1 География 10  сынып
Сабақ тақырыбы: Дүние жүзіне жалпы шолу. ТМД елдері.

 

Сабақтың  мақсаттары Тақырып  ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда олардың  түрлерін ажыратуға дағдыландыру
Күтілентін нәтижесі: Оқушылар Дүние жүзіне жалпы шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады
Негізгі идеялар: Тақырыпты  түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар: Карта ,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы
Оқыту әдістері: Кім жылдам                            Миға шабуыл                              Спираль әдісіі                              Стикердегі диалог

 

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «География»  тақырыбына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыға психологиялық ахуал туғызу (2 минут)

Сыныпты топқа бөлу (кескендер арқылы)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлу Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу

 

І.Үй тапсырмасын сұрау (10 минут)

«Миға шабуыл» әдісі

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. карточкаларға берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Мұғалім берген тапсырманы орындау. «Пікірлер ағашы» ойыны бойынша ағаш бұтақтарына стикерге жазып ілу

Үй жұмысын тексеру.

  • Халықаралық туризм жайлы не білесіңдер? Ол қай мемлекеттерде жоғары дамыған?
  • Халықаралық туризмнің салаларының бірі тау шаңғысы туризмі жайлы не білесіңдер?
  • Теңіз жағалауындағы курорттар қай аудандарда жақсы дамыған?
  • Туристік нысандардың бірі болып саналатын қалалар жайлы не білесіңдер?
  • Діни орталықтарға құлшылық ету халықаралақ туризмнің айрықша түрі. Мұндай орталықтар қай жерлерде бар?

 

ІІ. Ой қозғау (5 минут)  Стикерлік диалог

Пікір алмасу

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Ребусты шешу арқылы пікірлер ағашын толтыру (стикермен) Ребусты шешіп, мқхитар туралы не білетіні жайында пікір ағашын толтырады

 

ІІІ. Мағынаны тану (топпен жұмыс) (15 мину «Спираль әдіс»

Пайдалану

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына  тапсырма беріп  топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.

 

Ресурстар

—  ТМД елдерінің құрылу тарихы қысқаша:

  • 1991 жылы 12 желтоқсанда Ашхабад қаласында Орта Азия мемлекеттері мен Қазақстан басшыларының кездесуі болып өтті.
  • 1991 жылы 8 желтоқсанда Беларусь, РСФСР және Украина республикалары Минск қаласында кездесті
  • 1991 жылы 21 желтоқсанда Алматыда 11 мемлекет өкілдері қатысқан кездесуде тең құқықтық жағдайда ТМД құрылғандығы жөнінде шартқа қол қойылды.
  • 1993 жылы ең соңғы болып Грузия қосылды

 

 — ТМД құрамына қандай мемлекеттер мүше?

  • Бұл одақтың құрамында 11 мемлекет бар: Ресей, Қазақстан, Беларусь, Украина, Молдова, Армения, Әзірбайжан, Түрікменстан, Өзбекстан, Қырғызстан және Тәжікстан.
  • Түрікменстан Республикасы Тәуелсіз Мемлекеттер Достатастығының құрамына бақылаушы ретінде енеді.
  • 2009 жылдың 18 тамызынан бастап Грузия ресми түрде ТМД құрамынан шықты.
  • Штаб-пәтері – Минск қаласында (Беларусь)

 

  • Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының құрылу мақсаты:

 

  • Барлық мүше мемлекеттердің ортақ экономикалық кеңістікте тұрақты дамуын қамтамасыз ету
  • Саяси, экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және мәдени қарым – қатынас жасау
  • Адам құқығының сақталуы мен қорғалуын қамтамасыз ету
  • Халықаралақ және әлемдік қауіпсіздікті қамтамасыз ету
  • Мемлекеттер арасындағы қақтығыстар мен келіспеушіліктерді бейбіт жолмен шешу
  • ТМД құрамындағы мемлекеттердің атауы, астанасы, Президенті, Елтаңбасы, Туы слайдтарда көрсетіледі.

 

1)Ресей – Мәскеу

2)Қазақстан – астана

3) Беларусь – минск

4) Украина – Киев

5) Молдова – Кишинев

6)Армения – Ереван

7) Әзірбайжан – Баку

8) Түрікменстан – Ашхабад

9) Өзбекстан – Ташкент

10)Қырғызстан – Бішкек

11) Тәжікстан – Душанбе

Топтық жұмыс

 

Оқушылардың топ бойынша орындайтын тапсырмалар.
1-тапсырма. Картадан табу.
Елдерді экономикалық даму деңгейіне қарай қалай ажыратуға болады
Экономикасы дамыған елдер, Дамушы елдер,
“Үшінші әлем”.
1. Жаңа индустриялық елдерді атаңыздар.
2. Сыртқа мұнай шығаратын елдерді атаңыздар.
3. Даму жағынан артқа қалған елдер.
4. Мешеу елдер.
2-тапсырма. Кескін картаға белгілеу.
Экономикасы дамыған елдер, Дамушы елдер,
“Үшінші әлем”.
3-тапсырма. Елдерді даму ерекшеліктеріне қарай топтастырып саяси картадан көрсету.

ІV. Шығармашылық жұмыс (8 минут) Эссе жазу

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға бүгінгі сабаққа байланысты ойларын ортаға салу мақсатында тақырыпқа қатысты әңгіме жазу тапсырылды Әр топ өз ойларын пікірлерін қағазға жазып оқиды, тақырыпты жинақтайды, түсінгендерін топттайды

 

V.Қорытындылау (Сұрақ-жауап) (3минут)

1.Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

2 .Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсың?

VІ. Рефлекция Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып тақтаға іледі (2минут)
VІІ. Бағалау Өзін-өзі бағалау

Топпен бағалау, житон, бағалау парақшалары

VІІІ.Үй тапсырмасы Оқулық бойынша тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 География 10  сынып
Сабақ тақырыбы: Жер туралы қысқаша мәліметтер

 

Сабақтың  мақсаттары Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тапсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
Күтілентін нәтижесі: Жер туралы тапсырмаларды қолданып  жұмыс істеуге дағдыланады

 

Негізгі идеялар: Тақырыпты  түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы
Оқыту әдістері: Кім шапшаң»  ,

БҮҮ шығару/,

«Миға шабуыл»

Ыстық орындығы

Аквариум әдісі

ü  Топтық жұмыс

ü  Жұптық жұмыс

ü  Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «География»  тақырыбына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

 

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыға психологиялық ахуал туғызу (2 минут)

Сыныпты топқа бөлу (кескендер арқылы)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды мозайка арқылы топқа бөлу Оқушының мұндағы мақсаты топтасу мозайка  арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу

 

І.Үй тапсырмасын сұрау (10 минут)

«Миға шабуыл» әдісі

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы  сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Қосымша постермен жұмыс

Оқушылар берген тапсырманы орындау. «Менің  пікірім былый» ойыны бойынша қағазға ойларын жазып тақтаға іледі

Артында оны постер арқылы түсіндіреді

 

ІІ. Ой қозғау (5 минут)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «Ыстық орындығы » әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып орындыққа отырыады, өз ойын тақырып бойынша айтып түсіндіреді Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайдды , ғарыштық климат  туралы не білетіні жайында орындыққа айтып түсіндіреді, сұрақтар қойылады

 

ІІІ. Мағынаны тану (топпен жұмыс) (15 минут)   Кубиз әдісі

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға  тақырып төңірегінде  тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату. Тақырыпты түсініп мағанасын ашқан соң сұрақ- жауап әдісін пайдалану үшін Кубиз әдісінг пайдаланамыз Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы керек, соңында түсініктерін сұрақ- жауап бойыншга  қортындылайды

 

ІV. Шығармашылық жұмыс (8 минут)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
Үлгерімі жоғары оқушыға тапсырма беру және 3 топқа суретті тапсырма беру Оқушылар суретті тапсырма бойынша сұраққа жауап береді

 

V.Қорытындылау (Сұрақ-жауап) (3минут)

1.Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

2.Жердің маңыздылығы қандай ?

3 .Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсың?

VІ. Рефлекция Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып тақтаға іледі (2минут)
VІІ. Бағалау Тапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Өзін-өзі бағалау

Топпен бағалау, житон, бағалау парақшалары

VІІІ.Үй тапсырмасы Оқулық бойынша тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

Уа-қыт Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
5  мин Кіріспе 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды

2. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөледі

1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді.

 

 

10 мин Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.                                            2.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды, Жердің өлшемдерін дәптерге жазып алуға тапсырма беріледі. 1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

2.Дәптерге Жер туралы қысқаша мәліметтерді жазып алады.

 25

мин

 Негізгі    

 бөлім

 

1.Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып  Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні, қозғалыстары, сағаттық және жылу белдеулері тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды.

2. Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды

3. Картамен жұптық жұмыс: карта бойынша жылу белдеулерінің таралу ерекшелігін талдау тапсырылады.

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.

2.Жеке жұмыс: оқушылар жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды.

Мысалы: Сфероид, Геоид Магниттік полюс, Афелий, Перигелий

Кориолис күші т.б.

 3. Оқушылар жұптасып атлас немесе карта пайдалана отырып, жылу белдеулерінің ерекшеліктерін анықтайды. Поляр шеңбері мен тропик шеңберінің картаға түсірілу себептерін еске түсіреді.

5

 мин

Қорытынды 1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.

1) А деңгей:§1 оқу

2) В деңгей: Қазақстан аумағы қандай жылу белдеуінде орналасқанын карта бойынша анықтау.

3) С деңгей: Өздерің тұрған жердің қандай сағаттық белдеуде орналасқанын және де Астана, Мәскеу, Лондон, Владивосток қалаларымен уақыт айырмашылығын анықтау.

1.Оқушылар  бірін-бірі бағалайды.

2.Оқушылар кері байланыс жасайды

Не ұнады:……………………………………..

Не қиын болды: …………………………..

Тілегім: ……………………………..…………

 

Пәні Дүниежүзілік жалпы шолу география                  Сыныбы:   10  сынып

 

Ұзақ  мерзімдік  жоспар

Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Дүние жүзіне жалпы шолу. ТМД елдері.

Тақырып  ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда олардың  түрлерін ажыратуға дағдыландыру.

 

Сұрақ-жауап болжау, «Жигсо»,рольге бөлу, Венн диаграммасы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар Дүние жүзіне жалпы шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Жер туралы қысқаша мәліметтер

Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тапсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету

Миға шабуыл,

топтастыру

сәйкестендіру ,рөлге бөліну, тізбектеп оқу,ой қозғау.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жер туралы тапсырмаларды қолданып  жұмыс істеуге дағдыланады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Жердің құрлысы

 

Берілген тақырыбын түсіне отырып мағанасы мен орындау жолдарын пайдалану  қалыптастыды, қатесіз  тапсырмалармен  жұмыс жасаудың жолын түсінеді

 

Интервью әдісі, топпен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, венн диаграммасы,

бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар  Жердің құрлысын   түснеді және біледі оны практикада пайдаланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Географиялық карталар және картография «Глонасс,GPS GAILEO»

Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды георафиялық терминдерді дамыту арқылы  сөздік қорларын молайту әдістерін жетілдіреді

 

Тренинг  « Онға дейін санау» Домино ойыны Интервью әдісі,

Жиксо, семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Географиялық карталар және картография «Глонасс,GPS GAILEO технологияларын  белгілерін ажыратып, анықтамаларды  меңгереді .

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code