Қысқамерзімді жоспарлау (32 сағат)

 

Қысқарған сөздер: Ұ (ұжымдық жұмыс), Т (топтық жұмыс), Ж (жұптық жұмыс), Ө (өзіндік жұмыс).

 

№1 ҰОҚ. Ермексаз әлемі Мектеп / МҰ:
Күні: Педагогтің аты-жөні:
Мектепалды даярлық сыныбы / топ: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары 0.1.1.1. Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде жасау.

0.2.1.1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

Күтілетін нәтижелер Барлық тәрбиеленушілер:

• мүсіндеуге арналған материалдар мен құралдарды атап көрсете алады;

• материалдармен және құралдармен жұмыс істеу тәсілдерін түсіндіріп, іс жүзінде қолдана алады;

• мүсіндеудің түрлерін атап бере алады.

Көпшілік тәрбиеленушілер:

• ауызша нұсқау бойынша жұмыс істей алады;

• шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды орындай алады; • ермексазды үнемдеп пайдалана алады.

Кейбір тәрбиеленушілер:

• мүсіндеудің негізгі тәсілдері мен орындау технологияларын атап береді;

• тапсырма тақырыбына қатысты қосымша ақпаратты есте сақтайды; • қарапайым геометриялық фигуралар негізінде заттар жасай алады.

Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:

• өзінің және өзгелердің жұмысын талқылап, баға беру; • пікір алмасу;

• қорытынды сұрақтарға жауап беру және өзінің ҰОҚ-дегі жетістіктерін бағалау.

Көптілділік: ермексаз – пластилин – plasticine.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Жұмыс орны, ермексаз, ермексаз кескіш, майлық, қауіпсіздік техникасы, мұқияттылық, үнемшілдік, ою-өрнек.

ҰОҚ-де диалог/хат жазу үшін қолданылатын тіл:

Талқыланатын сұрақтар:

– Сендер мүсіндеудің қандай түрлерін білесіңдер? – Жұмыс істеу үшін қандай құралдар қажет?

– Ою-өрнек дегеніміз не?

Өткен ҰОҚ-нен алған білім, білік Ермексазбен жұмыс істеу дағдысы
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

 

 

12

 

I. Жұмыс істеуге жағымды көңіл күй қалыптастыру

 

0 – 1минут

(Ұ) Педагог жұмыс істеуге қолайлы жағдай қалыптастырады. Балалармен бірге «Ермексаз әлеміне» саяхаттайтын ертегі кейіпкері – мүсінші Ермекпен танысуды ұсынады.

 

(Ө) Ойын түріндегі жаттығу: балалар өздерін қызықтыратын дүниелер жайлы әңгімелейді, «Ермексаз әлеміне» саяхатқа аттанып, онымен жақынырақ танысуға қызығушылық танытады.

Музыкалық сүйемелдеу.
II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау. 2 – 5 минут (Ұ) Тақпақ тыңдау.

«Ермексаз әлемі» – тәрбиеленушілер кішкентай мүсінші атанып, өз туындыларын жасауға талпыныс білдіреді.

 

(Ұ, Ө, Т) «Миға шабуыл»: мүсінші Ермек балалардың саяхатқа дайындығын анықтау үшін тапсырма береді.

 

(Ө) Зерттеушілік қызмет: «Ермексазбен достас» ойын жаттығуы.

 

(Т, Ө) Әліппе-альбомда орындалатын жұмыс: мүсіндеуде пайдаланылатын құралдарды атап көрсету және олардың қандай мақсаттарда пайдаланылатынын түсіндіру; иллюстрацияларды қарап, мүсіндеудің түрлері туралы айтып беру.

 

(Ұ) Тәрбиеленушілер ҰОҚ-нің не туралы болатынын түсінеді. Зерттеудің тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе-альбом.

ҰОҚ-нің ортасы III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс 6 – 25 минут (Ұ,Т) Мүсінші Ермек балаларды бұйымның бастапқы пішіні – шармен танысуға шақырады.

 

(Т) Әліппе-альбоммен жұмыс. «Шарлар мен жіптердің сиқырлы өзгерісі»: шар неге айнала алады?

 

(Т, Ө) Ой-қорытынды: шарды түрлі заттарға айналдыруға болады; одан жіп (жгутик) жасауға болады, жіптен түрлі ою-өрнектер құрастырамыз.

 

(Ұ) Талқылау:

Ою-өрнек дегеніміз не?

Тәрбиеленушілер қазақ халқының ою-өрнектері туралы білімдерін бекітеді. Оюлардың түрлерімен танысады.

 

(Ұ) Әліппе-альбоммен жұмыс істеу. Үлгісін көрсету.

Тәрбиеленушілер әліппе-альбомдағы сілтемені негізге ала отырып, мүсіндеудің түрлерін және қандай тәсіл қолданылғанын атап көрсетеді.

 

 

 

Әліппе-альбом.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақтың

ою-өрнектері.

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе-альбом.

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№2 ҰОҚ. Кірпілер жанұясы күні бойы жеміс-жидек жинайды (кірпінің жанұясы) Мектеп / МҰ:
Күні: Педагогтің аты-жөні:
Мектепалды даярлық сыныбы / топ: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары 0.1.2.1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік композициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен).

0.2.1.2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

 

14

 

Күтілетін нәтижелер Барлық тәрбиеленушілер:

• бұйымның сапасы мен әрлеуіне қойылатын талап алады;

• мүсіндеудің негізгі тәсілдерін, орындау технологи • қауіпсіздік теникасы талаптарын сақтайды.

 

 

т

 

я

 

 

 

л

 

 

 

е

 

 

 

 

t

 

 

я

 

 

 

 

 

 

 

л

 

 

арды атап бере

 

сын атап көрсетеді;

Көпшілік тәрбиеленушілер:

• мүсіндеудің тегістеу, созу сынды тәсілдерін пайда • жекелеген элементтерден композиция құрастыра а

 

 

ана алады; лады.

Кейбір тәрбиеленушілер:

• сюжеттік композиция жасағанда қиялын мейлінш • түстерді үйлестіре пайдалана алады.

 

 

пайдалана алады;

Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:

• ҰОҚ-де алған ақпаратты пайдалана отырып, толық жауап бере алу.

Көптілділік: кірпі – ёж – hedgehog; кескіш – стек – s

 

әрі тыңғылықты

 

ick.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

ермексаз, кескіш, майлық, техника қауіпсіздігі, мұқи созу.

 

ттылық, тегістеу,

ҰОҚ-де диалог/хат жазу үшін қолданылатын тіл: Талқыланатын сұрақтар:

– Мүсіндеудің қандай тәсілдерін пайдаланамыз? – Затты жасау үшін қандай пішіндер қажет?

– Ермексаздан шарды қалай жасаймыз?

– Құралдармен жұмыс істеудің қандай ережелерін бі

 

 

 

 

 

 

еміз?

Өткен ҰОҚ-нен алған білім, білік Мүсіндеудің дәстүрлі тәсілдері.  
Жоспар  
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
I. Жұмыс істеуге жағымды көңіл күй қалыптастыру

 

0 – 1 минут

 

II. Өмірлік тәжірибені белсендіру. Мақсатты тұжырымдау. 2 – 5 минут

(Ұ) Педагог ҰОҚ жұмыс істеуге қолайлы көңіл күй қалыптастырады.

 

 

 

 

(Ұ, Т) Талқылау: Сендер жануарлар туралы қандай бағдарламаларды білесіңдер? Балалар өздерін қызықтыратын дүниелер, жануарлар туралы «Жануарлар әлемінде»-Жоспары» сынды т.б. бағдарламаларды атайды.

 

(Ұ, Т, Ө) Қорытынды: Біз жануарларды жақсы көреміз. Өйткені олардың жер бетіндегі тіршілік үшін маңызы зор.

 

(Ұ) «Ғажайып қапшық» ойыны.

Мүсінші Ермек балаларға қаптың ішіндегіні табуды ұсынады.

Балалар қапшықты зерттеп шығып, қорытынды жасайды.

Музыкалық сүйемелдеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қапшық, ойыншық кірпі.

 

 

15

 

  (Ұ) Ермектің атынан айтылатын сөз. Кірпі туралы жұмбақ.

Санай алмай шаршадым, Найзасы бар қанша мың. Батыр емес бірақ та, Қашып жүрер жырақта.

Балалар жұмбақтың шешуін табады, өз жауаптарын түсіндіреді.

 

(Ұ) «Кірпілер туралы қызықты деректер» атты фильмнен үзінді көрсету және талқылау:

– Кірпілер қайда тұрады екен?

– Кірпі үй жануары ма, әлде жабайы жануар ма? – Кірпіге тікендері не үшін қажет?

Ермек кірпілер жанұясын жасау туралы ұсыныс жасайды.

(Ұ) Тәрбиеленушілер ҰОҚ-де не туралы айтылатынын болжап, зерттеудің тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта.

ҰОҚ-нің ортасы III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс 6 – 25 минут (Ұ) Ойыншықты зерттеу кірпі. – Кірпі қандай бөліктерден тұрады? – Кірпінің басында не бар?

– Кірпі арқасына не салып жүреді?

– Жұмыс барысында қандай материалдарды пайдаланамыз?

 

(Ұ) Әліппе-альбоммен жұмыс. Үлгіні көрсету.

Балалар үлгіні қарап шығып, мүсіннің түрі мен жұмыс істеу тәсілін анықтайды.

 

(Ұ) Мүсіндеу алгоритмін түсіндіру және көрсету. 1. Алдымен ермексазды домалақтап алып, денесін мүсіндейміз.

2. Домалақтаған ермексазды кескішпен екіге бөлеміз. 3. Содан соң саусақтарымызбен созып, тұмсығын жасаймыз.

4. Моншақтан көздерін жасаймыз. Саусақтарға арналған «Кірпі» ойыны.

«Болады болмайды» ойыны: ойын барысында балалар ермексазбен жұмыс істеу тәртібін пысықтайды. 1. Ермексазды пайдаланғанда мұқият болу, үстелді, киімді бүлдірмеу, арнайы тақтайша үстінде мүсіндеу, ермексазды ауызға салмау.

2. Пластмасса кескішпен жұмыс істегенде абай бол. Құралды ұстап тұрып қолыңды ары-бері сермеуге болмайды – бұл біреуді жарақаттауы мүмкін.

3. Ермексазбен (сазбалшықпен) жұмыс істегеннен кейін жұмыс орнын реттеу; тақтайшаны ермексаздан (сазбалшық) тазартып, үстелді дымқыл шүберекпен сүрту.

4. Жұмысты аяқтағаннан кейін қолды қағаз майлықпен мұқият сүртіп, содан соң жылы сумен сабындап жуу қажет. Артынша сүлгімен немесе майлықпен құрғатып сүртеміз.

Ойыншық кірпі.

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе- альбом.

 

 

 

 

 

Музыкалық сүйемелдеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі түсті ермексаз, алдын ала дайындалған қатырғықағаз, кескіш, тақтайша, қағаз майлық,

тіс шұқығыштар, шемішке.

16

 

 

МҮСІНДЕУ. Ұзақмерзімді жоспарлау Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (32 сағат)

 

 

Тақырып

 

Бөлім

 

Бөлімшелер

 

Оқу мақсаттары

 

ҰОҚ-нің тақырыбы

Сағат саны
Мен кім-мін және

қандаймын?

I. Мүсіндеу бағыты

 

 

 

 

 

 

 

II. Еңбек гигиенасы талаптарын және құрал-дармен жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ере-желерін сақтау

1.1. Заттық мүсіндеу.

 

2.1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0.1.1.1. Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу.

0.2.1.1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану.

1-ҰОҚ Ермексаз әлемі 1
1.2. Сюжеттік мүсіндеу.

 

2.1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0.1.2.1. Басқа балалармен топтасып немесе жекелей біртекті заттардан образдар мен сюжеттік компо-зициялар жасау (мысалы, ертегі, әңгіме, балаларға арналған халық әндері, санамақ, мазақтамалар, аңыздар желісімен).

0.2.1.2. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау.

2-ҰОҚ. Кірпілер жанұясы

күні бойы жеміс-жидек жинайды (кірпінің жанұясы)

1
1.3. Сәндік мүсіндеу.

2.1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу.

0.1.3.1. Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштер-ді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау.

0.2.1.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.

3-ҰОҚ. Сазбалшықтан мүсінделіп, бояулар-мен сәнделген ғажап ойыншықтар әлемі (Филимонов ойыншықтарының үлгісі бойынша) 1
1.1. Заттық мүсіндеу.

 

2.1. Мүсіндеуге арналған материалдармен және құ-ралдармен жұмыс істеу.

0.1.1.2. Дененің қарапайым пропорцияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы адамның не-месе жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу, фигураны тік немесе көлденең орналастыру, фи-гура бөліктерін өзара қосып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру. 4-ҰОҚ. Түйе

(қазақтың «Түйе су ішкенде неге артына бұрылып қарайды?» ертегісінің желісімен)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code