Қысқа мерзімді жоспар

 

·   САБАҚ: Орындау үдерісі және топтарда бағалау

 

Мектеп:
Күні: Мұғалімнің Т.А.Ә.:
СЫНЫП: 7 сынып Қатысатындар саны: Сабақта жоқ:
Бұл сабақ қатыстыратын танымдық мақсат(тар) 7.2.5.5 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну
Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады:
гимнасатика сабағының қауіпсіздік ережесін ұғындыру.

 

Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады:
Басқа оқушыларды байқау және оларға сындарлы пікір айту.

 

 
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады:
Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару.

 

 

 
Жетістік критерийлері топтарда  жұмыс істей алады

 

 

 
Тілдік мақсат өздерінің когнитивтік және физикалық білімдерін, гимнастика контексінде түсініктері мен дағдыларын көрсете және талқылай алады.  
·      Негізгі сөздер мен тіркестер:

·      гимнастикалық маттар, орындықтар

·      қозғалыстар үйлесімі

 

 
Диалог/жазу үшін сынып ішіндегі пайдалы тіл:
Талқылау үшін сұрақтар

Сендерге гимнастикада қозғалыстар реттілігін не үшін жоспарлау керектігін айта аласыңдар ма?

 
 
 
Алдыңғы білімдер Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау.

 

Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Құралдар
басы

 

Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру .

Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып  жүру.

3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру ,аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

 

 

 

Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң. Бастау-тоқтау дабылы ретінде барабан.

 

 
Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(С, Т) Сыныпты бірнеше топтарға бөлу, топ көшбасшысын анықтау және еденде гимнастикалық элементтер құрастыру бойынша тапсырма беру (мысалы, аударылып түсу, бұрылу, домалау, тік тұру, тепе-теңдік және т.б.).

(Ж, Ф) Музыкалық сүйемелдеумен құрастырылған гимнастикалық жаттығуларды көрсету. Өзара бағалау және топтарды талдау үшін сандық бейне құрылғыларды пайдалану.

Тепетеңдікті сақтап одан  қолға тұру(көмекпенен), алға домалау, жауырынға тұру, артқа жартылыай шатқа отыру, тұрып көрірше жасау; көпіршеден  оң,а не солға  аударылып тұрып жаттығуды аяқтау.

 Мұғалімге ысқырық.

 

 

Конустар. Бағалау криерийлері үшін Негізгі қимыл қабілеттері ресурсын қараңыз (2-кітап, қашықтыққа секіру, 21-24 бб):

 

 

 

Соңы ·       Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, жату және тізенің жерде жатуы үшін бұрылу. Оқушыларды қолы жерге созуды, тізелерді ақырын бір жақтан екінші жаққа бұруды және салмақты ақырын жерге түсіруді сұраңыз. Кең созылған қол берік ұстайтынын түсіндіру. Оқушыларды екінші жаққа ақырын бұрылып, тізіге отыруды сұраңыз. Қолды дененің бір жағынан екінші жағына қарай бұрап, омыртқаны ақрын созу. Иықты үш рет алға және үш рет артқа айналдыру жәе бұл кезде жақсылап тыныс алу. Көзді жұму және бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану. Қимылдар алаңынан кеткенде бұл жағымды сезімді сақтауды сұраңыз. Спорт алаңы.

 

Қосымша ақпарат
Түрленімкөбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай жоспарлайсыз? Бағалауоқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
АКТ байланыстары
Мәндік байланыстары

·       Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.

·       Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз.

·       Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту немесе жеңілдету.

·       Ең жақсы өрнектерді таңдап, сөз қорын тереңдету үшін барлық оқушылармен бөлісу.

·       Байқау, тыңдау, сұрақ қою.

·       Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?

·       Оқушылар иірілу мен бұрылу арасындағы айырмашылықты біле ме?

·       Оқушылар алаң мен динамикадағы өзгерістер қалай көрінеді және қалай сезілетінін біле ме?

·       Топтық композиция мен талқылау сапасы.

·       Ғылыммен байланыс – денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

·       Математикамен байланыс: айналу осьтері, кеңістік, бағыт және бұрыштар.

·       Басқалармен жұмыс істеу, пікірлерді құрметтеу.

·       Бірігіп оқу, зерттеу және коммуникация НЗМ құндылықтарын көрсетеді

Сын-пікір

Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар  жүзеге асатындай болды ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Оқу ортасы қандай болды?

Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?

 
 
Қорытынды бағалау

 

 

Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Сынып пен жеке тұлғалар туралы келесі сабақ туралы хабар беретін не білдім?

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code