ТІЛ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ БІЛІМ САЛАСЫ

Қазақ тілі 

3 сынып

ТҮСІНІК ХАТ

      Қазақ тілі – бастауыш сынып оқушыларын алғашқы тілдік білім негіздерімен қаруландыратын, тіл арқылы қарым-қатынас жасау қызметінің барлық түрін меңгертетін және олардың ақыл-ойын дамытатын пән.

      Пәнді оқыту мақсаты тіл туралы оқушыларда тұтас ғылыми ұғым қалыптастыру, тіл ғылымы туралы негізгі ережелерді меңгерту; ауызша және жазбаша сөйлеудің коммуникативтік білігі мен дағдысын игерген тілдік тұлға қалыптастыру. Алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгерту, сауатты жазу, оқу дағдылары жетілдіру, интеллектісі мен шығармашылық қабілеттерін, қатысымдық құзыреттілігін дамыту, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау; ауызша және жазбаша сөйлеу біліші мен дағдысын игерген тілдік тұлға қалыптастыру.

      Пәнді оқу міндеттері:

  • оқушылардың өз ана тілі – қазақ тіліне деген қызығушылығын ояту, тілдің құдіретін және оның эстетикалық құндылығын сезіндіру арқылы қазақтың ұлттық мәдениетінің бір бөлігі ретінде өз тілін құрметтеу және мақтаныш ету сезімдерін қалыптастыру;
  • тілдік ұғымдар арқылы оқушыларды өзін тілді иеленуші тілдік тұлға ретінде сезінуге тәрбиелеу;
  • ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру;
  • тілдік материалдар негізінде қажетті тілдік білім, білік, дағдыларды (өз ана тілінде дұрыс, түсініп, мәнерлеп оқу және сауатты, көркем жазу) қалыптастыру және дамыту;
  • алғашқы тілдік құбылыстарды танымдық нысан ретінде меңгерту, оларды талдау, салыстыру, топтау және ажырату дағдыларын қалыптастыру;
  • оқушының өзіндік іс-әрекеті арқылы оның белсенді, креативтік, сыни ойлауын жетілдіру.

Қазақ тілі пәні 3 сыныпта аптасына 4 сағаттан оқытылып, жылдық жүктемесі 136 (116+20) сағатты құрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілінен орта мерзімді жоспар

3-сынып

Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан

 

Тақырыптар Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат саны Мерзімі
I тоқсан І. Тіл және сөйлеу 2
1 1 Тіл және сөйлеу. 1-5 жаттығулар. Тіл және сөйлеу туралы білімді түсінеді. Сәлемдесу тренингі, қорытынды сұрақ-жауап. «Жетістік баспалдағы» Таныстырылым, фильм, суреттер. 1  
2 2 Тіл және сөйлеу.  6-11 жаттығулар. Тіл және сөйлеу туралы білімді түсінеді. Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1  
ІІ. Сөйлеу мәдениеті 2
3 3 Сөйлеу мәдениеті. 1-8 жаттығулар. Сөйлеу мәдениеті туралы білімді түсінеді. Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Жұлдызша  арқылы бағалау,

 

Мұғалімге  арналған нұсқаулық 1  
4 4 Сөйлеу мәдениеті. 9-13 жаттығулар. Сөйлеу мәдениеті  туралы білімді түсінеді. «Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар. 1  
ІІІ. Дыбыс және әріп 18
5 5 2-сыныпта өткенді қайталау. 1-9- жат. Мәтінді көшіру №1 2-сыныпта өткенді қайталау тапсырмаларын орындайды. Сәлемдесу тренингі, қорытынды сұрақ-жауап. «Жетістік баспалдағы» Таныстырылым, фильм, суреттер. 1  
6 6 Дыбыс және әріпті қайталаймыз. 10-18-жаттығулар. Дыбыс және әріпті қайталаймыз туралы білімді түсінеді. Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1  
7 7 Э дыбысы. 1-8 жаттығулар. Э дыбысы туралы білімді түсінеді. Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Жұлдызша  арқылы бағалау,

 

Мұғалімге  арналған нұсқаулық 1  
8 8 Э дыбысы.  9-15 жаттығулар. Э дыбысы туралы білімді түсінеді.жаттығулар. «Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар. 1  
9 9 В дыбысы. 1-7 жаттығулар. В дыбысы туралы білімді түсінеді. Салыстыру,

тест.

Фигуралар арқылы бағалау Таныстырылым, фильм, суреттер. 1  
10 10 В дыбысы. 8-15 жаттығулар. В дыбысы туралы білімді түсінеді. Сәлемдесу тренингі, қорытынды сұрақ-жауап. «Бағалау парағы» Дидактикалық материалдар 1  

 

 

 

ТІЛ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ БІЛІМ САЛАСЫ

«Әдебиеттік оқу» пәні

3 сынып

ТҮСІНІК ХАТ

     «Әдебиеттік оқу» пәні – бастауыш сынып оқушыларының ауызша және жазбаша тілін дамытуды, яғни сөздік қорын байытуды, байланыстыра және грамматикалық тұрғыдан жүйелі сөйлеуге үйретуді, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруды көздейді. Ұлттық тәрбие, рухани-мәдени құндылықтар, ана тілі және қазақ халқының салт-дәстүрі негізінде сусындаған жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. Адамның ішкі рухани жан дүниесі байлығын ашуға, адамгершілікке тәрбиелеуге, тілі мен қиялын дамытуға мүмкіндік береді.

    Пәнінің мақсатыдұрыс, мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгерту, оқушыны шығарма авторының көзқарасын түсінуге жетелеу және мәтінді қабылдаушы оқырман ретінде тәрбиелеу, көркем-шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту, сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрін жетілдіру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани-адамгершілік тәрбие беру.

    Пәнінің міндеттері:

  • оқу сапасын (дұрыс, түсініп, шапшаң, мәнерлеп) жетілдіру;
  • ауыз әдебиетінің жанрларымен, отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру;
  • ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармаларының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын айқындау;
  • талданып отырған мәтіннің жанрлық сипатын анықтау;
  • әдеби-теориялық білім негіздерін қалыптастыру;
  • адамгершілік және эстетикалық құндылықтар жүйесі негіздерін қалыптастыру;
  • оқылған шығарма сюжеті ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, әңгіме құрастыру, мәтінді сахналау, мәтін бойынша сурет салу, мақала жазу, шағын үзіндіге сценарий жазу т.б.) орындауға машықтандыру;
  • әдеби функционалдық сауаттылыққа баулу және әдеби тілде еркін сөйлеуді меңгерту;
  • тұлғалық оқырмандық мәдениетін қалыптастыруда ана тілінде ауызша және жазбаша дұрыс сөйлеу, өз ойын анық (тіл байлығын арттыра отырып), нақты баяндау білігі мен дағдысын қалыптастыру;
  • кітап және анықтамалықтармен, библиографиялық әдебиеттер және сөздіктермен жұмыс істей білуге дағдыландыру.

«Әдебиеттік оқу»  пәні  3 сыныпта аптасына  4 сағаттан оқытылып, жылдық  жүктемесі  136  сағатты  құрайды.

 

 

 

 

Әдебиеттік оқу пәнінен орта мерзімді жоспар

3-сынып

Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан

 

Тақырыптар Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат саны Мерзімі
    I тоқсан            
І  Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен (17 сағат)
1 1 Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан) Жаңа білім мазмұнын түсіндіру. «Әлемді шарлау»,

Топ жұмысы

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Мұғалімге  арналған нұсқаулық, ғаламтор. 1  
2 2 А. Байтұрсынұлы. Оқуға шақыру Алған білімді өмірде қолдана алуына ықпал жасау. Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Жұлдызша  арқылы бағалау,

 

Кеспе суреттер, парақшалар. 1  
3 3 С. Мәуленов. Дала жұлдызы Сыни ойлауын, сұрақ қою қабілетін дамыту. «Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Таныстырылым, фильм, суреттер. 1  
4 4 Ы. Алтынсарин. Өнер, бiлiм бар жұрттар Тақырыптың негізгі ойын түсіндіру. Салыстыру,

тест.

Фигуралар арқылы бағалау Әдебиеттік оқыту әдістемесі. 1  
5 5 М. Әуезов. Әке арманы Тапсырманы өз бетімен орындауға баулу. «Әлемді шарлау», салыстыру. «Бағалау парағы» Дидактикалық материалдар. 1  
6 6 А. Құнанбаев. Адам болам десеңiз Жаңа білім мазмұнын түсіндіру. «Уақыт шеңбері», топтастыру «Жетістік баспалдағы» Мұғалімге  арналған нұсқаулық, ғаламтор. 1  
7 7 М. Дулатов. Қырдан келген жас қазақ Алған білімді өмірде қолдана алуына ықпал жасау. «Әлемді шарлау»,

Топ жұмысы

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау Кеспе суреттер, парақшалар. 1  
8 8 Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан) Сыни ойлауын, сұрақ қою қабілетін дамыту. Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Жұлдызша  арқылы бағалау,

 

Таныстырылым, фильм, суреттер. 1  
9 9 М. Гумеров. Күмән Тақырыптың негізгі ойын түсіндіру. «Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Әдебиеттік оқыту әдістемесі. 1  
10 10 Қ. Мырза Әли. Мұғалима Тапсырманы өз бетімен орындауға баулу. Салыстыру,

тест.

Фигуралар арқылы бағалау Дидактикалық материалдар. 1  
11 11 Н. Ғабдуллин. Дос сөзi Жаңа білім мазмұнын түсіндіру. «Әлемді шарлау», салыстыру. «Бағалау парағы» Мұғалімге  арналған нұсқаулық, ғаламтор. 1  
12 12 Б. Ысқақов. Кiм жүйрiк? Алған білімді өмірде қолдана алуына ықпал жасау. «Уақыт шеңбері», топтастыру «Жетістік баспалдағы» Кеспе суреттер, парақшалар. 1  

 

 

 

МАТЕМАТИКА БІЛІМ САЛАСЫ

«Математика» пәні

3 сынып

ТҮСІНІК ХАТ

Математика пәні – «Математика» білім саласындағы кіріктірілген оқу пәні. Оны игеруде 1000000-ға дейінгі натурал сандар және нөл санының арифметикасы, негізгі шамалар, алгебра мен геометрия элементтерін негізгі орта мектепте білімді жалғастыру үшін  құрылған.

Мақсаты–ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтар негізінде тұлғаның интеллектуалды дамуының қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған математиканың базистік негізін сапалы игеруді қамтамасыз ету; көрнекі-бейнелі, логикалық және абстрактты ойлауды қалыптастыру, негізгі орта білім деңгейінде алгебра мен геометрияны игеруге практикалық негіз жасау

Міндеттеріне:

  • тұлғаның зейін, қабылдау, есте сақтау, ойлау, ауызша және жазбаша, сонымен қатар математика тілінде сөйлеу, психомоторика тәрізді функциональдық қасиеттерін дамыту; көрнекі-бейнелі және логикалық ойлауын дамыту;
  • бастауыш сынып оқушыларының оқу-танымдық қызметін (жоспарлау, жоспар бойынша әртүрлі іс-әрекеттер жасау, оның ішінде ойлау қызметін (талдау, зерттеу, жалпылау, модельдеу және т.б.), өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалауды жүргізу біліктігін қалыптастыру;
  • оқытуды білімнің келесі деңгейлерінде жалғастыру үшін оқушыға қажетті математикалық білім мен білікті, есептеу, өлшеу және графиктік дағдыны қалыптастыру; алгебра мен геометрияны игеруге алдын-ала мақсатты дайындықты жүргізу;
  • оқуға деген ынтасын, математикаға деген оң көзқарасы мен қызығушылығын, танымдық қызығушылығын, өздігінен жұмыс атқару дағдысын қалыптастыру;
  • стандартты емес және қызықтылық сипаттағы тапсырмалар негізінде жобалау қызметі және өмірлік жағдайлардағы (құзыреттілік) мәселелерді шешу арқылы математикалық және шығармашылық қабілеттерін ашу және дамыту;
  • баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, жауапкершілік тәрізді қасиеттерін тәрбиелеу;
  • қарым-қатынас мәдениетін, үлкендерге құрмет көрсету мен кішілерге қамқор болуды, қоршаған ортаны қорғауда өзін белсенділігін көрсетуді, патриоттық сезімді тәрбиелеу, қазақ халқы мен елімізде өмір сүріп жатқан этностардың тарихына, мәдениетіне, әдет-ғұрпына және басқа байлықтарына құрмет көрсетуді, математика ғылымының дамуы барысында жинақталған құндылықтарға қатыстыру кіреді.

 

Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 3 сыныпта аптасына 5  сағаттан оқытылып, жылдық  жүктемесі  170 сағатты құрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

3-сынып

Барлығы – 170 сағат, аптасына 5 сағаттан

 

  Тақырыптар Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат

саны

Мерзімі
I тоқсан – 45 сағат. Қайталау (14 сағат)
1 1 Кестелік қосу және азайту. Кестелік қосу және азайтуға берілген тапсырманы орындайды. Топпен жұмыс, «Ұқсастық пен даралық»,

«3 қадамдық сұхбат» стратегиялары

Бағалау парақшасы Математика оқыту әдістемесі,

ғаламтор

1  
2 2 Кестелік қосу және азайту. Кестелік қосу және азайтуға берілген тапсырманы орындайды. Топпен жұмыс,АКТ

Түсіндіру стратегиясы

Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау Математикалық жұмбақтар,

логикалық тапсырмалар

1  
3 3 Екі таңбалы сандар. Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдері. Екі таңбалы сандарға берілген тапсырманы орындайды. Сұрақ — жауап, кубизм стратегиясы Кретериалды бағалау парақшалары Мұғалімге арналған нұсқаулық плакат,үлестірмелі парақшалар 1  
4 4 Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдері. Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосуға берілген тапсырманы орындайды. Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу «Екі жұлдыз, бір тілек» Математика оқыту әдістемесі 1  
5 5 Үш таңбалы сандар. Үш таңбалы сандар туралы білімді түсінеді Екі жақты күнделік, үлестірмелі карточка «Бағдаршам» әдісі Математика оқыту әдістемесі,

ғаламтор

1  
6 6 Үш таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайту тәсілдері. Үш таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайту тәсілдері туралы білімді түсінеді Топпен жұмыс, «Ұқсастық пен даралық»,

«3 қадамдық сұхбат» стратегиялары

Бағалау парақшасы Математика оқыту әдістемесі,

ғаламтор

1  
7 7 Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері. Шамалар ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық туралы білімді түсінеді Топпен жұмыс,АКТ

Түсіндіру стратегиясы

Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау Математикалық жұмбақтар,

логикалық тапсырмалар

1  
8 8 Санды  теңдіктер және теңсіздіктер. Сандарды және шамаларды салыстыру. Санды  теңдіктер және теңсіздіктер туралы білімді түсінеді Сұрақ — жауап, кубизм стратегиясы Кретериалды бағалау парақшалары Мұғалімге арналған нұсқаулық плакат,үлестірмелі парақшалар 1  
9 9 Өрнектер және теңдеулер. Өрнектердегі амалдардың орындалу реті. Өрнектер және теңдеулер туралы білімді түсінеді Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу «Екі жұлдыз, бір тілек» Математика оқыту әдістемесі 1  
10 10 2 санына көбейту және бөлу. 2 санына көбейту және бөлу туралы білімді түсінеді Екі жақты күнделік, үлестірмелі карточка «Бағдаршам» әдісі Математика оқыту әдістемесі,

ғаламтор

1  
11 11 3 санына көбейту және бөлу. 3 санына көбейту және бөлу туралы білімді түсінеді Топпен жұмыс, «Ұқсастық пен даралық»,

«3 қадамдық сұхбат» стратегиялары

Бағалау парақшасы Математика оқыту әдістемесі,

ғаламтор

1  
12 12 4 санына көбейту және бөлу. 4 санына көбейту және бөлу туралы білімді түсінеді Топпен жұмыс,АКТ

Түсіндіру стратегиясы

Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау Математикалық жұмбақтар,

логикалық тапсырмалар

1  

 

 

 

 

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ БІЛІМ САЛАСЫ

«Дүниетану» пәні

3 сынып

ТҮСІНІК ХАТ

«Дүниетану» пәні «Жаратылыстану» білім саласының негізгі пәндерінің бірі.

Пәнінің мақсаты – қоршаған әлем тұтастығы туралы білім мен адамзаттың табиғатпен қарым-қатынас жүйесі негізінде жалпыадами құндылықтарды қалыптастыру.

Негізгі міндеттері:

1) туған жерінің табиғатына деген сүйіспеншілігін қалыптастыру;

2) оқушыға қоршаған ортаның әр алуандығын, тұтастығын, құндылығын, ондағы өзінің орнын сезінуге мүмкіндік беру;

3) күнделікті өмірде, зертханалық жұмыстарды орындау мен табиғатқа саяхат кезінде қауіпсіздік ережелерді сақтауға дағдыландыру;

4) «адам – табиғат» жүйесіндегі өзара қарым-қатынас жағдайын ұғындыру;

5) танымдық қызығушылығын, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту;

6) қоршаған ортаны сақтау мен қорғауға тәрбиелеу;

7) картадан өз Отаны мен туған жерінің өзен-көлдерін, тауы мен пайдалы қазбаларды көрсетуге үйрету;

8) тірі және өлі табиғат нысандарын ажырату білігін дамыту;

9) танымдық қызығушылығын қанағаттандыру үшін алған білімдерін қолдана білу, туған жердің табиғи байлықтары, өсімдіктері мен жануарлары туралы қосымша ақпараттар іздестіре білу дағдыларын қалыптастыру;

10) бақылау, өлшеу, салыстыру дағдыларын қалыптастыру, өмірлік тәжірибелерін жетілдіру;

11) адам мен табиғаттағы тіршілік әрекетінің өзара байланысын, қоршаған орта заңдылығын, құбылысын, нысандарын меңгерту және оқушылардың адамның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы түсініктерін кеңейту;

12) жаратылыстану ғылымы пәндерін одан әрі меңгеруге мүмкіндік беретін білім, білік, дағдыларын жетілдіру.

 

  Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 3 сыныпта аптасына 1 сағаттан, жылдық жүктемесі 34 сағатты құрайды.

«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» курсының тақырыптары «Дүниетану» пәні сабақтарына  кіріктіріліп оқытылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дүниетану  пәнінен орта мерзімді жоспар

3   сынып

                                     Барлығы – 34 сағат, аптасына 1 сағаттан

 

 

 

Тақырыптар Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат

саны

Мерзімі
І  ТОҚСАН (9 сағат)

І Адам ағзасы және оны күту

1 1 Адам-табиғат перзенті. Төтенше жағдайлар және адам қауіпсіздігі Тақырыптың негізгі ойын түсіндіру. Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат Бағалау парақшасы, «Жетістік баспалдағы» Дүниетануға арналған жұмбақтар,

логикалық тапсырмалар

1  
2 2 Ағза мүшелері және оның қызметі. Тапсырманы өз бетімен орындауға баулу. Топпен жұмыс,

түсіндіру,сұрақ-жауап, Автор орындығы

Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау Мұғалімге арналған нұсқаулық плакат,үлестірмелі парақшалар 1  
3 3 Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі және оның атқаратын қызметі. Жаңа білім мазмұнын түсіндіру. Тақырыпқа байланысты

кестелер, жоба

Кретериалды бағалау парақшалары Дүниетану оқыту әдістемесі 1  
4 4 Қаңқа және бұлшық ет. Алған білімді өмірде қолдана алуына ықпал жасау. Семантикалық карта, топтық тапсырмалар Кері байланыс, «Бағалау бутерброды» Дидактикалық материалдар 1  
5 5 Жүрек-қан тамырлары. Қанның қызметі. Сыни ойлауын, сұрақ қою қабілетін дамыту. Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат Кері байланыс, «Бес саусақ әдісі» Дүниетануға арналған жұмбақтар,

логикалық тапсырмалар

1  

 

 

 

ТЕХНОЛОГИЯ БІЛІМ САЛАСЫ

«Еңбекке баулу»

3  сынып

ТҮСІНІК ХАТ

 

«Еңбекке баулу» пәні– адам және қоршаған әлем арасындағы өзара байланысы, қоғам дамуындағы адам қызметінің рөлі туралы түсініктерін, алғашқы технологиялық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Еңбек оқушы дамуының (адамгершілік, ақыл-ой, физикалық, эстетикалық) ең бір басты факторы болып табылады. Осы сатыда қалыптасатын дағды оқушының одан әрі дамуын қамтамасыз етіп қана қоймай, меңгеретін білім және білікті белсенді түрде қабылдауы мен түсінуіне мүмкіндік тудырады.

Мақсаттар:

1) бастапқы технологиялық білім, еңбек білігі мен дағдысын, іс-әрекетті жоспарлау және ұйымдастыру тәсілдерін меңгерту;

2) сенсорика, қол саусақтарының кіші моторикасын, кеңістік қиялын, ақпарат түрлерінде бағдарлау қабілеттерін дамыту;

3) қоршаған әлем өзгерісіндегі адам еңбегінің рөлі туралы білімді меңгерту;

4) адам және адам еңбегіне құрметпен қарауға, еңбексүйгіштігін тәрбиелеу.

Міндеттер:

1) алғашқы жалпы еңбек және арнайы біліктерін, еңбек және экологиялық мәдени негізін қалыптастыру;

2) ақпаратты іздеу, қайта өзгерту, сақтау және қолдану үшін практикалық іс-әрекетте және күнделікті өмірде алған білім мен білігін пайдалану;

3) жеке гигиена ережесін сақтау, материалдар және құралдармен қауіпсіздік жұмыс тәсілін қолдану дағдысын дамыту;

4) өздігінен қажетті материалдардан түрлі бұйымдар құрастыру;

5) оқушылардың шығармашылық қабілетін, көркем сезімін, шығармашылық қиялын, кеңістік ой-өрісін, эстетикалық талғамы мен құрастырушылық қабілеттерін дамыту;

6) ұжымдық жұмыс істеуді ұйымдастыру.

 

Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 3сыныпта аптасына 2сағаттан, жылдық жүктемесі 68сағатты құрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Еңбекке баулу пәнінен орта мерзімді жоспар

3-сынып

Барлығы – 68 сағат, аптасына 2 сағаттан

 

 

Тараулар Тақырыптар Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер Сағат саны Мерзімі
І ТОҚСАН  (18 сағат)

Техникалық еңбек – 34 сағат

1 І Табиғи материалдармен жұмыс

(12 сағат)

Жұмыс орнын дайындау және еңбек қауіпсіздігін сақтау  ережелері. Оқушылардың көшеде және жолда өзін-өздері ұстау ережелері. Оқулықта берілген білім мазмұнымен танысады. Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат Бағалау парақшасы Көркем еңбек әдістемесі 1

 

 
2 Табиғи материалдармен жұмыс. Табиғатты бақыла, үйрен. Қиялыңа қанат бітір. Берілген үлгілерге қарап бұйым жасап үйренеді. Көрме дайындау, автор орындығы Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау Ғаламтор, МАН 1

 

 
3 Табиғи материалдармен жұмыс. Табиғатты бақыла, үйрен. Қиялыңа қанат бітір. Алған білімді өмірде қолдана алады. Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат Кретериалды бағалау парақшалары Электронды оқулықтар 1  
4 Табиғи материалдардан құрастыру. Тырна мүсінін үлгі бойынша құрасыру . Оқушылардың көшеде және жолда өзін-өздері ұстау ережелері. Тақырып аясында сыни ойлап, өз қиялына сай өзгерте алады. Сұрақ-жауап, таныстырылым Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау Көркем еңбек әдістемесі 1  
5 Табиғи материалдардан құрастыру. «Көңілді ханзада» бейнесін жасау. Оқулықта берілген білім мазмұнымен танысады. Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат Бағалау парақшасы Көркем еңбек әдістемесі 1  
6 Схема бойынша құрастыру Берілген үлгілерге қарап бұйым жасап үйренеді. Көрме дайындау, автор орындығы Бағалау парақшасы Ғаламтор, МАН 1  
7 Мозаика. Қарындаш жоңқаларынан жасалған мозайка. Алған білімді өмірде қолдана алады. Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау Электронды оқулықтар 1  

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code