Автролары:  Т.Қ Оспанов, Ш.Х Құрманалина, Б.М Қосанов, Ж.Т Қайыңбаев, Қ.Ә Ерешева, М.В Маркина:

Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақ: Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) Мектеп:
Күні: Мұғалім:
Сынып: Қатысқан: Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

 Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру.
 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:               Мың көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеуді біледі.
Кейбір оқушылар білуге тиіс:                

Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді.

Бұрыннан бар білімдері Мың көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі.
Жоспар
Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
0-3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 минут

Күнделікті емле жаттығулары

Шығармашылық тапсырма:

1 — тапсырма. Математикалық диктант
1. 1метрде неше сантиметр бар?
2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?
3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 — ді қос
4. 1 минутта неше секунд бар?
5. 5 жүзд. 6онд. 5. Бірл қандай сан?
6. 6 алманы 2 тәрелкеге тең бөліп сал. Әр тәрелкеге неше алмадан салынады.

Түрлі тапсырмалар

жазылған

карточкалар.

 

 

 

 

7 – 10 минут

 

 

 

 

 

 

10- 20 минут

 

 

Бірлесіп жазу

№1 Мыналарды ата және жаз.

А) ең кіші екі таңбалы  сан.

Ә) ең кіші  үш таңбалы санды.

Б) ең үлкен  екі  таңбалы санды.

В) ең үлкен үш таңбалы санды.

№2 Арасында қалып қойған сандарды ата: 545,546,547,549,552,553,555,558,559,560,563,565.

Ә) 0-ден бастап санағанда 565 санының алдында неше сан бар?

Б) 565 пен 1000-ның арасында  неше сан бар?

№3 Салыстыр:

1-топ 2-топ 3-топ
384*385

600*598

592*596

400*398

749*649

758*738

635*735

865*845

3м2дм4см*324см

2м3дм5см*235см

Оқулықпен жұмыс.
20-35 минут •  Мұғалімнің қолдауы бойынша жазылым:

№4,5

 
Соңы

35-40   минут

Есепті шығар
«Білгірлер» тобы
А) Дүкенде 500 кг пияз болды. Пияздың біраз бөлігі сатылғаннан кейін, онда 140кг қалды. Неше килограмм пияз сатылды?
«Алғырлар» тобы
Ә) Асханаға 17кг сәбіз, одан 49кг артық картоп әкелінді. Асханаға барлығы неше килограмм көкөніс әкелінді?
«Жүйріктер» тобы
Б) Анасында 200 теңге болды. Ол 100 теңгеге сүт және 45 теңгеге нан сатып алды. Анасында неше теңге қалды?
6 — тапсырма. 3 топқа теңдеу беріледі
652 — х=14+38
a — 130=420+200
700+x=1000 – 100
Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.

 

Үйге тапсырма: №6, 3-бетте.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?          

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

 

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

 

Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Қорытынды баға

1.      Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

2.      Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

3.      Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code