтық география                  Сыныбы:   11  сынып

 

Ұзақ  мерзімдік  жоспар

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .

Тақырыптардың  мазмұнын түсінеді, түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы  пәнге деген қызығушылығы қалыптасады

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтерне  шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Азияның саяси картасы және аймақтары

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өткен тақырыптар бойынша Азияның саяси картасы және аймақтары салыстыра отырып менгеріледі, тапсырмаларды  пайдалана отырып практика орындауға  машықтары дамиды.

 

Топты бағалау парағы Кері байланыс Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Табиғат жағдайлары мен ресурстары

Тақырыптың негізгі мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау, тапсырмалардың  мағанасын.қосымша материалдар арқылы  кеңейте қарауға ой салу.

Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Халқы

Оқушылар   тақырып туралы  түснеді, халықжайлы мәліметтер алады, толппен жұмыс істеуде пайдалаланады

Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, сол арқылы халықтың орналасу  зертеуге үйренеді

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code