Мектеп:
Сабақ: 1-2  
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Мен өзімді танимын
Оқу бағдарламасына сілтеме 5.1.2.1 — Жақсы,жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрену
Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

 «Өзін-өзі тану»пәні бойынша өткен сыныптарда алған білімдерін пысықтай отырып,өзін-өзі танудың үздіксіз үдеріс екендігін ұғындыру;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

 өмірдегі ұстанымын,болашағын анықтауына,оқу материалдары арқылы ықпал ете отырып,адамның қайталанбас тұлға екндігі туралы түсініктер

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың мақсаттары оқушылардың адам өмір жолының маңызды құрамдасы ретіндегі өзін-өзі тану туралы түсініктерін кеңейту;

 

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері  Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін
көрсетеді.

өмірдегі ұстанымын, болашағын анықтауына оқу материалы арқылы ықпал ете отырып, адамның қайталанбас тұлға екендігі туралы түсінеді

-әр адамның қайталанбас тұлға екендігін есте тұта отырып, өзін-өзі түсіну, өзін-өзі бағалай біледі

Дескрипторлар —  Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады және өзіндік

қорытынды жасай алады.

—  Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады;

—  Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын

көрсетіп жаза алады.

Құндылықтарды дарыту Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну.

Пәнаралық байланыс Информатика,
АКТ-ны қолдану Интербелсенді тақта
Осыған дейін меңгерілген білім Ауа райы және климаттық өзгерістер
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер
Сабақтың басы

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сәлемдесу. Түгендеу.

Қызығушылықты ояту/Топқа  бөлу

ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН.

Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз,  қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына  көңіл бөліңіз.

Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта  оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз!Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, дескрипторлармен таныстыру.

 

 

Сабақтың ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әңгімелеу
Адам өміріндегі ең басты құндылық туралы түсініктерін кеңейту.Ата-ана,денсаулық,бақыт және т,б құндылықтардың мәні туралы ойлары мен түсініктерін бекіту мақсатында мынадай сұрақтар қойылады.
*Сен үшін басты құндылық не?
*Қандай құндылықтарды ешқандай ақшаға сатып алуға болмайды?
Мәтінмен жұмыс
«Ата өсиеті» әңгімесін кідіріспен айта отырып,сұрақ қою арқылы оқушыларды да әңгімеге қатыстырады.Оқушылардың әңгіме мазмұнынан ұққан түсініктері сұрақтарға берген жауаптарынан көрінеді.
*Нұртас неліктен өз-өзіне риза болмады?
*Қария «өмірді сүю керек» дегенді не үшін айтты?
*Әңгімені қалай жалғсатыруға болады?
.Дәйексөз
«Өзіңді танығың келсе,адамдарға,олардың ісіне қара»
Фридрих Шиллер
.Мұғалім сыйы
Өнегелілік туралы
Б.Момышұлы
Сырын ашсақ,тәрбие ана сүтімен бірге сана-сезімге сіңіп,дағдыға,әдетке айналуы қажет.Үлкенді сыйлау,парыз бен ар-ұятты қасиет тұту,қоғамдық тәртіпті мүлтіксіз сақтау,заңға мойынұсынушылық , адамды бәрінен ардақтау-адам бойында адамгершілік, Отанға,елге,халыққа, үй ішіне,адамға,өмірге, деген сүйіспеншілік сияқты жақсы қасиеттерге тәрбиелейді.Өнегелі тәрбие алған адам Отанға берілгендік,әділдік,тәртіптілік сияқты жауынгерлік қасиеттердің негізін бойына сіңіреді…
Біз «Өлімнен ұят күшті» ,» Жаным-арымның садағасы»деген қағиданы қатаң ұстай отырып,адамгершілік сезімін тәрбиелеуге тиіспіз.
.Шығармашылық жұмыс
«Өмірді танып білгім келеді» тақырыбына әңгіме құрастыру тапсырылады.

.Жаттығу -ойлану
Сынып үш топқа бөлініп,әр топ өз сұрақтары бойынша плакаттағы сұлбалар сызбасына жауаптарын жазады.
1- топ.Өмірде кімдердің көмегін,қамқорлығын сезіндіңдер? Олардың өмір сүруге қандай көмегі бар?
2-топ.Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп білдіңдер?Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттеріңнің септігі тиді?
3-топ.Өмірді сүю неге жетелейді?
Адамға өмірді танып білу не үшін қажет?

Күтілетін жауаптар:
1.Ата-анамның,туыстарымның,достарымның,ұстазымның,
көршімнің,сыныптасымның т.б.
2.Үлкенді сыйлаймын.Қамқорлық жасай аламын. Достарым көп. Көпшілікпен тіл табыса аламын.Жақсы оқуға тырысамын.Әдепті баламын т.б.
3.Өмірді сүю жақсы өмір сүруге,шыдамдылыққа, төзімділікке ,ынтымаққа жетелейді және т.б
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:

1.      Өзімді тани блемін ?

2.      Өзім туралы не айтамын

 

 

Дескрипторлар:

—     Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады

және өзіндік қорытынды жасай алады.

—      Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады;

—      Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу

себептерін айқын көрсетіп жаза алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=yQ3P51gczR4

 

Кері байланыс

3 минут

 

 

Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? сұрақтарына жауап беру арқылы кері байланыс береді.

 
Бағалау

2 минут

Топтар бір-бірінің жеткен жетістіктерін айта отырып бағалайды.  
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

 

 

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

 

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JOSPARIK.KZ Күнтізбелік жоспар, сабақ жоспары, ОМЖ, ҚМЖ. Поурочные планы, план-конспект. ОМЖ, КМЖ.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code