Әдебиеттік оқу пәнінен орта мерзімді жоспар

С.Рахметова, Т.Әбдікәрім, Р.Базарбекова

«Атамұра» баспасы, 2016 жыл

(барлығы 136 сағат)

 

Сабақтың тақырыптары Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар Сағат саны Мерзімі
І тоқсан

Кәусар бұлақ

1 1 Қасым Аманжолов. Туған жер Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
2 2 Мұқағали Мақатаев. Сүйемін, өскен Отаным Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
3 3 Кеңес Оразбекұлы. Елтаңба мен Ту туралы жыр Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
4 4 Қайрат Жұмағалиев. Туған өлкем Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
5 5 Қали Сапарбаев. Туған жердің ыстығы – ай Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
6 6 Халық ауыз әдебиеті үлгілері

Шешендік сөздер: Төле бидің төрелігі. Халықыңа адал бол

Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
7 7 Малайсары мен Сырым батыр Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
8 8 Қазыбек бидің шешендігі Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
9 9 Шешендік нақыл сөздер: Қайтып кірер есікті қатты жаппа. Қонақжайлық белгісі Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. «Кім жылдам?», екі жақты күнделік, менің ойымша….. Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  

 

 

Математика пәнінен орта мерзімді жоспар (барлығы 170 сағат)

Автролары:  Т.Қ Оспанов, Ш.Х Құрманалина, Б.М Қосанов, Ж.Т Қайыңбаев, Қ.Ә Ерешева, М.В Маркина

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар Сағат саны Мерзімі
        І тоқсан – 45 сағат. Қайталау – 10 сағат
1 1 Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, математика оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
2 2 Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Логикалық есептер, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
3 3 Шамалар және оларды өлшеу Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,математикалық жұмбақтар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
4 4 Арифметикалық амалдар Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, математика оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
5 5 Қосу мен азайтуға берілген есептер және оларға кері есептер Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
6 6 Көбейту мен бөлуге берілген есептер және оларға кері есептер Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,есеп шығару тәсілдерін үйренеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, әдебиеттік оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
7 7 Арифметикалық амалдардың алгоритмдері Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, математика оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
8 8 Санды теңдіктер және теңсіздіктер. Өрнектер және теңдеулер Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Логикалық есептер, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
9 9 Геометриялық фигуралар және олардың аудандары мен периметрлері Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,математикалық жұмбақтар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
10 10 №1 бақылау жұмысы              
11 11 Миллион көлеміндегі сандар және арифметикалық амалдар – 120 сағат

Көп таңбалы сандар және амалдар Разрядтық сандар және кластар құру. Есептерді салыстыру

Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, математика оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
12 12 Разрядтар мен кластар кестесі. Есептерді салыстыру Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Логикалық есептер, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
13 13 Есептерді, сандарды салыстыру Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,математикалық жұмбақтар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  

 

 

Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспар

Авторлары: Қ. Жүнісқызы, Ә. Бірмағамбетоа, Н.Нұғыманов, Н. Жапанбаева.

(барлығы 68 сағат)

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар Сағат саны Мерзімі
І тоқсан – 18 сағат

Табиғат

1 1 Табиғатты зерттеу әдістері. Бақылау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,дүниетанымдық жұмбақтар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
2 2 Физикалық карта. Масштаб Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, дүниетану оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
3 3 Құрлық беті. Жазықтар Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
4 4 Қазақстан таулары Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,есеп шығару тәсілдерін үйренеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, дүниетану оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
5 5 Адам әркетінен жер бетінің өзгеруі Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,дүниетанымдық жұмбақтар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
6 6 Қазақстанның жер бедері, оның физикалық картада бейнеленуі Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, дүниетану оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
7 7 Пайдалы қазбалар. Қара металл кендері. Түсті металл кендері. ӨҚН Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,дүниетанымдық жұмбақтар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
8 8 Жаңғыш пайдалы қазбалар Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, дүниетану оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  

 

Қазақ тілі (барлығы 136 сағат)

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар Сағат саны Мерзімі
І тоқсан – 36 сағат

Тіл және сөйлеу – 2 сағат

1 1 Тіл және сөйлеу 1-5 жаттығу Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
2 2 Тіл және сөйлеу 6-10 жаттығу. Сөздік диктант Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
3 3 Сөйлеу мәдениеті – 2 сағат

Дыбыс және әріп жаттығу 1-8

Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
4 4 Дыбыс және әріп жаттығу 1-10 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, қазақ тілі  оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
5 5 Буын үндестігі 11-16 жаттығу Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
6 6 Буын үндестігі 17-22 жаттығу Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,топтастыру Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
7 7 Дыбыс үндестігі 23-29 жаттығу Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
8 8 Дыбыс үндестігі 30-36 жаттығу Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, қазақ тілі  оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
9 9 Бақылау диктанты Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
10 10 Өзіңді-өзің тексер 1-6 жаттығу Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,топтастыру Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  

 

 

 

Еңбекке баулу пәнінен орта мерзімді жоспар

Авторлары: Б.Қалназаров,И.Рахметова, А.Сманова

(барлығы 68 сағат)

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар Сағат саны Мерзімі
І тоқсан – 18 сағат

Техникалық еңбек – 42 сағат

Қағаз және қатырма қағазбен жұмыс (12 сағат)

1 1 Ұйымдастыру жұмыстары. Оқушының және жұмыс орындарының гигиенасы, қауіпсіздік ережесі, өзіне – өзі қызмет көрсету туралы түсініктер Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
2 2 Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік. Қағаздан бұйым жасау технологиясы: материалды жинақтау, сұлбаны сызу Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
3 3 Қағаздан батпырауық жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
4 4 Қатырма қағаздан қорап жасау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
5 5 Қатырма қағаздан жақтау (рама) жасау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
6 6 Құстарға жем салатын қорап жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
7 7 Қалам салғыш жасау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code