Сабақ тақырыбы:

Кестелік қосу және азайту

Мектеп:
Күні: Мұғалім есімі:
Сынып 3 «А» Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Кестелік қосу және азайту туралы түсіндіру
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын меңгереді
Оқушылардың басым бөлігі:
Оқулықта берілген тапсрмаларды орындайды
Кейбір оқушылар:
Ондықтан аттап қосу тәсілдерін үйренеді
Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ….(істей алады)

Ондықтан аттап қосу тәсілдерін біледі

Негізгі сөздер мен тіркестер
Кестелік қосу және азайту
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған мақсаттар:
Кестелік қосу және азайту
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?
Қосу және азайту кестесі не үшін керек?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Кестелік қосу және азайту
Алдыңғы оқу :  тест бойынша білімдерін тексеру.

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.

1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)

2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)

3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)

4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)

5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)

6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ)

7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту)

Жоспар
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар

 

Басталуы:

5 мин

Психологиялық ахуал

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

 
Ортасы.

 

2 мин

 

 

 

4 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

20 мин

 

 

3 мин

—Жаңа сабақ.

Жеке жұмыс

Білемін Білгім келеді Білдім
+ +  

Мағынаны тану

– Балалар, 2-ні қосу кестесіндегі 9 + 2 = (9 + 1) + 1 = 11 екені түсінікті болса, 9-ға 3-ті қосуды қалай түсіндірер едіңдер?
9 + 3 = (9 + 1) + 2 = 11
– Ендеше, 2(2)- модульді басып, «9-ды қосу» тақырыбын тыңдайық.
6-кесте
– 9-ды қосу кестесі қиынға соқты ма? – деп қайталап пысықтаймыз.
2(2)- модульіндегі 1-2-3-тапсырмаларды дидактикалық құрал ретінде пайдаланып, 9-ды қосу кестесін пысықтау үшін ауызша тақтада жұмыс жүргізу. Тақтаға кезекпен оқушылар мысалдарды түсіндіре отырып, шығарады.
7-кесте. 8-кесте. 9-кесте.
– Келесі 8-ді, 7-ні, 6-ны қосу кестесімен танысайық. Ол үшін, 2(3)- модуль батырмасын басып тыңдайық.
– Тапсырмалардың орындалғандары дұрыс па? (тоқтату батырмасын басу)
– Қане, кім қателерді дұрыстайды?
(Жалғастыру батырмасын басу).
– Енді 7-нің 10-нан нешеуі кем? – деп тоқтату батырмасын басып, балалардың жауабын тыңдаймыз.
Келесі ойынымыз «Ойлан, тап» ойыны. 2(3)- модульдің №4 тапсырма батырмасын басып, ойынның шартымен танысайық.
10-кесте
– Кезекпен ойлаған санды тапқан оқушы тақтаға жазып көрсетеді. Қалғандары тексеріп отырады. Келесі санды келесі оқушы жазады. Сөйтіп, ойын жалғаса береді. Кім жылдам ойланатынын анықтаймыз.

Оқулықтағы есептерді шығару.

Қосымша тапсырмалар.

1 тапсырма.

Бөлінгіш 23 19 57 80 45
Бөлгіш 5 4 7 9 6
Бөліндінің мәні 4 4 8 8 7
Қалдық 3 3 1 8 3

2 тапсырма.

Хх3=100-73       104+х=700-443      ух5=283+167   у:8=120:60      ах4=200-164    30ха=500-230 Хх3=27

Оқулықтағы тапсрмаларды орындау.

Қосымша:

1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
4. Өздеріңіз оқып отырған «Алгебра» кітабінің авторы? (Баймұханов, Базаров)
5. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады?(4)
6. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
7. Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
8. 1/10 санының кері саны? (10)
9. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Кеспе қағаздары

 

 

 

Оқулық

 

 

 

Аяқталуы.

8 мин

Қорытындылау.

Көңіл-күй смайликтеріне  сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі.

БББ парағын толтырады.

Өзін-өзі және сынптастарды бағалау.

Аты-жөні Үй жұмысын қайталау Топтағы белсенділік Кітаппен жұмыс Жеке жұмыс Қорытынды баға
           
           
           
           

 

Рефлексия.

Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ?

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Үй жұмысы:

 
 

Қосымша ақпарат

Questions start easy and get progressively harder.

 

When asked how old she was, Beth replied “In two years I will be twice as old as I was five years ago”. How old is she?

Which weighs more? A pound of iron or a pound of copper?

If you have two coins totaling 11p, and one of the coins is not a penny, what are the two coins?

Divide 40 by half and add ten. What is the answer?

 

Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау —  Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Бүгінгі сабақта оқушылар Кестелік қосу және азайту туралы екенін түсінді. Сыныптағы ахуал белсенді болды. Сабақ өткізуге жоспарлаған тасырмалар өте тиімді болды. Сабаққа берілген уақытты тиімді қолдана алдым.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Топтық жұмыс

2: Оқулық бойынша түсіндіру

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1: Жеке жұмыс

2: Өздерін бағалауы

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Қосымша материалдар жинақтау.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code