Сабақ тақырыбы:

Еңбек қауіпсіздігін ережесін сақтау. Еңбек мәдениет ережесі

Мектеп:
Күні: Мұғалім есімі:
Сынып 3 «А» Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Еңбекке баулу кабинетінде  жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Еңбекке баулу сабағында өзін-зі алып жүру ережелерімен таныстыру.
Оқушылардың басым бөлігі:
Төтенше жағдайлардағы іс-әрекет ережелерімен таныстыру.
Кейбір оқушылар:
Оқушылардың өздерін кабинетте ұстау, қауіпті жағдайларда көмек көрсете білу қабілеттерін дамытады.

 

Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ….(істей алады)

Қауіпсіздік ережесін сақтай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер
Қауіпсіздік ережесі.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған мақсаттар:
Қауіпсіздік ережесі туралы не білесіңдер?
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?
Қай жағдайда ереже қажет?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Қауіпсіздік ережесін бірге құрастырайық.
Алдыңғы оқу :  тест бойынша білімдерін тексеру.

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.

Жоспар
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар

 

Басталуы:

5 мин

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Топтастыру

 
Ортасы.

 

2 мин

 

 

 

4 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

 

3 мин

Мағынаны тану

      Еңбек адамның табиғи жетістігі болып табылады. «Маймылды адам еткен еңбек» деген пікірлер де бекер емес. Сонымен қатар, еңбек адамның өмір сүруінің маңызды жағдайы болып табылады, себебі: ол адамның өмір сүруінің материалдық және рухани қажеттіліктерін, басқаша айтқанда, тамақтануға, баспана иеленуге, киінуге, адамдармен араласуға, білімге, қағазға, өнерге және тағы басқа өмірсүру қажеттіліктерін қанағаттандырады. Кең мағынада еңбек тек адамның ғана емес, сонымен қатар да табиғи қажеттігі болып табылады, себебі, қоғамның материалдық негіздерін қалыптастырады. Өзінің саналы тіпті санасыз ғұмырында да адам әйтеуір бір нәрсені жасап, дайындап, шығарып, өндіріп жатады. Басқаша айтар болсақ, адам 5-6 жасынан бастап еңбек ете бастайды: ата-анасының өтініші бойынша бір нәрсені әкеліп береді, апарады, жылжытады және т.б. Адамның қолынан жасалған заттардың барлығы – инеден бастап ұлы жаңалықтарға дейін еңбектің нәтижесінде дүниеге келген. Сонымен кез-келген адамның өмірі еңбексіз мүмкін емес, еңбек барлығын жасайды, адамның материалдық және рухани қажеттіліктерін қамтамасыз етеді, ал бұлар, өз кезегінде, қоғамның материалдық негіздерін құрайды.
Практикалық жұмыс

 

Еңбек қылмай ер оңбас,

Бірлік қылмай ел оңбас.

 

Мал семіз болса, төл егіз.

Жер семіз болса, дән егіз.

 

Еңбегі аздың өнбегі аз.

 

Ұстаның өрісі көрігінен төсіне дейін.

 

Шебердің инесі де алтын,

Соққан күймесі де алтын.

 

Шеберді саусағы асырайды.

 

Еріншектің ертеңі бітпес.

 

Жатқанға жан жуымас,

Жалқауға мал құралмас.

 

Құс қонбаған көл жетім,

Ел қонбаған жер жетім.

Оқулық

Кеспе қағаздары

 

Оқулық

 

 

 

Аяқталуы.

8 мин

Қорытындылау.

Көңіл-күй смайликтеріне  сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі.

БББ парағын толтырады.

Өзін-өзі және сынптастарды бағалау.

Аты-жөні Үй жұмысын қайталау Топтағы белсенділік Кітаппен жұмыс Тәжірибелік жұмыс Қорытынды баға
           
           
           
           

Рефлексия.

Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ?

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Үй жұмысы:  Ережені оқу

 
 

Қосымша ақпарат

Труд — целесообразная, сознательная деятельность человека, направленная на удовлетворение потребностей индивида иобщества. В процессе этой деятельности человек при помощи орудий труда осваивает, изменяет и приспосабливает к своим целям предметы природы, использует механические, физические и химические свойства предметов и явлений природы и заставляет их взаимно влиять друг на друга для достижения заранее намеченной цели[1].

Как экономическая категория труд представляет собой один из факторов производства.

В историческом материализме труд рассматривается как фундаментальный способ человеческой жизни, как «клеточка» всего многообразия форм отношения человека к миру. В процессе целенаправленной трудовой деятельности человек (субъекттруда) с помощью созданных им орудий труда преобразует предмет труда в необходимый ему продукт. Продукт трудаобусловлен спецификой предмета (материала), уровнем развития орудий, целью и способом его осуществления.

Продукт труда существует до его создания в голове человека идеально. Хотя цель организует процесс труда, подчиняя волю действующего субъекта, однако главным критерием развитости труда являются орудия труда. В них опредмечен (выражен в предметной вещественной форме) уровень развития материального производства, тип общественного разделения труда. Кроме того, в процессе труда возникают особые отношения между людьми — производственные отношения.

Труд бывает добровольным, вынужденным и принудительным (например, рабство).

 

Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау —  Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

Бүгінгі сабақта оқушылар қауіпсіздік ережесі  туралы екенін түсінді. Сыныптағы ахуал белсенді болды. Сабақ өткізуге жоспарлаған тасырмалар өте тиімді болды. Сабаққа берілген уақытты тиімді қолдана алдым.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Топтық жұмыс

2: Оқулық бойынша түсіндіру

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1: Жеке жұмыс

2: Өздерін бағалауы

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Қосымша материалдар жинақтау.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code