2017-2018 оқу жылы 5, 7 сыныпқа арналған

Жаңартылған бағдарлама

«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

7 сынып

 

1 тоқсан

апта

Сабақтың тақырыбы с/с Оқу мақсаттары Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Барлығын қоса алғанда бағалау Негізгі дерек көздер
Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы
1 Ақпараттың өлшем бірліктері 1 7.2.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту

7.2.1.2- ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру

Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, « Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады

 

Мадақтау арқылы,

2 жұлдыз, 1 тілек, 3 шапалақ

Ғаламтор жүйесі (google.kz)
2-3 Компьютерлік жады 2 7.1.1.1- компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш-жады) сипаттау Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) Процессор мен қатты диск құрылғыларын біледі;

Процессор мен қатты дискінің қызметін анықтап, талдай алады

 

3 шапалақ, кері байланыс Қосымша дерек көздері, интернет беттері
4-6 Файлдардың көлемі 2 7.1.2.3 -бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру

 

Ой тастау»,  «Мағынаны тану»,  «Топтастыру»,  «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» )Қарлы кесек

Сиқырлы шеңбер

Орындаушы» ұғымы мен орындаушыға команда беру нысандарын түсінеді Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау Оқулық, электрондық оқулық
  Файлдардың көлемі 1 7.1.2.2 -әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау»,  «Ортадағы қаламсап»,  ) Компьютердің, ғаламтордың бала денсаулығына тигізетін әсерлерін зерттейді, айтып жеткізеді Қол макеттері, бағалау парағы Оқулық, электрондық оқулық, қосымша есептер
Желілер және қауіпсіздік        
7-8 Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі 2 7.1.3.1- компьютерлік желілерді топтастыру Миға шабуыл

Болжау

Стикерлік диалг

Сэнквейн» әдісі  Бес жолды өлең

Таңдалған жобаның тақырыбын анықтайды

Жобаны іске асыру үшін қажетті ақпаратты таба алады және іріктейді

 

Топ басшысының бағалауы Оқулық, электрондық оқулық

 

Comments

  1. Аида

    Сәлеметсізбе? КМЖ ОМЖ екеуі 3000 мын ба? Алде Жеке жекеме? Киви мен толесем квитанция жоққой онда

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code