Қаз тілі мен әдебиеті   7  сынып

 

Тақырыбы с/с Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
  1-       Бөлім «Өзім туралы»

Менің ана тілім-қазақ тілі

         
1

2

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу-үлкен өнер

Көп тіл білгім келеді

2 Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді  ажырата алады.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3

4

Талаптыға нұр жауар 2 Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде ғылыми жоба туралы ақпарат береді,

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5

6

«Қазақ тілі» өлеңі 2 Оқушы­ның­ төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде ақын туралы ақпарат береді, жаңа

сөздер­ді­ сөйлем ішінде қолдана алады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7

8

Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз 2 Қазақша сипаттау мәтіндері арқылы мемлекеттік тіл

жайлы ақпараттық ұғымын кеңейту. Лексикалық тақырып аясында екпінді меңгертеді

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9

 

 

10

Бүгіннен бастаймын… 2 Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырып туралы ақпарат беру Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11

12

Тіл табысу-өнер 2 Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі Нәтиже бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
13

14

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз 2 Оқушы­ның­ төм нгі ж тістігі (ОТЖ): қазақ­ша­ сөйлем құрайды, сұрақтарға жауап береді, Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
15 Диктант 1        

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code