Сабақ тақырыбы:

Әлiппенiң атасы

(А. Байтұрсынов жинағынан)

Мектеп:
Күні: Мұғалім есімі:
Сынып 3 «А» Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушыларға қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету.
Оқушылардың басым бөлігі:
«А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді оқиды
Кейбір оқушылар:
А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен таныстырады
Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ….(істей алады)

А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысады

Негізгі сөздер мен тіркестер
А.Байтұрсыновтың өмірбаяны  «Әліппенің атасы».
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған мақсаттар:
Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап.
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?
Аталған шығарманы кім жазған?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ең алғашқы оқулығыңды ата.
Алдыңғы оқу :  тест бойынша білімдерін тексеру.

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.

Жоспар
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар

 

Басталуы:

5 мин

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Топтастыру

 
Ортасы.

 

2 мин

 

 

 

4 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

1-кезең. Бағдарлау- мотивациялық кезең.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген тапсырманың мазмұнын тақтаға жазылған сұрақтар арқылы сұрау, тексеру.
Ой қозғау. Тест сұрақтары арқылы жаңа сабаққа шығу.
1. «Балалар, бұл жол басы –даналыққа,
Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап.
а) «Оқуға шақыру»;
ә) «Қарағым».
2. Аталған шығарманы кім жазған?
а) М.Жұмабаев;
ә) А. Байтұрсынов.
3.Ең алғашқы оқулығыңды ата.
а) «Қазақ тілі» оқулығы;
ә) «Әліппе» оқулығы.
— Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді «Әліппенің атасы».
Осы тақырыпқа қарай отырып, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз қандай?
О: -А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысу, оқып үйрену.
Өмірдерек. Тірек сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Сөздікпен жұмыс.
жер аудару — адамды соттап, алыс жерге жіберу: Сібірге т.б.
сөз мұрасы — ел ішінде сақталып қалған аңыз, ертегі, жырлар.
«Артық білім – кітапта». (Оқулықпен жұмыс)
2-кезең. Операциялық — орындаушылық кезең. (Жаттығулар орындау)
Поэзия минуты.
Оқушылар А.Байтұрсыновтың «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтады.
Сәйкестендіру тесті.
Екі бағанда дара, мағынасы, мазмұны жағынан бір-біріне сәйкес келетін сөздер беріледі. Оқушылар сәйкес сөздерді сызықпен қосады.
Топтастыру стратегиясы.
Оқушылар А.Байтұрсынов кім? деген сұраққа жауап жазады. (ақын, мұғалім, ғалым, аудармашы).
Полиглот. Оқушылар берілген сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде айтады.
ғалым- …
мұғалім- …
аудармашы- …
ақын- …
Блок тапсырма. «АС» картасы.
Екі бағанға сөздер жазылады, оқушылар сөздерді оқып, есте сақтаулары қажет. «Күн мен түн» ойынын ойнау арқылы оқушылар көздерін жұмған кезде екі блоктан да бірнеше сөздер алынып тасталынады. Оқушылар жоғалған сөздерді орнына қойып жазады.
оқулық Торғай
өлең Орынбор
әліппе Қарқаралы
аударма Байтұрсын
мақала Ахмет
«Мақал – сөздің мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды тауып, оқып беру тапсырылады.
Ой түйіндеу. Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.
3-кезең. Рефлексиялық — бағалау кезеңі
(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Кеспе қағаздары

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

Аяқталуы.

8 мин

Қорытындылау.

Көңіл-күй смайликтеріне  сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі.

БББ парағын толтырады.

Рефлексия.

Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ?

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Үй жұмысы:

 
 

Қосымша ақпарат

Ахмет Байтурсынов  — казахский общественный и государственный деятель, член Коммунистической партии большевиков (ВКП б) (репрессирован в 1937 году), просветитель, учёный-лингвист, литературовед, тюрколог, переводчик.

Байтурсынов был блестящим литератором, педагогом, лингвистом. Он реформировал казахское письмо на основе арабской графики, дав возможность пользоваться ею миллионам казахов, живущих за границей. В 1912 году Ахмет Байтурсынов исключил все чисто арабские буквы, не используемые в казахском языке, и добавил буквы, специфические для казахского языка. Новый алфавит, получивший название «Жаңа Емле» («Новая орфография»), до сих пор применяется казахами, живущими в КитаеАфганистанеИране.

Разработал основы казахского и научную терминологию для определения казахской грамматики.

Расстрелян в период Большого террора, реабилитирован посмертно.

Akhmet Baitursynov
Born 28 January 1872
Turgay OblastRussian Empire
Died 8 December 1937 (aged 65)
Alma-AtaSoviet Union
Nationality Kazakh
Occupation Poetturkologistpolitic
Spouse(s) Badrisafa Baitursynova
Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау —  Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Бүгінгі сабақта оқушылар Ахмет Байтұрсынұлы туралы екенін түсінді. Сыныптағы ахуал белсенді болды. Сабақ өткізуге жоспарлаған тасырмалар өте тиімді болды. Сабаққа берілген уақытты тиімді қолдана алдым.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Топтық жұмыс

2: Оқулық бойынша түсіндіру

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1: Жеке жұмыс

2: Өздерін бағалауы

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Қосымша материалдар жинақтау.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code